جمعه, ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ ۰۰:۴۰
فرماندار شوشتر:

خودروهای غیر بومی شهرستان شوشتر اخراج شدند

فرماندار شوشتر:
خوزستان - خودروهای غیر بومی در یک طرح ضربتی با همکاری پلیس راهور و ناجا به خارج از شهرستان شوشتر هدایت شدند.

تیتربرتر؛ حسین پنبه دانه پور بیان کرد : ورودی های شهرستان شوشتر از سمت اهواز ، دزفول ، مسجد سلیمان و گتوند روزانه پایش ، کنترل و از ورود پلاک های غیر بومی جلوگیری می شود .

وی ضمن قدردانی از نیروهای پلیس راهور در اجرای این طرح افزود : برخی خودروها از قبل به شهرستان آمده بودند که در این طرح ضربتی به محل سکونت خود برگشت داده شدند .

رییس شورای سلامت شهرستان شوشتر ادامه داد : برخی از خودروها که با پلاک غیر شوشتر هم اکنون در سطح شهرستان هستند متعلق به مالکانی هستند که در این شهرستان سکونت دارند .

وی گفت : به مالکان این خودروها نیز هشدار داده شده که تا اطلاع ثانوی و برای حفظ جو روانی شهر در پارکینگ های خانگی بمانند و از گردش در سطح شهر خودداری کنند .

فرماندار شوشتر ضمن قدردانی از همراهی و مشارکت شهروندان در جلوگیری از انتشار ویروس کرونا گفت : خوشبختانه با اقدامات پیش گیرانه ، کنترل ورودی ها ، تعطیلی بازار، مشارکت شهروندان در تصمیم های شورای سلامت و تلاش شبانه روزی مسئولان و گروهای جهادی در ۷۲ ساعت گذشته مورد جدیدی از ابتلا به ویروس کرونا در این شهرستان گزارش نشده و انتظار داریم شهروندان این رویه را ادامه دهند تا بتوانیم از این بحران نیز همچون سایر بحران ها پیروز و سرافراز بیرون بیاییم .

وی ضمن قدردانی از مالکان برای بخشش اجاره بهای واحدهای تجاری افزود : پویش مردمی بخشش اجاره بها از سوی مالکان واحدهای تجاری در این شهرستان شروع شده و خوشبختانه با استقبال خوبی همراه شده که جای قدر دانی دارد .

فرماندار شوشتر گفت : هر اقدامی که در جهت حمایت از شهروندان و کسبه که در حوزه اختیارات مسئولان شهرستان باشد بی شک انجام می شود و پیشنهادهای دیگری نیز در حوزه اختیارات مسئولان استان ارائه شده که منتظر اتخاذ تصمیم نهایی هستیم .

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی اهواز تا روز پنجشنبه تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در اهواز ۱۸۴ مورد، دزفول ۵۵ مورد، آبادان و خرمشهر هر کدام ۴۵ مورد، ماهشهر ۳۸ مورد، اندیمشک ۳۶ مورد، شوشتر ۳۰ مورد، شادگان ۲۱ مورد، مسجد سلیمان ۱۵ مورد، شوش و بهبهان هر کدام ۱۴ مورد، باوی ۱۵ مورد، رامهرمز ۱۱ مورد، کارون ۱۳ مورد، امیدیه ۹ مورد، ایذه پنج مورد، هندیجان و حمیدیه هر کدام چهار مورد، رامشیر و گتوند هر کدام سه مورد، اندیکا و باغملک هر کدام ۲ مورد و دشت آزادگان و آغاجاری هر کدام یک مورد بوده است.