چهارشنبه, ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ ۰۹:۱۲

سلنا گومز با چالش شستن دست‌ها+فیلم

سلنا گومز با چالش شستن دست‌ها+فیلم
سلنا گومز با شرکت در چالش شستن دست‌ها در خانه برای مقابله با ویروس کرونا از کاردی‌بی، جی‌جی حدید و الیویا واید خواست چالش او را ادامه دهند و ویدئویی از شستن دست‌هایشان منتشر کنند.

به گزارش تیتربرتر؛ ویروس کرونا علاوه بر چین در تمام دنیا در حال شیوع پیدا کردن است با وجود این ویروس بسیار مسری و کشنده خیلی از هنرمندان و سلبریتی ها با پخش کلیپ های در خانه بمانیم و شستن دست ها مردم را به ماندن در خانه تشویق می کنند در ادامه سلنا گومز نیز با ضبط یک کلیپ به شستن دست های خود برای دوری از کرونا پرداخته است با ما همراه باشید.

سلنا گومز کیست؟

سلنا گومز متولد 31 تیر 1371 در تگزاس آمریکا، خواننده است.دیپلمه و تنها فرزند خانواده است، بجز خوانندگی، بازیگر و طراح مد است مادرش آماندا داون بازیگر ایتالیایی اصل و پدرش ریکاردو گومز اهل مکزیک است، سلنا دیپلم خود را در سال 1389 با تحصیل در خانه گرفت.

عکس و بیوگرافی سلنا گومز

طلاق پدر و مادر سلنا گومز

هنگامی که 5 ساله بود پدر و مادرش طلاق گرفتند،سلنا در کنار مادر بزرگش و با حمایت مالی مادر خود بزرگ شد، مادرش در سال 1384 دوباره ازدواج کرده و صاحب دو فرزند دختر و یک پسر شد.

شروع فعالیت سلنا گومز

بخاطر روابط مادرش که از بازیگران تئاتر و فعالان پشت صحنه سینما و تلویزیون بود توانست در سال 1381 وقتی 10 ساله بود بعنوان بازیگر کودک سریال عروسکی بارنی و دوستان ایفای نقش کند، البته برای حضور در این سریال تست بازیگری داد.

بیشتربخوانید: آلبوم رضا صادقی سال 99 منتشر می شود؟

شهرت سلنا گومز

بازی در سریال کمدی جادوگران محله ویرلی که از سال 1385 تا 1390 از شبکه دیزنی پخش می شد اور را به شهرت رسید، اولین فیلم او نیز در سال 2003 با فیلم بچه‌ های جاسوس ۳ شروع شد.

 عکس های سلنا گومز خواننده و بازیگر آمریکایی

خوانندگی سلنا گومز

صدای جذاب او در بین دوستانش و تشویق خانواده برای خواندن باعث شد در سن 16 سالگی توسط کمپانی هالیوود رکوردز جذب شود.

سلنا پس از طی دوره هایی اولین آهنگ خود را برا سریال جادوگران محله ویورلی را در سال 1387 منتشر کرد، سپس برای چندین انیمیشن از جمله تینکر بل و یک داستان سیندرلایی دیگر خواند.

اولین آلبوم سلنا گومز

اولین آهنگ سلنا رسمی سلنا آهنگ چیزی به من بگو که نمی دانم بود که در لیست 100 آهنگ داغ رتبه 58 را گرفت.

او در سال 1387 با گروه اختصاصی خود بنام سلنا گومز و سین اولین آلبوم خود را با رتبه 9 داغ ترین آلبوم در بین 200 آلبوم منتشر داد.

اولین رابطه عاشقانه سلنا گومز

سلنا اولین بار در 16 سالگی در سال 1386 با ستار سریال دیزنی بنام نیک جوناس بازیگر و خواننده وارد رابطه عاشقانه شد اما این دو در سال 1388 رابطه خود را قطع کردند، او سپس چند ماهی هم با تیلور لاتنر بازیگر و مدل آمریکایی بود.

زندگی شخصی و ثروت سلنا گومز

سلنا گومز و جاستین بیبر

در سال 1389 سلنا با جاستین بیبر کانادایی در یک مهمانی آشنا شد رابطه این دو به جلنا (ج برگرفته از «جاستین» و لنا برگرفته از «سلنا») معروف شد، سلنا و جاستین پس از قهر و آشتی‌های بسیار در نهایت در سال 1392 از هم جدا شدند.

ارتباط های دیگر سلنا گومز

در زمستان 2015 سلنا با دیجی زد تهیه کننده جوان موسیقی وارد رابطه شد اما کمتر از دو سال این رابطه دوام شد، در سال 2017 نیز با د ویکند خواننده و ترانه سرای کاندایی آشنا شد که ارتباط این دو نیز چند ماه بیشتر دوام نیاورد.

دوباره با جاستین بیبر

سلنا گومز از اواخر سال 1393 بار دیگر با جاستین بیبر در مکان‌های مختلف دیده شده‌ است و به نظر می‌ رسد دوستی پُرفراز و نشیب خود را با او از سر گرفته‌ است.

عکس های سلنا گومز 2018

شیمی درمانی سلنا گومز

در سال 1391 اعلام شد سلنا از بیماری لوپوس که در آن سیستم ایمنی بدن به اشتباه بافت‌ های سالم را مورد حمله قرار می‌ دهد رنج می‌ برد و به خاطر آن تحت شیمی‌ درمانی قرار گرفت.

پیوند کلیه سلنا گومز

در سال 1395 بدلیل عوارض ناشی از بیماری کلیه هایش را از دست داد، فرانسیا رائیسا بازیگر آمریکایی که از دوستان او به‌ شمار می‌ رود، یکی از کلیه های خود را به سلنا اهدا کرد.

ورزش های مورد علاقه سلنا گومز

خیلی به وزنه‌ برداری‌ های سنگین و بدن‌ سازی اعتقاد ندارد بیشتر اهل ورزش‌ های هوازی است؛ بنابراین ترجیح می‌ دهد در کلاس‌ های ورزشی ترکیبی متشکل از باله، پیلاتس و وزنه‌ برداری سبک شرکت کند.

برند و عطر اختصاصی سلنا گومز

خط تولید لباس سلنا به نام Dream Out Loud در 24 تیز 1388 راه‌ اندازی شد این ستاره در 1391 اولین عطر خودش، سلنا، را عرضه کرد که آن را مطبوع و عاشقانه توصیف می‌ کند

چالش شستن دست ها توسط سلنا گومز

سلنا گومز با شرکت در چالش شستن دست‌ها در خانه برای مقابله با ویروس کرونا از کاردی‌بی، جی‌جی حدید و الیویا واید خواست چالش او را ادامه دهند و ویدئویی از شستن دست‌هایشان منتشر کنند.

{flvremote}|C:\Users\parsian\Pictures{/flvremote}