چهارشنبه, ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ ۰۲:۱۵

ادامه تصویربرداری ایل دا در شرایط سیلابی لرستان

علیرضا سبط احمدی تهیه کننده مجموعه «ایل دا» گفت تصویربرداری فاز دوم مجموعه در شرایطی ادامه دارد که ستاد بحران اعلام بارش های شدید در روزهای آتی را بارها متذکر شده است.

 

ادامه تصویربرداری «ایل دا» در شرایط سیلابی لرستان

 

به گزارش تیتربرتر به نقل از سیمافیلم٬ علیرضا سبط احمدی تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «ایل دا» درباره ادامه تصویربرداری در منطقه لرستان با توجه به اعلام هواشناسی گفت: تصویربرداری فاز دوم سریال همچنان ادامه دارد. گروه مشغول تصویربرداری صحنه های مربوط به ارتفاعات روستاهای رباط و ریمله در اطراف خرم آباد است.

وی ادامه داد: با توجه به اعلام شرایط بحرانی بارش توسط ستاد بحران استان، همچنان گروه در تلاش است تا بخش‌های مربوط به ارتفاعات را تصویربرداری کنیم و زمان را از دست ندهیم. سیلابی شدن منطقه اعلام شده اما با توجه به زمان بندی و هزینه های گزاف تولید مجبور به ادامه تصویربرداری در شرایط سخت جوی با همکاری همه عوامل هستیم.

بیشتر بخوانید: زمان پخش طنز «زندگی شگفت‌انگیز است» مشخص شد

سبط احمدی درباره اتمام بازی تعدادی از بازیگران گفت: تاکنون بازی پوریا پورسرخ، کورش سلیمانی و خسرو شهراز به اتمام رسیده است.

«ایل دا» در گروه فیلم و سریال مرکز سیما فیلم و به تهیه کنندگی سید علیرضا سبط احمدی و کارگردانی راما قویدل به نویسندگی نوشین پیرحیاتی در حال تولید است.