سه شنبه, ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ ۱۳:۴۶
جنجال های تازه مهناز افشار:

از پیشنهادات تا کشف حجاب خانم بازیگر

جنجال های تازه مهناز افشار:
مهناز افشار : به دعوتBerlinale و کارگردان فیلم Persian lessons امشب به دیدن فیلم رفتم . فیلم زیبایی بود

تیتربرتر؛ پیشنهاد کارگردانان خارجی به مهناز افشار!

سه کارگردان فرانسوی، آلمانی و انگلیسی به مهناز افشار برای حضور در آثارشان پیشنهاد بازیگری در آثارشان دادند.

مهناز افشار در حاشیه جشنواره فیلم برلین در گفتگو با رسانه‌های خارجی با اشاره به دلایل سفرش به آلمان گفت: پنج سال پیش برای تکمیل زبان آلمانی و تحصیل در رشته کارگردانی به آلمان آمدم و مدتی هم بین آلمان و تهران در رفت و آمد بودم. اما در ادامه دلایلی موجب می‌شود حضورم در آلمان جدی‌تر شود و حتی پیشنهاد کار دریافت کنم اما هرگز برای خودم متصور نبوده‌ام که قرار نیست روزی برنگردم.

افشار ادامه داد: پیشنهادهایی برای بازی در سریال، فیلم و تئاتر از کارگردانان و فیلمسازان آلمانی، فرانسوی و انگلیسی دریافت کردم و در حال بررسی آنها هستم.

صحبت های عجیب مهناز افشار قبل از خروج از ایران+فیلم

جشنواره فیلم برلین و تیپ متفاوت مهناز افشار

جشنواره فیلم برلین برگزار شد. جشنواره فیلم برلین با عنوان برلیناله نیز شناخته می‌شود. جشنواره فیلم برلین این بار با حضور دو بازیگر  زن ایرانی برگزار شد. جشنواره فیلم برلین امسال هفتاد ساله داشت. جشنواره فیلم برلین یکی از سه جشنواره فیلم بزرگ دنیا است.

برلیناله در اینستاگرام

بهناز جعفری و فرشته حسینی دو بازیگر کشورمان در جشنواره فیلم برلین که موسوم به برلیناله می باشد حضور یافته اند و عکس های در صحفه شخصی خود منتشر کرده اند.

هفتادمین جشنواره بین المللی فیلم برلین شروع به کار کرده است و به تازگی مهناز افشار در این جشنواره و در کنار بازیگران خارجی جشنواره عکس های در صحفه شخصی اش منتشر می کند و اما فرشته حسینی و بهناز جعفری دیگر بازیگرانی هستند که در این جشنواره فیلم برلین حضور دارند. در ادامه عکس های بازیگران در جشنواره فیلم برلین را در niksalehi مشاهده کنید.

دستمزد مهناز افشار در مسابقه استعدادیابی چقدر است

تولد هفتاد سالگی

جشنواره فیلم برلین ، موسوم به برلیناله امسال هفتاد ساله شده است برلیناله در کنار جشنواره‌ های ونیز و کن، سه جشنواره مهم و بزرگ دنیا را تشکیل می‌ دهد. هر ساله در ماه فوریه به مدت ۱۰ روز در برلین آلمان برگزار می‌ شود. این جشنواره هر ساله جایزه خرس طلایی و خرس نقره‌ای را به برگزیدگان بخش اصلی اهدا می‌کند.

در سری عکس های جدید اینستاگرام بازیگران تصاویری از فرشته حسینی , مهناز افشار , لیلا برخورداری , افسانه پاکرو , بهنوش بختیاری , حمید فرخ نژاد , هنگامه حمیدزاده , معصومه کریمی , نوید محمدزاده , الهام پاوه نژاد , سانیا سالاری , روناک یونسی , علیرضا کمالی , نیکی کریمی , حدیثه تهرانی , نگین صدق گویا , فلور نظری , شایسته ایرانی و در ادامه با ما همراه شوید تا تصاویر زیبای اینستاگرام بازیگران را ببینید.

در افتتاحیه چه گذشت؟

جشنواره فیلم برلین ۲۰۲۰ پنجشنبه هفته گذشته با اکران فیلم سینمایی «سال سلینجر من» افتتاح شد. این اثر سینمایی که در بخش مسابقه حضور ندارد متعلق به بخش نمایش‌های ویژه است و توسط فیلیپه فالاردیو کانادایی کارگردانی شده است.

هفتادمین دوره از جشنواره بین‌المللی فیلم برلین کار خود را در حالی آغاز کرده که فضای جامعه آلمان هنوز به دلیل تیراندازی‌های اخیر در شهر هانائو که از سوی گروه‌های راست افراطی صورت گرفته ملتهب است. بخشی از سخنرانی‌های مراسم افتتاحیه نیز در همین راستا بوده و به ماهیت خاص سینما در گردهم‌آوری انسان‌ها بدون توجه به ویژگی‌های نژادی اشاره داشت. همچنین گفته می‌شود برخی از سیاست‌مداران که قرار بوده در افتتاحیه این جشنواره شاخص جهانی شرکت کنند حضور خود را به دلیل واقعه تیراندازی لغو کرده‌اند.

اما سال سلینجر من فیلمی که درمراسم افتتاحیه به نمایش درآمد براساس کتابی به همین نام ساخته شده و با بازی مارگارت کوالی و سیگورنی ویور دو بازیگر زن آمریکایی همراه است. این اثر سینمایی که اولین نمایش خود را در جهان تجربه می‌کند درباره زنی است که پس از اتمام تحصیلاتش یک کار دفتری قبول کرده و دستیار کارگزار ادبی جی. دی. سلینجر نویسنده مشهور آمریکایی شده است.

این اثر سینمایی در حال حاضر چندان در جلب نظر منتقدان انگلیسی‌زبان موفق عمل نکرده و از میان ۱۱ نقدی که در وبسایت راتن تومیتوز درباره فیلم نوشته شده صرفا ۴۵ درصد از منتقدان را راضی کرده است.

خرس طلایی به کی میرسد؟

جشنواره فیلم برلین ۲۰۲۰ که از ۱ اسفندماه آغاز شده تا ۱۱ اسفند ادامه خواهد داشت و در نهایت جایزه خرس طلایی به بهترین فیلم بخش مسابقه تعلق خواهد گرفت. امسال ۱۸ فیلم مختلف در بخش مسابقه حضور دارند که درمیان آن‌ها فیلمی از کارگردان ایرانی محمد رسول‌اف نیز با عنوان «شیطان وجود ندارد» (There Is No Evil) محصول مشترک ایران، جمهوری چک و آلمان به چشم می‌خورد.

جرمی آیرونز بازیگر بریتانیایی رییس هیات داوران جشنواره فیلم برلین ۲۰۲۰ است. برنیس بژو (بازیگر فیلم سینمایی گذشته ساخته اصغر فرهادی)، کنت لونرگان (کارگردان فیلم سینمایی منچستر بای د سی) و کلبر مندونسا فیلیو (کارگردان برزیلی سازنده آثاری چون قوش شب و برج دلو) از دیگر اعضای هیات داوران این دوره از جشنواره فیلم برلین هستند.

حضور پررنگ ایران

بر خلاف سال گذشته، امسال ایران در هفتادمین فستیوال فیلم برلین 2020 حضور پررنگی دارد وفیلم های ایرانی به این ترتیب به نمایش در می آیند:

فیلم «شیطان وجود ندارد» به کارگردانی محمد رسول‌اف به عنوان محصول مشترک سینمای آلمان، جمهوری چک و ایران که یکی از نامزدهای خرس طلایی برلین در بخش رقابتی است، اولین نمایش خود را روز ۲۸ فوریه (جمعه ۹ اسفند ماه) در سالن اصلی خواهد داشت و پس از آن نیز دو نمایش در روز ۲۹ فوریه (۱۰ اسفند) و یک نمایش هم در روز اول مارس (۱۱ اسفند) نیز دارد.

«نامو» (بیگانه) نخستین تجربه کارگردانی نادر ساعی‌ور که در بخش «فُروم» برلین حاضر است نیز در مجموع چهار نوبت در روزهای ۲۲، ۲۳، ۲۶ فوریه و اول مارس (۳، ۴، ۷ و ۱۱ اسفند) نمایش خواهد داشت.

فیلم‌ کوتاه «بادبادک‌ها» به کارگردانی سیدپیام حسینی ۲۳، ۲۴، ۲۷ در بخش نسل (Generation Kplus) و فیلم کوتاه «اسب سفید بالدار» به کارگردانی مهیار ماندگار هم در بخش نسل (Generation ۱۴plus) نمایش خواهد داشت.

فیلم بلند «یلدا» ساخته مسعود بخشی محصول مشترک فرانسه، آلمان، سوئیس، لوکزامبورگ، لبنان و ایران در بخش نسل (Generation Kplus) به روی پرده می‌رود.

گفتنی است که امسال عباس امینی کارگردان ایرانی به عنوان یکی از داوران بخش نسل (Generation ۱۴plus) به جشنواره برلین دعوت شده است.

ماجرای داوری مهناز افشار در کنار خوانندگان لس‌ آنجلسی+فیلم

عکس های مهناز افشار در جشنواره فیلم برلین 2020

مهناز افشار تصاویری از حضور خود در جشنواره فیلم برلین 2020 را در صفحه ی اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت

جشنواره بین‌المللی فیلم برلین Internationale Filmfestspiele Berlin یا برلیناله Berlinale یکی از معتبرترین و قدیمی‌ترین جشنواره‌های سینمایی در جهان و اروپا است که هرساله در ماه فوریه به مدت ۱۰ روز در برلین آلمان برگزار می‌شود. 

مهناز افشار بازیگر کشورمان که مدتیست برای برنامه استعدادیابی ایرانی از کشور خارج شده در این جشنواره بین المللی حضور یافت و تصاویری از حضور خود در این جشنواره را در صفحه ی اینستاگرام خود منتشر نمود که در ادامه میبینید.

مهناز افشار چنین نوشت:
به دعوتBerlinale و کارگردان فیلم Persian lessons امشب به دیدن فیلم رفتم . فیلم زیبایی بود
Ralf Moeller مصداق همون قلب طلاست. و دوست خوبم mayk azzato روزهای Berlinale