چهارشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ۱۳:۲۵

اعلام زمان توزیع سریال هم گناه در شبکه نمایش خانگی+جزییات

اعلام زمان توزیع سریال «هم گناه» در شبکه نمایش خانگی+جزییات
سریال «هم گناه» جدیدترین ساخته مصطفی کیایی است که قرار است از اوایل اسفند ۹۸ در شبکه نمایش خانگی توزیع شود.

به گزارش تیتربرتر؛ «هم گناه» نخستین تجربه سریال سازی مصطفی کیایی برای نمایش خانگی است که محسن کیایی و علی کوچکی نویسندگی این سریال را برعهده دارند.

مصطفی کیایی بعد از کارگردانی فیلم‌های بلند سینمایی از جمله مطرب، بارکد، عصریخبندان، خط ویژه، ضد گلوله و ... حالا سراغ ساخت سریال بیست‌وچهار قسمتی «هم‌گناه» رفته و شبکه نمایش خانگی را برای انتشار آن انتخاب کرده است. 

این کارگردان تابحال موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگر برای فیلم «خط ویژه» و سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه برای فیلم «ضدگلوله» شده است.

«هم‌گناه» که مراحل آماده‌سازی فنی را پشت سر می‌گذارد از روزهای ابتدایی اسفند هر دوشنبه در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد و تماشای آنلاین آن نیز به صورت همزمان از طریق سرویس وی‌اودی فیلیمو امکان پذیر خواهد بود.

titrebartar.com

زمان توزیع سریال

اولین قسمت سریال هم گناه اسفند امسال با حضور پرویز پرستویی بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون که آخرین حضورش در صدا و سیما به سال ۱۳۸۸ و سریال آشپز باشی بر میگردد، پخش خواهد شد.

بازیگران سریال هم گناه

«هم‌گناه» سریالی پربازیگر با قصه‌ای خانوادگی است که پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، حبیب رضایی، محسن کیایی و گروه پرتعداد دیگری از بازیگران در آن ایفای نقش ‌می‌کنند.

titrebartar.com

هم گناه دومین بازی نمایش خانگی مهتاب کرامتی بعد از سریال «رقص روی شیشه» حساب می‌شود.

این کارگردان در اولین تجربه نمایش خانگی؛ علاوه بر پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، حبیب رضایی، محسن کیایی، رویا تیموریان، مسعود رایگان، هنگامه قاضیانی، مهدی پاکدل از گروه پرتعداد دیگری از بازیگران نیز استفاده کرده تا در فیلمنا‌مه‌ای که به طور مشترک توسط محسن کیایی و علی کوچکی نوشته شده نقش‌آفرینی کنند.

بیشتر بخوانید: پرفروش ترین فیلم تاریخ ایران

از دیگر بازیگران این سریال پربازیگر می توان به شاهرخ فروتیان، افسانه چهره‌آزاد، هنگامه قاضیانی، پدرام شریفی، روشنک گرامی، احسان کرمی، حسین امیدی، سوگل خلیق، مارال بنی‌آدم، علی باقری، فروغ قجابگلو، شیرین اسماعیلی، ساقی حاجی‌پور، فرانک کلانتر، محمد اعلایی، محمد‌رسول صفری، درنا مدنی، محمد موحدنیا و آی‌تک جاوید‌نژاد اشاره کرد.

داستان سریال هم گناه

تیم ساخت سریال هم گناه تا به امروز بسیار خوب از داستان سریال محافظت کرده اند و هنوز جزئیاتی از داستان این سریال منتشر نشده است و فقط از انتخاب اسم این سریال که هم گناه یا معادل انگلیسی آن The Accomplice می‌توان حدس زد که داستان راجع به یک جنایت است که در آن دو شریک جرم با یکدیگر وارد چالش هایی داستان بر انگیز می‌شوند، حال اینکه این ۲ شریک جرم چه کسی هستند و آیا بیشتر از ۲نفر در این جنایت شریک هستند یا نه را باید در سریال ایرانی هم گناه دید.

titrebartar.com

شخصیت اصلی سریال

هدیه تهرانی در نقش «زیبا» و محسن کیایی در نقش «آرمان» دو شخصیت اصلی همگناه هستند که در کنار سایر بازیگران از جمله پرویز پرستویی و حبیب رضایی قصه‌های خانواده صبوری را روایت می‌کنند.

عوامل و دست اندرکاران سریال

عوامل و دست اندرکاران هم گناه عبارتند از: نویسندگان: محسن کیایی و علی کوچکی، فیلم بردار: حسین جلیلی، تدوین: نیما جعفری جوزانی، مدیر تولید: سجاد رحیمی، موسیقی: آرمان موسی پور، صدابردار: امین میرشکاری، طراح صحنه: مهدی موسوی، طراح گریم: عباس عباسی، طراح لباس: شیوا رشیدیان، برنامه ریز: مریم هژیروند، دستیار کارگردان: امید جزینی، منشی صحنه: سعیده دلیریان، عکاس: میلاد کیایی، مدیر تدارکات: محمد ابراهیمی.

افزایش سریال های نمایش خانگی فرصت یا تهدید؟

دوران امروز عصر جولان و محبوبیت شبکه نمایش خانگی و سرویس‌های VOD است. شبکه نمایش خانگی در طول سالیان گذشته پیشرفت چشمگیری داشته و این اتفاق با هجوم سازندگان و کارگردانان به نام تلویزیون و سینما اتفاقی نیست. کارگردانانی که بازیگران زیادی را با خود همراه کرده و آثار شبکه نمایش خانگی را به سطح جدیدی رساندند.

titrebartar.com

در روزگار بمباران محتوایی از ماهواره و سینمای آمریکا که در بین بینندگان ایرانی جایگاه خاصی پیدا کردند، تولید آثاری که همزمان از لحاظ بصری جذاب اند و هم هنوز در چهارچوب فرهنگ خانواده ایرانی ساخته می‌شوند یک دستاورد بسیار خوب است. دستاوردی که یک پیام ساده دارد: هر لحظه و هر مکان به نماوا برو و در نماوا بی وقفه فیلم ببین.

بیشتر بخوانید: تحریم جشنواره با طعم جایزه

این دستاورد را مدیون آثاری همچون هیولا و مانکن و سرویس تماشای آنلاین فیلم و سریال نماوا هستیم که کاربران را هفته به هفته سرگرم کرده و ساعت های خالی قبل از خواب مردم را با سریال هایی جذاب پر کردند. الان هم نوبت مصطفی کیایی و پرویز پرستویی است که بعد از فیلم سینمایی مطرب، پرفروش ترین فیلم سینمایی در سال ۹۸ و دومین رتبه فروش در تاریخ سینمای ایران به نمایش خانگی بیایند و طوفان جدیدی به پا کنند.

در آینده‌ای نزدیک سریال های جذاب و جدید دیگری با چیدمانی متفاوت از هنرمندان خواهیم داشت. آثاری همچون آقازاده و قورباغه که در طول زمان جایگزین سریال های پرطرفدار دیگری مثل شهرزاد، رقص روی شیشه، سال های دور از خانه، هیولا، مانکن، دل، کرگدن و هم گناه خواهند شد.