پنج شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ ۱۰:۳۲
ضبط قسمت اول «عصرجدید»؛

عصر جدید بالاخره آمد!

ضبط قسمت اول «عصرجدید»؛
قسمت اول فصل جدید برنامه «عصر جدید» ضبط شد.

به گزارش تیتربرتر؛ اولین قسمت فصل دوم «عصر جدید» چهارشنبه ۲۳ بهمن ضبط شد. در این فصل عوامل، دکور جدیدی را برای برنامه در نظر گرفته اند.

عصر جدید 2 برنامه استعدادیابی احسان علیخانی در حال ساخت است و طبق وعده مدیر شبکه سوم سیما از زمستان 98 به روی آنتن خواهد رفت. زمان پخش عصر جدید 2 احتمالا همانند فصل اول روزهای یکشنبه و دوشنبه ساعت 22:30 از شبکه سه است و این رویه باقی خواهد ماند.

بیشتربخوانید: برادران کردستانی برنامه عصرجدید کنسرت می دهند

تکرار برنامه عصر جدید چه ساعتی است؟

زمان پخش تکرار عصر جدید نیز روز پس از زمان پخش برنامه عصر جدید در دو نوبت ساعت 10:30 صبح و ساعت 16:20 دقیقه بعد از ظهر است و کسانی که برنامه را از دست بدهند می توانند تکرار عصر جدید را صبح و بعد از ظهر روز بعد مشاهده کنند. 

در فصل اول عصر جدید، برنامه احسان علیخانی وارد مرحله‌ تازه ای شد و توانست مخاطبان گسترده ای به دست آورد. طی این برنامه که مرحله به مرحله تا فینال حساس تر شد، مدرسان از حوزه‌های مختلف هنری، ورزشی و سرگرمی، راه‌یافتگان به مرحله بالاتر برنامه عصر جدید را آموزش دادند و شاهد رشد استعدادها و کیفیت اجرای شرکت کنندگان بودیم تا جایی که اجرای فینالیست های عصر جدید 1 بسیار متفاوت از برنامه های مرحله مقدماتی بود.

محمد اصفهانی خواننده پاپ و ارشا اقدسی، طراح حرکات بدلکاری آثار نمایشی، ریما رامین‌فر (بازیگر)، امیر کربلایی‌زاده (استندآپ کمدین)، بهرام عظیمی (انیماتور)، علی بیات‌موحد (ریاضیدان)، علی میرصادقی (روان‌شناس)، مهرداد نصرتی (آهنگساز) و مسعود مرعشی (طنزپرداز) گروه آموزشی این دوره را تشکیل می دادند. البته در کنار این افراد اساتید دیگری نیز عصر جدید را همراهی کردند.