پنج شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ ۰۰:۱۳
آژیرها به صدا درآمد:

غرش شهرداری ارومیه

آژیرها به صدا درآمد:
در اردوگاه شهرداری ارومیه خبر از قدرت و قاطعیت می باشد.

گروه تحریریه والیبال پایگاه خبری تیتربرتر؛ تیم والیبال شهرداری ارومیه با نتیجه سه بر صفر حریف خود خاتم اردکان را با شکست بدرقه کرد.

هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال امروز با برگزاری یک دیدار به میزبانی ارومیه برگزار شد و پنج دیدار نیز فردا پنجشنبه در شهر‌های مختلف پیگیری خواهد شد.

تیم شهرداری ارومیه از ساعت ۱۶:۰۰ امروز چهارشنبه در سالن شش هزارنفری غدیر میزبان تیم خاتم اردکان بود که در پایان، این شاگردان پیمان اکبری بودند که با ارائه یک بازی بی نقص و کم اشتباه در سه ست متوالی با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۳، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۳ به سود خود خاتمه دادند.

سرمربی شهرداری ارومیه در آغاز این بازی از ترکیب فرهاد سال افزون، فرهاد پیروت پور، سعید مصطفی وند، علی شفیعی، پوریا فیاضی، حمزه زرینی و محمدرضا حضرت پور به عنوان لیبرو استفاده کرد.

در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر والیبال تیم شهرداری ارومیه روز یکشنبه ۲۷ بهمن ماه در سالن غدیر میزبان راه یاب ملل مریوان خواهد بود.

تمرین کم، مشکل اصلی تیم والیبال شهرداری ارومیه است

پیمان اکبری روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: روز یکشنبه هفته جاری، بازی سنگینی برابر سایپا بدون برخی بازیکنان اصلی نظیر شهرام محمودی و فرهاد قائمی داشتیم ولی بازیکنان تیم، عملکرد خوب و قابل قبولی ارائه دادند.

وی اضافه کرد: تیم والیبال شهرداری ارومیه، روز به روز بهتر می شود و امیدواریم با بردهای پیاپی در مرحله پلی‌آف، به هدف خود در این رقابت ها دست یابیم.

وی با ابراز نگرانی از مصدومیت‌ بازیکنان تیم والیبال شهرداری ارومیه بیان کرد: با این وجود، تلاش می‌کنیم در ادامه لیگ روند بهتری را در کسب نتیجه داشته باشیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه ادامه داد: تلاش ما صعود به عنوان ۲ تیم اول است ولی شرایط لیگ بسیار سخت شده که رسیدن به این هدف را دشوار می‌کند.

تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته شانزدهم لیگ برتر باشگاه‌های کشور امروز، چهارشنبه در دیداری خانگی با نتیجه سه بر صفر مقابل میهمان خود خاتم اردکان پیروز شد و با کسب سه امتیاز خانگی این مسابقه جایگاه خود را در جدول رده‌بندی، ۲ رده بهبود بخشید.

«ابراهیم فیروزی» با کمک «اصغر میرزائی» امر داوری این دیدار را بر عهده داشتند و «بهرام سلیمانی و مسعود یزدان‌پناه» ناظران فدراسیون در این مسابقه بودند.

شهرداری ارومیه با این پیروزی و اندوختن ۳۲ امتیاز با ۲ پله صعود در رده چهارم قرار گرفت و یکشنبه هفته آینده /۲۷ بهمن ماه/ میزبان تیم راهیاب ملل مریوان در سالن غدیر این شهر است.

باشگاه والیبال شهرداری ارومیه

باشگاه والیبال شهرداری ارومیه یک باشگاه والیبال است که مستقر در ارومیه، استان آذربایجان غربی می‌باشد. در حال حاضر این تیم در لیگ برتر والیبال ایران بازی می‌کند و یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ برتر ۱۱ نیز به شمار می آید

از سال‌های ۱۳۴۵ که به مرور ارومیه وارد تیمداری در والیبال ایران شد تیم‌های مختلف با نام‌هایی متفاوت به عنوان اسپانسر حامی باشگاه والیبال ارومیه شدند. از پاس ارومیه تا مقاومت، از سمن سو تا آذر پیام، از پگاه ارومیه تا فولاد و نهایتاً شهرداری ارومیه، تعدادی از نام‌هایی بوده‌اند که نماینده ارومیه تاکنون به خود دیده است. تاکنون نام خود را با پشیبان‌های مالی زیادی تغییر داده است. تیم ارومیه در اولین دوره لیگ کشوری والیبال (جام پاسارگاد) در سال ۱۳۵۴ با نام تیم پاس رضاییه در مسابقات شرکت کرد و به مقام هفتمی کشور رسید.

بر اساس پشتیبان مالی در گذر زمان:

مقاومت (۱۳۷۷-۱۳۷۴)
مقاومت استقلال (۱۳۷۸-۱۳۷۷)
مقاومت (۱۳۷۹–۱۳۷۸)
شهید باکری (۱۳۸۰–۱۳۷۹)
سمن سو (۱۳۸۱–۱۳۸۰)
پگاه (۱۳۸۶–۱۳۸۱)
فولاد (۱۳۸۷-۱۳۸۶)
هیئت والیبال (۱۳۸۹-۱۳۸۷)
شهرداری (تاکنون-۱۳۸۹)

ورزشگاه

ورزشگاه غدیر ارومیه معروف به سالن درنا یا دورنالار یوواسی محل تمرین و میزبانی مسابقات رسمی باشگاه والیبال شهرداری ارومیه است.

هماوردان

دربی آذربایجانی ها این دربی بین والیبال شهرداری اورمیه و والیبال شهرداری تبریز انجام می‌شود و از حساسیت بالایی در این شهر برخوردار است، البته بازی‌های تیم شهرداری ارومیه با کاله آمل و گنبد که هر دو از شهرهای والیبال خیز ایران هستند در نوع خودش جالب و حساس است و بازی‌های تیم شهرداری و پیکان تهران و متین ورامین نیز از حساسترین بازی‌های لیگ برتر ایران است.

دست‌آوردها

بهترین دست‌آورد باشگاه ارومیه، نایب قهرمانی سوپر لیگ والیبال ایران در سال ۱۳۸۳ با نام پگاه ارومیه بوده‌است. تیم والیبال مردان شهرداری ارومیه در فصل ۱۳۹۳ توانست با جذب ۹۰% بازیکنان بومی به مقام نائب قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر والیبال در جام بیست و هشتم دست یابد.

لیگ برتر والیبال ایران

نایب قهرمان: ۲ بار - ۱۳۸۳ ، ۱۳۹۳
سوم: ۷ بار - ۱۳۸۲، ۱۳۸۶، ۱۳۸۷، ۱۳۹۰، ۱۳۹۲، ۱۳۹۴، ۱۳۹۵