یکشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ ۰۲:۲۱
معرفی مدل کیف:

بهترین و لاکچری ترین کیف های مدل 2020

معرفی مدل کیف:
فصل جدید کم کم داره فرا می رسد و تو شاید از کمد لباس های تابستانی ات خسته و کسل شده باشی و به دنبال تنوع بگردی. بعضی مواقع هزینه کردن برای یک کیف دستی جدید کافی است که کل استایل تو را تحت تاثیر قرار داده و یک نسیم تازه و با طراوتی را در مجموع استایل تو ایجاد کند.

پایگاه خبری تیتربرتر؛ اگرچه مدل کیف های “The Pouch” اثر بوتگا ونتا بدون شک یکی از ترند های کیف برای فصل آینده است و همچنین یک سرمایه گذاری بسیار خوب محسوب می شود، با نگاهی به شو های کوتوغ در ماه ژوئن به این نتیجه می رسیم که علاوه بر کلاچ های ابری فرم و کیف های کلاسیک گران قیمت از برند هرمس یا برند شنل، کیف های جدید از برند های تازه کار، به زیبایی تنوعی را در کمد لباس های تو ایجاد می کنند. به همین دلیل ما در این مقاله برخی از جذاب ترین برند های کیف را انتخاب کردیم که به شدت مورد علاقه و تائید ستارگان استایل خیابانی نیز هستند.

برند “CAFUNÉ”

برند “Cafuné” در هنگ کنگ مستقر است و توسط دو دوست با نام های “کوئینی فن” و “دی لاو” تاسیس شده است. این برند با استفاده از رنگ های پاستل زیبا و فرم های منحصر به فرد دنیای مد را فتح کرده است. کیف های تخم مرغی فرم این برند از نمونه های هیجان انگیز و در عین حال شیک برای فصل آینده هستند که با استقبال زیادی مواجه خواهند شد و در کمد لباس ما ظاهر می شوند.

برند “DANSE LENTE”

شاید تو کیف های برند “Danse Lente” که در زبان فرانسه به معنی “رقص آهسته” است را در شو های پاییز و زمستان ۲۰۱۹ در ماه فوریه دیده باشی، جایی که برخی از سردبیران مد، مدل هایی از این برند لندنی را به همراه داشته اند. آن چه کیف های طراح خلاق، یونگون کیم را بسیار متمایز می کند، قفل زیبا و D فرم طلایی آن است. اگر به دنبال یک گزینه با فضای نسبتا بزرگ هستی، این کیف هیجان انگیز با قیمت ۳۵۳ یورو، دقیقا انتخاب مناسبی برای تو است. نسخه مشکی این کیف ها، برای  استایل اداری و رسمی عالی و مناسب هستند، در حالی که مدل های نئون رنگ آن کمی جسورانه است و استفاده از آن ها به جسارت کافی احتیاج دارد.

برند “BENEDETTA BRUZZICHES”

کیف های طراح ایتالیایی “Benedetta Bruzziches” به زیبایی می توانند در یک موزه به نمایش در آیند. کیف نارنجی این برند با نام “Brigitte” با قیمتی حدود ۹۳۳ یورو با دستگیره های طلایی و مجسمه ای شکل و قفل هندسی شکل آن مناسب برای استایل های شیک و منحصر به فرد پاییزی است. کیف “Anais” که حدود ۹۴۲ یورو قیمت آن است، یک مدل مربعی شکل است که در شش رنگ مختلف نیز موجود است.

اصول انتخاب کیف دستی

کیف دستی برای بسیاری از ما خانم ها حکم سبیل را برای گربه ها دارد؛ بدون آن نمی توانیم قدم از قدم برداریم یا احساس می کنیم یک چیز کم داریم. تا به حال به این فکر کرده ای که کیف دستی مناسب تو چیست؟ چه معیار هایی دارد؟ بله! درست است تو خواسته یا ناخواسته در انتخاب کیف هایت از یک سری معیار ها پیروی می کنی که شاید حتی بتوان آن معیار ها را به کل استایل های شخصی تو نیز تعمیم داد. در نظر داشته باش یک کیف دستی مناسب می تواند لباس و استایل تو را تکمیل کند. ممکن است هر روز بخواهی از یک کیف استفاده کنی پس لازم است یک انتخاب درست و مناسب داشته باشی.

معیار شماره ۱: شکل و ابعاد

اول از همه شکل کلی بدنت را مجسم کرده و کیفی را انتخاب کن که با سایز و اندازه تو هماهنگ باشد. برای مثال اگر قد بلند و لاغر هستی کیف های گرد بسیار مناسب است یا اگر ریز اندام هستی از کیف های خیلی بزرگ استفاده نکن چرا که تو را ریزه میزه تر نشان می دهد در حالی که اگر تپل هستی انتخاب کیف بزرگ موجب می شود کشیده تر و لاغر تر دیده شوی.

معیار شماره ۲: سبک و استایل

اگر همیشه ساده و اسپرت لباس می پوشی خرید یک کیف رسمی ایده خوبی نیست. کیفی را انتخاب کن که با سبک لباس پوشیدن و استایل تو در بیش تر موارد هماهنگی داشته باشد.
کیف بهتر است با اکثر لباس های تو همخوانی داشته باشد. مشکی و قهوه ای رنگ هایی هستند که با بیشتر لباس ها ست می شوند پس رنگ های کاربردی برای کیف به شمار می روند.
همچنین می توانی با گشت زدن در اینستاگرام و دیدن مدل هایی که استایلشان به تو نزدیک است، ایده های جذابی برای انتخاب کیف مناسب خود بگیری.

معیار شماره ۳: در نظر گرفتن موقعیت

یکی از اولین سؤال هایی که لازم است از خودت بپرسی این است که برای چه کاری یا چه جایی می خواهی از کیف استفاده کنی. ورزش، مهمانی، کار یا استفاده روزانه؟ این سؤالی به ظاهر ساده و بدیهی به تو در انتخاب بهتر کیفی که به دنبالش می گردی بسیار کمک خواهد کرد.
برای مثال برای پیاده روی یا خرید کیف های کوچک با بند بلند یا کیف های کمری انتخاب هوشمندانه تری هستند چرا که دست و پا گیر نبوده و از آن جایی که وسایل زیادی برای همراه بردن نیاز نداری سایز کوچک آن مناسب نیاز توست در حالی که برای رفتن به سر کار کیف های بزرگ و گاهاً پر از جیب برای تو مناسب تر خواهد بود.

مطابق با نیاز هایت مناسب ترین کیف را پیدا کن و در نظر بگیر بهتر است یک جیب برای تلفن همراه در کیف تعبیه شده باشد.