یکشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۸ ۱۸:۴۴

محبوب ترین بازار فلافل فروشی ایران کجاست؟

محبوب ترین بازار فلافل فروشی ایران کجاست؟
مگر می شود به اهواز سفر کرد و سر به لشکرآباد نزد و فلافل این منطقه را نخورد.

به گزارش تیتربرتر؛ فلافل امروزه جزو یکی از فست فودهای پرطرفداری است که در منو غذایی خانواده ها به ویژه جوانان و دانشجویان خوابگاهی قرار گرفته است. همین استقبال باعث شده است که رقابت تنگاتنگی بین فلافل فروشی ها ایجاد شوند و هر کدام به دنبال جذب مشتریان بیشتری هستند و مهمترین اقدام سلف سرویس و پیچاندن فلافل توسط مشتریان است.

زمان سفر به هر منطقه ای غذای های محلی آن منطقه یا شهر یکی از مهمترین چیزهایی است که باید تجربه کنید. اگر اهل شکم گردی هستید و عاشق فلافل این مطلب را از دست ندهید.

اما در شهرهای جنوبی فلافل با طعم، رنگ و بوی خاص دیگری عرضه می شود و محبوب ترین منطقه، لشکرآباد اهواز است.

titrebartar.com

در اهواز  خیابانی وجود دارد که هیچ ماشینی در آن حرکت نمی کند. در حقیقت این خیابان، خیابانی خوردنی است که غذاهای بسیاری در آن فروخته می شود که اصلی ترین آنها فلافل است. لشکر آباد مرکز فلافل ایران است. هر دو سمت خیابان را مغازه هایی احاطه کرده که این خیابان را به بازار فلافل فروش ها معروف کرده است.

دلیل محبوبیت فلافل لشکر آباد

وارد خیابان لشکر آباد که می شوید بوی غذا هوش از سرتان می برد. همه ی مغازه های سلف سرویس هستند پس تا می توانید پر کنید و بخورید. اگر بخواهیم لشکر آباد را از نظر گردشگری و نوع جاذبه بررسی کنیم در مدل Street Food ها قرار می گیرد. علاوه بر این ها چشیدن طعم فلافل اصیل و غذای عربی درجه یک زا می توانید در این خیابان بچشید. شب ها لشکر آباد غلغله می شود.

بیشتر بخوانید: بهترین فلافل را در کجا بخوریم

همه در لشکر آباد هستند و می توانید با مردم خون گرم خوش مشرب اهواز به گپ و گفت بنشینید و لذت ببرید در کنار این ها می تو.انید طعم قهوه های عالی عربی را امتحان کنید. خلاصه که پایتخت فلافل ایران را از دست ندهید.

titrebartar.com

لشکر آباد چه غذاهایی دارد؟

در لشکر آباد بیشترین غذایی که می بینید فلافل است. به غیر از فلافل غذاهای دیگری مانند همبرگر، کباب، انواع سالاد، انواع مختلف سس ها، انواع مختلف نوشیدنی ها و انواع مختلف شیرینی نیز یافت می شوند.

titrebartar.com

مسیر دسترسی به بازار فلافل اهواز

شکر آباد یا همان بازار فلافل فروش های اهواز در خیابان انوشه و در محله ی عرب نشین اهواز واقع شده. لشکر آباد تقریبا در مسیر همه راننده های قرار دارد و شما می توانید یک تاکسی بگیرید و به راننده بگویید تا شما را به لشکرآباد ببرد، البته می توانید با اتوبوس هم به لشکر آباد بروید اما باید زمان بیشتری را برای رسیدن به لشکرآباد به انتظار بنشینید.

titrebartar.com

بهترین زمان سفر

بازار فلافل اهواز به عنوان پایتخت فلافل ایران به یک مرکز اقتصادی و گردشگری در این شهر تبدیل شده است که بسیاری از مسافران در سفر به اهواز مخصوصا در ایام نوروز که هوای شهر بهتر می‌شود حتما از این خیابان دیدن می‌کنند.

یکی از ویژگی‌های مهم و برجسته لشکرآباد رفتار محترمانه فروشندگان آن است به طوریکه بعد از اینکه مشتری غذای خود را تمام کرد، بر اساس چیزی که خود مشتری بیان می‌کند از او وجه را دریافت می‌کنند.