یکشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۸ ۰۱:۴۵

امضای تفاهم نامه آموزشی ، پژوهشی بین ذوب آهن اصفهان و سازمان مدیریت صنعتی

امضای تفاهم نامه آموزشی ، پژوهشی بین ذوب آهن اصفهان و سازمان مدیریت صنعتی
اصفهان - تفاهم نامه بین ذوب آهن اصفهان و سازمان مدیریت صنعتی با هدف ایجاد و گسترش همکاری های آموزشی و پژوهشی و توسعه منابع انسانی متقابل چهارشنبه 25 دی ماه توسط مسئولین این دوسازمان امضا شد .

تیتربرتر؛ در مراسم امضای این تفاهم نامه ، مهندس منصور یزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن اصفهان ، دکتر ابوالفضل کیانی مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی ،  دکتر بیرانوند از سازمان مدیریت صنعتی اصفهان ، مهندس مهدی بهرامی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی و دکتر امینی مدیر آموزش و توسعه منابع انسانی ذوب آهن حضور داشتند .

مدیریت دانش در ذوب آهن با هدف انتقال دانش فنی مهندسی از متخصصین ذوب آهنی در شرف بازنشستگی به کارکنان و  حفظ دانش فنی مهندسی موجود از جمله اهداف این تفاهم نامه است .

همچنین بر اساس این تفاهم نامه  طرح MBA فولاد برای اولین بار در کشور در ذوب آهن اصفهان اجرا می شود که هدف اصلی آن آموزش هدفمند نیروی مدیریتی در ذوب آهن و انتقال دانش فنی تخصصی ذوب آهن به جامعه صنعتی کشور می باشد .

انجام پروژه های پژوهشی واقعی در رابطه با مسائل سازمان توسط دانش پژوهانی که در دوره MBA فولاد کار می کنند ، انجام رسالت ذوب آهن در حوزه مسئولیت اجتماعی و توانمند سازی متخصصین داخل کشور ،  ترویج روحیه پژوهش و آموزش سازمان یافته در شرکت بین متخصصین ، توسعه کارآفرینی و توانمند سازی مدیران کشور و مخصوصاً ذوب آهن و خروج از بن بست آموزش های آکادمیک و گرایش به تجربه صنعتی و بهره مندی از دانش اساتید خارجی و همچنین اتصال دانش و پژوهش ا زجمله مواردی است که در این تفاهم نامه به آن توجه شده است .

از جمله دیگر مواردی که در این تفاهم نامه ذکر شده است می توان به عارضه یابی آموزش در ذوب آهن و ایجاد کلینیک کسب و کار جهت عارضه یابی مشکلات مربوط به صنعت و ارائه راه حل ها ، مشاوره ها و آموزش در این حوزه که تحول عظیمی در آموزش و توسعه منابع انسانی ایجاد می کند و  ایجاد اکادمی فولاد با مرکزیت ذوب آهن اصفهان باهمکاری سازمان مدیریت صنعتی اشاره نمود .

برگزاری تورهای صنعتی با استفاده از پتانسیل ها و تکنولوژی موجود در ذوب آهن برای مدیران صنعت فولاد در کل کشور و پرورش مدیران اجرایی در کلاس جهانی از دیگر اهداف این تفاهم نامه است .

شایان ذکر است سازمان مدیریت صنعتی حدود 55 سال پیش با هدف توانمندسازی سازمان های ایرانی که درحوزه کسب و کار فعالیت می کنند ایجاد شد و تجربه و توانمندی ویژه ای در این زمینه دارد .