شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۸ ۱۸:۵۲

پسر بازیگر معروف بازیگر شد

پسر بازیگر معروف بازیگر شد
پخش فصل دوم سریال «از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان در حالی از امشب از شبکه دو سیما آغاز می شود که نام پسر یکی از بازیگران معروف سینما و تلویزیون در این جمع بازیگران این سریال دیده می شود.

به گزارش تیتربرتر؛ همزمان با اتمام پخش فصل اول سریال «از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان و تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان، فصل دوم این سریال به کارگردانی علیرضا بذرافشان از امشب روانه آنتن می‌شود.

فصل دوم «از سرنوشت» به کارگردانی علیرضا بذرافشان به اتفاقات دوران نوجوانی دو شخصیت اصلی این سریال یعنی هاشم و سهراب اختصاص دارد که ایفای نقش آن‌ها در این فصل به عهده دارا حیایی و کیسان دیباج خواهد بود.

دارا حیایی برای اولین بار در کنار پدرش، امین حیایی در فیلم «شعله ور» به ایفای نقش پرداخت.

titrebartar.com

معرفی دارا حیایی

دارا حیایی بازیگر جوان سینما و تلویزیون، پسر امین حیایی می باشد و در کارنامه بازیگری خود نیز فیلم  شعله ور را دارد و به تازگی نیز در سریال از سرنوشت به ایفای نقش پرداخته است. در ادامه با این بازیگر بیشتر آشنا می شویم. 

titrebartar.com

بیوگرافی دارا حیایی پسر امین حیایی

نام: دارا
نام خانوادگی: حیایی
متولد: 11 شهریور سال 1375
محل تولد: تهران
پیشه: بازیگر
وضعیت تاهل: مجرد

دارا حیایی متولد 11 شهریور سال 1375 در شهر تهران است او پسر امین حیایی و مونا بانکی پور است.

امین حیایی تاکنون دو بار ازدواج کرده است. او از همسر اولش صاحب فرزندی به نام دارا شد. بعد از جدایی از همسرش با نیلوفر خوش خلق ازدواج کرد.

بیشتر بخوانید: نگاهی به نقش های بهرام رادان به بهانه اکران فیلم «سونامی»

مونا بانکی پور با امین حیایی ازدواج کرد و این ازدواج کمتر از یک سال طول کشید و آن‌ ها از هم جدا شدند. دارا به همراه مادرش سال ها در خارج از کشور زندگی کرده است.

نحوه ورود دارا حیایی به عرصه بازیگری

بعد از بازی در فیلم «شعله ور» به پیشنهاد پدرم در کلاس های بازیگری و فن بیان حضور پیدا کردم، و با خواندن کتاب و پیگیری علمی تر این رشته در حال تلاش برای کسب تجربه هستم.

دارا حیایی درباره چگونگی بازیگر شدنش در مصاحبه ای که انجام داد، گفت: “تا قبل از بازی در فیلم «شعله ور» پیشنهاد جدی برای بازی نداشتم و خودم هم پیگیرش نبودم تا اینکه آقای حمید نعمت الله به من پیشنهاد دادند و من تست دادم و برای بازی در این فیلم پذیرفته شدم.

او درباره فعالیت بازیگری‌ اش در مصاحبه‌ ای مطرح کرد: ” شک نکنید نام امین حیایی نام بزرگی است، ولی این را بدانید می‌ خواهم از تجربیات پدرم استفاده کنم و نه از اسمش هیچ وقت نمی‌ خواهم پشت نام پدرم کار کنم.”

titrebartar.com

نخستین کار سینمایی

دارا حیایی در سال ۱۳۹۵ به دعوت حمید نعمت الهی کارگردان فیلم شعله ور، با پدرش امین حیایی همبازی شد و مورد تحسین منتقدین قرار گرفت.

دارا در خصوص بازی در فیلم شعله ور چنین گفته بود: من مستقیما از سوی حمید نعمت الله برای این نقش انتخاب شدم و در این میان پدر و پسر بودن دو شخصیت اول برای کارگردان مهم بود. من برای این نقش تست دادم و اینطور نبود که پدرم باعث انتخاب من در این فیلم  سینمایی باشد.

شغل اصلی دارا حیایی

دارا به جز بازیگری مدتی هم به عنوان مدلینگ فعالیت داشته است.

دارا حیایی در سریال از سرنوشت

titrebartar.com

دارا حیایی یکی از بازیگران فصل دوم سریال از سرنوشت است. او در این مجموعه تلویزیونی بازیگر نقش جوانی سهراب می باشد.

دارا حیایی که نخستین تجربه بازیگری خود را در تلویزیون با این سریال آغاز کرده است، در مصاحبه ای که با خبرگزاری صبا داشت، گفت: من کار اول سینمایی‌ام «شعله‌ور» را کار کرده‌ام و سریال اولم «از سرنوشت» را زندگی کرده‌ام و این موضوع نیز یکی دیگر از تفاوت‌های سینما با تلویزیون است که بازیگر در پروژه‌های سریالی زندگی می‌کند.

بیشتر بخوانید: فصل دوم سریال «نون. خ» کی روی آنتن می رود

حیایی ادامه داد: در ابتدا به بازیگری علاقه‌‌ مند نبودم اما زمانی که فیلم «شعله‌ور» را بازی کردم همین تشویق‌ها و حس خوب نظرم را به بازیگری تغییر داد.

وی درباره بازی در سریال «از سرنوشت» عنوان کرد: در این سریال نقش جوانی شخصیت «هاشم» را ایفا می‌کنم و در فصل دوم و سوم نیز حضور دارم. در جایگاه تجربه اول که در آن مسئولیت‌های بیشتری داشتم، تجربه‌ای عالی‌ بود و آقایان بذرافشان و خرمندان بیش از اندازه جایگاه کارگردانی تلاش کردند.

امیدوارم با پخش سریال بازخوردهای خوبی دریافت کنیم زیرا خوشحالی مردم اولویت ماست حتی اگر نظرات منفی هم دریافت کنیم می‌پذیریم و سعی می‌کنیم در کارهای بعدی دقت کنیم.

دارا حیایی با بازی در کنار بزرگانی نظیر حسین پاکدل، حبیب دهقان نسب و علیرضا استادی، تجربیات زیادی را در این سریال به دست آورده است.

داستان «از سرنوشت» از رفاقت هاشم و سهراب دو پسر بچه‌ پرورشگاهی آغاز می‌شود. آنها از کودکی در این مرکز زندگی می‌کنند تا به مرحله نوجوانی و جوانی می‌رسند. آنها که آرزوهای بزرگی را در سر می‌پرورانند فراز و نشیب‌های زندگی‌شان محور روایت‌ اتفاقات این سریال می‌شود.

زمان پخش سریال

«از سرنوشت» از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو روانه آنتن می‌شود. پنجشنبه‌ها خلاصه هفتگی این سریال در همین ساعت پخش خواهد شد و ساعت بازپخش این مجموعه ۱:۳۰ بامداد، ۱۲:۱۵ و ۱۶:۱۵خواهد بود.