دوشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۸ ۱۹:۱۹
لذت رستوران گردی در بازار تهران

بهترین رستوران های لاکچری در بازار تهران

لذت رستوران گردی در بازار تهران
از قدیم بازار تهران معروف بوده است به بهترین غذاخوری ها و الان این غذاخوری ها لوکس مجلل شدند و دستی بر سر و روی رستوران های خود کشیده و فوق العاده جذاب شده اند.

به گزارش گروه گردشگری پایگاه خبری تیتربرتر؛ پایتخت ایران یکی از امکانات بسیار خوبش که جاذبه گردشگری شده است رستوران های آن می باشد!

رستوران خیام

یکی از رستوران های محبوب و همچنین قدیمی که در خیابان خیام جای دارد، رستوران خیام هست، رستورانی که با حال و هوای سنتی خود و ارائه بهترین و خوش طعم ترین غذاهای ایرانی توانسته تا از سال 1381 مشتریانش را راضی نگه دارد. در کنار سرو غذاهای ایرانی در خیام، بی نظیرترین کباب ها به همراه سرویس کامل و نوشیدنی هایی خوش طعم بر روی میز افراد قرار می گیرند. این مورد از رستوران های معروف بازار تهران در قالب سفره خانه مدیریت شده و با داشتن تخت های چوبی و فراهم کردن سرویس چای و قلیان بهترین لحظات را برایتان در کنار خانواده و دوستان رقم می زند. لازم هست بدانید که خیام می تواند میزبان مناسبی برای دورهمی های شما باشد و با دارا بودن پرسنلی مجرب بهترین غذاها را در کمترین زمان ممکن برای شما آماده می کند.

آدرس رستوران خیام: خیابان خیام، خیابان کربلایی، روبروی امامزاده سید نصرالدین، پلاک 601

شماره تلفن رستوران خیام: 02155800760 | 02155628320

مطالب مرتبط : خاص ترین و لاکچری ترین رستوران های تهران

رستوران مسلم

یکی از شلوغ ترین و در عین حال محبوب ترین رستوران های بازار تهران، رستوران مسلم هست، رستورانی که صف بلندی از مشتریان را پذیراست و با انواع غذاهای خوش رنگ و طعم ایرانی مانند ته چین، باقالی پلو با گردن و چلو کباب کوبیده آن ها را از خستگی بازار رهایی می دهد. این رستوران قدیمی بازار تهران ممکن است وقت زیادی از شما بگیرد، ولی مطمئن باشید که ارزشش را دارد و شما می توانید بعد از انتظاری هرچند طولانی، به غذایی خوشمزه با دورچینی بی نظیر دست پیدا کنید که در عمرتان به خوشمزگی آن را امتحان نکرده اید. غذاهای مسلم از بهترین و تازه ترین مواد اولیه تهیه می شوند و تا ساعت 18 عصر می تواند میزبان شما و همراهانتان باشد. همچنین، لازم هست بدانید با اینکه رستوران مسلم همیشه شلوغ و پر رفت و آمد هست، کارکنانش با دقت و سرعت به سفارشات رسیدگی می کنند و سعی دارند تا اوقاتی خوش را برای افراد رقم بزنند.

آدرس رستوران مسلم: خیابان پانزده خرداد، نبش سبزه میدان، کوچه حاج رحیم خان، پلاک 4

شماره تلفن رستوران مسلم: 02155899834 | 02155899835 | 02155899836 | 02155602275

رستوران شرف الاسلامی

یکی از رستوران های بازار تهران که از سال 1317 آغاز به کار کرده و توانسته است تا با ارائه خوشمزه ترین غذاهای ایرانی مشتریان دائمی برای خود دست و پا کند، رستوران شرف الاسلامی نام دارد. این رستوران که یکی از رستوران های خوب بازار تهران به حساب می آید، با داشتن کاشی های آبی و ظروف استیلی که بر روی میزها قرار دارند، حس و حال قدیم را برای مشتریانش زنده می کند و با سرو خوش طعم و رنگ ترین غذاهای ایرانی نظیر ته چین، باقلا پلو و مرغ بادمجان در کنار کامل ترین سرویس چای و پذیرایی قادر خواهد بود تا اوقاتی شاد و خاطره انگیز را برایتان رقم بزند. جالب هست بدانید که رستوران شرف الاسلامی بازار به هنگام وعده ناهار شلوغ بوده و شاید لازم باشد تا مدتی منتظر بمانید. اما، همین انتظار هرچند طولانی می تواند لذت خوردن یکی از خوشمزه ترین ناهارها را نصیبتان کند. اگر به هنگام گشتن در بازار این رستوران را گم کردید، عطر و بویی که غذاهایش براه انداخته اند، قطعا می تواند بهترین راهنما برای شما باشد و چون آهنربا شما را به خود جذب کند.

آدرس رستوران شرف الاسلامی: بازار، به سمت مسجد شاه، داخل حیاط مسجد شاه، راه سمت راست

شماره تلفن رستوران شرف الاسلامی: 02155634623

مطالب مرتبط : چگونه با کودکان به رستوران برویم؟

رستوران خوان باشی

اگر هوس خوردن غذایی خوش طعم که شما را به یاد غذاهای خانگی در حال و هوای بازار می اندازد، کرده اید بهترین انتخاب برای شما رستوران خوان باشی خواهد بود، رستورانی که انگار شمال ایران را در پایتخت متجلی کرده و با سرو بهترین و خوشمزه ترین غذاهای مازندران، اشتهای حتی بی غذاترین افراد را هم باز کرده و آن ها را وسوسه می کند تا طعم فوق العاده غذاهایش را امتحان کنند. در محیط گرم و صمیمی رستوران خوان باشی شما می توانید در کمال آرامش غذایی خوشمزه را به همراه نوشیدنی های محلی در کنار خانواده و دوستان میل کنید و به خود اطمینان دهید که از انتخاب این رستوران برای وعده ناهار یا شام پشیمان نخواهید شد. لازم هست بدانید که کلیه غذاهای این رستوران از مواد غذایی تازه تهیه می شوند و عطرشان به هنگام سرو شما را مست خواهد کرد. این رستوران در کنار منوی غذایی خود، بخشی را به اصطلاح به کافه اختصاص داده که می تواند برای شما جالب باشد و بعد از غذا قادر خواهید بود تا از سرویس چای و حتی بستی بهره ببرید.

آدرس رستوران خوان باشی: خیابان خیام شمالی، نرسیده به گلوبندک، روبروی بانک ملی، پلاک 718

شماره تلفن رستوران خوان باشی: 02155694716