دوشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۸ ۱۲:۴۴

سرپرستی تیم فوتبال استقلال به داماد اسطوره فوتبال ایران رسید

سرپرستی تیم فوتبال استقلال به داماد اسطوره فوتبال ایران رسید
باشگاه استقلال، سعید رمضانی را جای ستار همدانی به عنوان سرپرست تیم فوتبال استقلال انتخاب کردند.

به گزارش تیتربرتر، سعید رمضانی تنها داماد مرحوم ناصر حجازی است که بنابر درخواست فرهاد مجیدی و تصمیم مسئولان باشگاه به اکنون به عنوان سرپرست تیم استقلال تهران انتخاب شده است.

رمضانی به عنوان سومین سرپرست استقلال در لیگ نوزدهم در کنار سرمربی جدید استقلال روی نیمکت می نشیند.

لازم به ذکر است، سعید رمضانی هرگز برای استقلال بازی نکرده و به نظر می رسد تنها دلیلی که او را به منصب سرپرستی در استقلال رسانده این است که داماد مرحوم حجازی محسوب می شود!

سعید رمضانی که سابقه بازی در تیم هایی چون استقلال اهواز، فولاد خوزستان، سپاهان و ذوب آهن را دارد، پست هایی همچون مدیر ورزشی تیم فوتبال سیاه‌جامگان، سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان در شهریور ۱۳۹۴، سرپرست تیم فوتبال راه آهن را در کارنامه ورزشی خود دارد.

بیشتر بخوانید: اولین ها و بهترین های تاریخ فوتبال ایران

وی به عنوان یکی از بازیکنان خوش اخلاق و موثر در فوتبال ایران شناخته می شود. او که هم دوره بسیاری از ستاره های صاحب نام سپاهان از جمله محرم نویدکیا بود و عنوان قهرمانی لیگ را با تیم محبوب نصف جهان تجربه کرده است حالا به عنوان نماینده اسطوره فقید استقلال قرار است سهمی روی نیمکت رهبری آبی ها در ادامه لیگ نوزدهم داشته باشد.

معرفی سعید رمضانی

سعید رمضانی متولد ۱۵ مرداد ۱۳۵۵ اهل کرمانشاه است که از وی به عنوان بازیکن سابق فوتبال یاد می شود. 

آتوسا حجازی دختر اسطور فوتبال ایران ناصر حجازی، به عنوان بهترین گلزن فوتسال زنان ایران، همسر سعید رمضانی است و حال زندگی آنها فرزندی به نام امیر ارسلان است.

titrebartar.com

 

ماجرای ازدواج سعید رمضانی با دختر ناصر حجازی

سعید رمضانی تنها داماد مرحوم ناصر حجازی از نحوه آشنایی خود با دختر ایشان می گوید:در سال 77 زمانی که ناصر حجازی سرمربی ذوب آهن شد من شاگردش بودم، آتوسا را دیدم و به او علاقمند شدم.

مدت ها بود که می خواستم آتوسا را خواستگاری کنم اما این کار برایم بسیار سخت بود. حتی فکر خواستگاری از دختر ناصر حجازی ترس و دلهره در دلم راه می انداخت. ناصر خان آنقدر جذبه داشت که نه تنها من بلکه هیچ کس دیگری هم جرات خواستگاری از دخترش را نمی کرد و...

بیشتربخوانید: آیا پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا حذف می شود؟

اما به خاطر دلم، پا روی ترس گذاشتم و جلو رفتم. موضوع را از طریق اصغر حاجیلو  به ناصرخان اطلاع دادم و خود به همسر ناصر خان گفتم تا با ایشان صحبت کند.

واکنش ناصر حجازی به این خواستگاری

واکنش ناصر خان این بود که آتوسا هنوز 18 سالش است و بچه است اما بالاخره بعد از اصرارها قبول کرد. آن موقع گفت که حالا که آمدید و صحبت کردید بروید و 4 سال دیگر بیایید چون آتوسا درس دارد من گفتم که 4 سال دیگر چه کسی مرده و زنده است بالاخره رساندیم به پایان فصل که چند بازی بیشتر نمانده بود. اتفاقی که باعث شد تا من در روز تولدم به خواستگاری آتوسا بروم و زمانی که ناصر خان موافقت خود را اعلام کرد، انگار دنیا را به من دادند. شاید ناصر خان هم هیچ وقت نفهمید که بهترین هدیه تولد زندگیم را به من داده است.

هر پدری اوایلش که می خواهد دخترش را به خانه بخت بفرستد نگران است و سخت می گیرد اما بعد از مدتی اعتماد کامل از طرف ناصرخان به وجود آمد.
آتوسا حجازی خود به عنوان خانم گل فوتبال بانوان مدتها در تیم فوتبال بازی می کد و به دلایل نامعلومی از ترکیب تیم ملی بانوان کنار گذاشته شد و بعد از ان این رشته ورزشی را برای همیشه کنار گذاشت.