پنج شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۸ ۱۲:۳۹
بازیگر کمدی و طنز کشورمان

علی صبوری به آخر خط رسید

بازیگر کمدی و طنز کشورمان
علی صبوری یکی از کمدین های محبوب کشورمان خبر داد که دیگر به آخر خط رسید.

به گزارش گروه فرهنگ و رسانه تیتربرتر؛ تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «آخر خط» به نویسندگی و کارگردانی علی مسعودی در مشهد به روزهای پایانی رسید.

«علی مسعودی» این روزها مشغول تصویربرداری سکانس‌های پایانی سریال «آخر خط» در مشهد است و به احتمال فراوان پخش آن بعد از سریال «وارش» آغاز خواهد شد.

علی صبوری، شهین تسلیمی، کمند امیرسلیمانی، عباس جمشیدی فر، اشکان اشتیاق، داریوش سلیمی، غزال وکیلی، مهسا باقری مهران رجبی و امیر غفارمنش در این سریال بازی می‌کنند.

تصویربرداری تمام سکانس‌های این سریال در ایران و چند شهر انجام شده است و با اینکه قرار بود گروه تولید سفر ی کوتاه به لبنان و سوریه داشته باشند، اما لوکیشن‌ها تغییر کرد.

مجموعه تلویزیونی «آخر خط» مضمونی کمدی و طنز دارد و داستان دو پسرخاله است که بسیار شرور هستند و خانواده‌ها از دست این دو نفر به ستوه آمده‌اند. این دو به دلیل جرمی به زندان می‌افتند و تصمیم به مهاجرت از کشور می‌گیرند.

علی صبوری کیست

علی صبوری متولد 1371 در مشهد، کمدین است

او به اصطلاح واینر می باشد، واینر به بچه هایی که در فضای مجازی کار طنز می کنند می گویند، از اینستاگرام شروع کرد و حالا در تلویزیون فعالیت دارد.

خانواده و ماشین

در 8 سالگی پدرش در تجارت شکست خورد و ورشکست شدند.

برای همین علی مدت ها در کف خیابان دست فروشی می کرد تا اینکه دوباره پدرش با تغییر شغل به فروش آهن آلات صنعتی وضع مالیشون خوب شد.

تنها یک برادر کوچکتر بنام آرمان دارد.

شروع از اینستاگرام

کارش را از دی ماه 1395 با داشتن 32 فالوور شروع کرد.

او با ساختن یک ویدیو طنز انتقادی در مورد عدم برگزاری کنسرت در مشهد اولین کار حرفه اش را با نمایش 200 ویو شروع کرد و کم کم به ویدیوهای بیشتری کشیده شد.

درآمد میلیونی و ماشین

صبوری با ساخت ویدیوهای طنز و کمدی کم کم به فالور های بیش از 750 هزار نفری رسید و حالا برای تبلیغات روزانه تا 4 – 5 میلیون پیشنهاد دارد.

او چند ماه پیش ماشین BMW 318i داشت.

تتلو و شراره رخام

می گوید اینستاگرام مکتب ملکه های زیبایی و داف کده هاست.

تتلو را چاپلوس می داند و می گوید از شراره رخام متنفرم چون در تئاتری که باهاش کار کردم شخصیت جالبی نداشت …

شهرت در خندوانه

علی صبوری در حالی که جزو چهره ها کمدی اینستاگرام بود توانست در برنامه خنداننده شو خندوانه اجراهای مناسب قاب تلویزیون ارائه کند.

او در گروه فرهاد آئیش به شدت موفق ظاهر شد.

علی صبوری و همسرش

علی صبوری ازدواج کرده و متاهل است.

صدا و سیما کپی کار است

صدا و سیما کپی میکند به همین دلیل فضای مجازی و اینستاگرام رسانه قوی تری از تلویزیون است، چون ما مجبوریم تو کلیپ های 1 دقیقه ای مردم رو بخندونیم اما تلویزیون اینجوری نیست.

فیلم بین ماهر + کار بازیگری

اگر اینجا رسیدم تلاش کردم و هدف داشتم، علمشو هم داشتم و در کنارش فیلم هم دیدم، من بالای 4 ترابایت فیلم از سال 1920 تا الان دارم و مدتی تئاتر هم کار کردم

بازی او در فیلم سقف دودی پوران درخشنده در کار نهایی سانسور شد.