یکشنبه, ۰۸ دی ۱۳۹۸ ۱۹:۲۶
مسئولان دانشگاه اراک بخوانند

شکواییه یک دانشجو از درگیری با یک استاد دانشگاه اراک

مسئولان دانشگاه اراک بخوانند
دانشجوی رشته صنایع دستی در دانشگاه اراک در سرکلاس طراحی با استاد خود درگیر می شود و چون گوش شنوایی در بین مسئولان دانشگاه نداشته است، اقدام به رسانه ای کردن این موضوع کرده است.

دانشجویی در دانشگاه اراک بدلیل غایب شدن از کلاس بخاطر بیماری در سر کلاس با استاد خود درگیر می شود و این مشاجره از فضای مجازی به کلاس خصوصی و درخواست های غیرعرف می رسد و نهایت با زدن سیلی توسط استاد به دانشجو و اخراج از کلاس این دختر دانشجو با نوشتن رنج نامه ای درباره اتفاق رخ داده، موضوع را رسانه ای کرده تا مسئولان موضوع را رسیدگی کنند.

این دانشجوی دختر بعد از ابراز نارضایتی به مسئولان دانشگاه در نهایت با نوشتن نامه ای این موضوع را رسانه ای کرده است. در متن این نامه آمده است:

بسمه تعالی

با سلام و احترام

به استحضار می رسانم اینجانب ز.ص دانشجوی رشته صنایع دستی در دانشگاه اراک به دلیل بیماری و تحت درمان بودن به ناچار در بعضی از کلاس های ترم جاری غیبت داشته ام از جمله کلاس طراحی سنتی آقای (م.ج) که در ابتدای این ترم ایشان را در جریان تحت درمان بودن خود قرار دادم و با ایشان هماهنگ کرده بودم که گواهی پزشکی را تحویل مسئول آموزش داده ام.

این استاد برای جبران غیبت های خود به  دانشجویان گفته بود تا اقدام به ایجاد گروهی در فضای مجازی (واتساپ) نمایند که البته در ابتدا این گروه برای رسیدگی به مباحث درسی ایجاد شد اما پس از آن متوجه شدم که این گروه نه تنها به مباحث درسی رسیدگی نمی کند بلکه جایی شده برای حرف ها و تعارف های غیر عرف و غیر اصولی و ارسال تصاویر سفره غذا و ارسال موسیقی توسط استاد و تعریف و تمجید دانشجویان از استاد و بلعکس در ساعاتی بین 23 الی 2 بامداد که بنده قادر به حضور در گروه در ساعات یاد شده نبودم و محترمانه در خواست کردم تا  فعالیت های درسی در ساعاتی مشخص صورت پذیرد تا همه دانشجویان امکان فعالیت درسی داشته باشند اما متاسفانه این درخواست محترمانه باعث رنجش خاطر استاد و تعدادی از دانشجویان خاص این استاد گردید. (تصاویر گفتگوهایی در ساعت یک بامداد به پیوست ارسال خواهد شد)

پس از آن بهانه جویی های غیر اصولی و خارج از قوانین این استاد از بنده شروع شد و در خواست گواهی پزشکی داشتند و می فرمودند که شما موظف هستید در آموزشگاه خصوصی بنده ثبت نام کنید ودر غیر این صورت به شما نمره نمیدهم وبا دانشجویانی که به آموزشگاه ایشان میرفتند برخوردی بسیار صمیمانه و خارج از قواعد استاد و دانشجویی داشتند تا جایی که به یکی از دانشجویان خانم شانه سر هدیه داده اند و دانشجوی خانم دیگری در سر کلاس به تاریخ یکم دی ماه به استاد پیشنهاد سوغات مشروب را در حضور بقیه دانشجویان داد و حتی بعضی از دانشجویان خانم را سر کلاس با اسم کوچک صدا می زنند. 

(بنده برای توضیح موارد یاد شده فوق به حراست دانشگاه مراجعه کردم که حراست حتی از پذیرفتن بنده ممانعت نمود)

در نهایت این عدم رسیدگی و پیگیری مسئولین حراست دانشگاه موجب شد که استاد در کلاس مورخ 7 دی ماه سال 1398  به توهین و فحاشی  ادامه داده وگفتند که دیگر حق حضور در کلاس را ندارم  و من گفتم این امر باید توسط حراست دانشگاه ابلاغ شود و در ادامه ایشان گفتند برو هر غلطی  میخواهی بکن و به سمت راهرو رفت که من نیز به داخل راهرو رفتم و دلیل فحاشی را از ایشان خواستم که با ضربه به صورت  و لگد زدن  ادامه دادند و بنده به سمت  کلاس برگشتم.

لازم بذکر است وقتی که متوجه توهین کردن شدم توسط تلفن همراه خود صدای توهین های ایشان را ضبط نمودم که حتی صدای سیلی که ایشان به صورت من زدند  نیز در فایل صوتی به وضوح قابل شنیدن است.

تاکید می گردد که بنده دو بار به حراست دانشگاه مراجعه نمودم ولی مسئولین حراست دانشگاه با جانب داری غیر اصولی حتی بنده را بحضور نپذیرفتند و قبلا گواهی پزشکی خود را بدلیل اینکه نوع بیماری (زناند ر آن قید شده بود تحویل مسئول آموزش دانشگاه که ایشان هم خانم بودند داده بودم.

در ادامه طبق بررسی های اینجانب گویا ایشان مدرک تحصیلی معتبر و لازم جهت تدریس در این جایگاه را ندارند لذا از مسئول مربوطه تقاضای بررسی و رسیدگی به این موضوع  را دارم.

تیتربرتر تنها به عنوان یک رسانه این نامه را منتشر کرده و آمادگی انتشار هر گونه پاسخ و جوابیه از سوی مسئولان دانشگاه اراک و استاد مربوطه را دارد.

در ادامه یک فایل صوتی که از طرف دانشجوی مربوطه برای ما ارسال شده، را در ادامه می توانید گوش دهید.