سه شنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۸ ۲۲:۵۵

واکنش جالب رونالدو بعد از بازی پسرش!

واکنش جالب رونالدو بعد از بازی پسرش!
فرزند بزرگ ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس خیلی زود راه پدرش را برای کسب جوایز فردی در پیش گرفته است.

جونیور بزرگترین فرزند کریستیانو رونالدو که ۹ سال سن دارد، اولین جایزه فردی دوران بازیگری‌اش را کسب کرد.

او در پروسه قهرمانی تیم زیر ۹ ساله‌های یوونتوس در «جام کاوور» سه گل زد و در پایان این تورنمنت به جایزه بهترین مهاجم رقابت‌ها را کسب کرد.

کریستیانو رونالدو جونیور در پیروزی‌های تیمش مقابل تیم‌های «پویرینی لنچو» و «ای‌سی برا» سه بار گل زد تا تیمش جام قهرمانی این تورنمنت که ارتفاع آن تقریباً هم‌اندازه قد بازیکنان شرکت کننده در این تورنمنت بود را کسب کند.

رونالدوی ۳۴ ساله پس از این اتفاق با انتشار تصویری از فرزندش در کنار اولین جایزه فردی مهم دوران بازیگری‌اش در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت: «پدری هستم که احساس افتخار می‌کند».

درخشش فرزند رونالدو به این رقابت‌ها محدود نمی‌شود. او پیش از این هم در ۲۸ بازی‌اش برای تیم زیر ۹ ساله‌های یوونتوس در رقابت‌های مختلف ۵۸ گل زده و ۱۸ پاس گل داده است.

معرفی کریستیانو رونالدو

نام کامل:  کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو

زادروز:  ۵ فوریهٔ ۱۹۸۵

زادگاه: فونچال، مادیرا، پرتغال

قد:  ۱٫۸۵

پست: مهاجم

زندگی شخصی کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو در ۵ فوریه سال ۱۹۸۵ یا همون ۱۶ بهمن سال ۱۳۶۴در بین خانواده ای فقیر متولد شد.درکودکی بخاطر علاقه ی شدید به پاتریک کلایورت،با نام کلایورت نام برده می شد.رونالدو خودش در مورد علاقه اش به فوتبال در کودکی می گوید به قدری عاشق فوتبال بوده که اگر توپی رو هم در اختیار نداشته با در هم کردن لنگه جوراب هایش خود رو سرگرم می کرده.ماریا دوس سانتوس معلم دوران ابتدایی رونالدو در مورد علاقه ی شدید رونالدو به فوتبال می گوید:«به یاد دارم کریس هر وقت اوقات آزادی پیدا می کرد به فوتبال می پرداخت.»

رونالدو آمیزه‌ای از سرعت، قدرت بدنی، شوت‌های پر قدرت، تکنیک و حرکات نمایشی است، کریستیانو رونالدو یکی از سریعترین بازیکنان جهان و رکوردار بلندترین پرش در بین فوتبالیست‌های جهان است. رونالدو اکنون دارای ۴ توپ طلا نیز می‌باشد. رونالدو همچنین در مصاحبه‌ای که با فاکس اسپورت آرزانتین داشت فاش کرد که از سن یازده سالگی به این نتیجه رسیده که یک سروگردن از دیگران بالاتر است و در آن زمان شک نداشته که با بازیکنان هم رده اش متقاوت است و تا کنون بر این اعتقاد مانده است.

خانواده رونالدو

آخرین فرزند خانواده است و دو خواهر و یک برادر بزرگتر از خود دارد، او در یک خانواده مسیحی کاتولیک و فقیر که هر 4 خواهر و برادر یک اتاق مشترک داشتند زندگی می کرد.

شروع فوتبال رونالدو

فوتبال را از سال 1993 از 8 سالگی با تیم محلی آندورینها که پدرش مسئول تدارک تیم بود شروع کرد دو سال بعد به باشگاه ناسیونال مادیرا رفت و قهرمان لیگ نوجوانان شد.

بازی حرفه ای رونالدو

در سال 1997 وقتی 12 ساله بود با قرارداد 5 ساله به آکادمی باشگاه اسپورتینگ لیسبون رفت و از همانجا به تیم ملی زیر 16 سال پرتغال دعوت شد.

ازدواج کریستیانو رونالدو 

در سال 2010 خبر پدرش شدن رونالدو موجب حیرت مردم شد، او که هیچ ازدواج رسمی و غیر رسمی نداشت هیچ گاه حاضر نشد هویت مادر اولین فرزندش را رسانه ای کند

اما خبرهای لو رفته حاکی از تولد این فرزند از یک خدمتکار هتل است که مدت کوتاهی با رونالدو بصورت پنهانی رابطه داشت، این پسر با نام کریستیانو جونیور در آمریکا بدنیا آمده است.

رونالدو از سال 2010 با ایرینا شایک مدل روسی وارد رابطه شد و بعد از 5 سال در ژانویه 2015 به رابطه خود با او پایان داد و سپس مدت کوتاهی با لوسیا ویالون خبرنگار اسپانیایی در ارتباط بود،قبل از آنها هم با مدل های آلیس گودوین و گما اتکینسون ارتباط داشت.

رونالدو از سال 2016 با یک مدل بنام جورجینا رودریگز در همایش برند D&G آشنا شد، در سال 2017 از طریق یک رحم اجاره ای صاحب دو فرزند دوقلو یک پسر بنام متئو و یک دختر بنام اوا ماریو شد.

فرزند چهارم هم دختری بنام آلانا مارتینا توسط جورجینا رودریگز اواخر سال 2017 بدنیا آمد، علاقه رونالدو به شما 7 باعث شده او به فکر 7 فرزند باشد که هنوز 4 تاش بدنیا آمده است.

گفتنی است در سراسر دنیا طرفداران بی شماری دارد. او با مهارت ها و تکنیک های بی نظیر خود موفق شده رکوردهای زیادی را در فوتبال جابه جا کند و به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال شناخته شود. رونالدو هم اکنون در پست مهاجم برای تیم ملی پرتغال و باشگاه فوتبال یوونتوس بازی می کند.