سه شنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۸ ۲۰:۴۰

استراماچونی نرفته ، برگشت!

استراماچونی نرفته ، برگشت!
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: خلیل‌زاده امشب راهی ترکیه می‌شود و اگر مشکلی پیش نیاید، استراماچونی فردا به تهران خواهد آمد.

کامران منزوی ، اعلام کرد: خلیل‌زاده امشب ساعت 11 راهی ترکیه خواهد شد و به امید خدا فردا شاهد حضور استراماچونی، مربی محبوب هیات مدیره، بازیکنان و هواداران در تهران باشیم؛ البته اگر اتفاقی نیفتد.

وی افزود: ما مجبور شدیم قرارداد وی را یک ساله کنیم. مجبور شدیم این موضوع را بپذیریم که فردا متهم نشویم که شرایط مربی را قبول نکردیم.

بیشتر بخوانید: تداوم صدرنشینی استقلال بدون حضور سرمربی

تکلیف مدیرعامل استقلال

علی فتح‌الله‌زاده صبح امروز در وزارت ورزش و جوانان حضور یافت و پس از دیدار با مسعود سلطانی‌فر،‌ وزیر ورزش و جوانان برای انتخاب به عنوان مدیرعامل جدید استقلال گفت‌وگو کرد.

فتح‌الله‌زاده درباره جلسه امروز با وزیر ورزش گفت: «جلسه دو سه ساعتی با وزیر داشتیم و ایشان صحبت‌هایشان را انجام دادند. من هم صحبت کردم و برنامه‌هایم را در اختیار ایشان قرار دادم.»

او ادامه داد: «در حال حاضر چیزی مشخص نیست و طی دو سه روز آینده حضور یا عدم حضورم در باشگاه استقلال مشخص خواهد شد. من و یکی از دیگر از عزیزان که نامش را نمی‌دانم گزینه مدیرعاملی استقلال هستیم و هنوز چیزی مشخص نیست.»

بیشتر بخوانید: سیر تا پیاز قهر و آشتی استراماچونی

بازتاب اعتراض استقلالی‌ها در رسانه‌های ایتالیایی

بعد از آنکه شب گذشته سرمربی ایتالیایی استقلال، تهدید خود را مبنی بر ترک تیم عملی ساخت، بامداد امروز کشورمان را ترک کرد.

این اتفاق باعث ناراحتی هواداران پرشمار تیم آبی‌پوش پایتخت شد. تا جایی که عده‌ای حتی مقابل ساختمان باشگاه حضوریافته و اعتراض کردند.
سایت رای‌اسپورت ایتالیا از جمله رسانه‌های بود که به این موضوع پرداخت. این رسانه در گزارشی نوشت: صد‌ها هوادار استقلال، تیم پرطرفدار ایران و صدرنشین لیگ حرفه‌ای این کشور نسبت به فسخ قرارداد یک طرفه آندرا استراماچونی اعتراض کردند. آن‌ها به حمایت از مربی خود مسئولان باشگاه و وزارت ورزش را در این امر مقصر دانسته و مقابل ساختمان باشگاه تجمع کردند.

روزنامه ورزشی گازتادلواسپورت نیز در سایت خود عنوان کرد: صبح امروز به خاطر فسخ قرارداد استراماچونی، صد‌ها هوادار خشمگین استقلال به وزارت ورزش که مالک اصلی باشگاه است، مراتب نارضایتی خود را با تجمع مقابل دفتر باشگاه ابراز کردند. آن‌ها به این ترتیب از مربی تیم خود به خاطر زحماتی که کشید، حمایت کردند.