سه شنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۸ ۲۰:۱۷
چگونه با ریمل چشمان خود را زیبا کنیم

معرفی ریمل های لاکچری سال 98

چگونه با ریمل چشمان خود را زیبا کنیم
یکی از حساس ترین نکات در مورد آرایش صورت ، آرایش مژه می باشد و انتخاب یک ریمل خوب و خاص و لاکچری همیشه دغدغه خانم های خوش چهره و لاکچری بوده است.

خیلی از خانم های خوشتیپ و خوش چهره از پر پشت نبودن مژه های خود گله و شکایت دارند و به دنبال تقویت و پرپشت کردن مژه های خود می باشند و امروز در یکی از آیتم های معرفی ، اقدام به معرفی ریمل های لاکچری حجم دهنده کردیم.

می توان گفت ریمل یکی از محبوب ترین و ضروری ترین محصولات آرایشی است که در انواع و کاربردهای مختلفی نیز به بازار ارائه شده است و در کیف لوازم آرایشی تقریباً تمام ما خانم ها جایگاه ویژه خود را دارد. همه ما می دانیم ریمل و استفاده درست از آن در جذاب تر نشان دادن چشم ها نقش موثری را ایفا می کند ولی همه این موارد منوط به این است که بدانی چه نوع ریملی مناسب چشم های تو است. به همین منظور در این مقاله می خواهم به تو کمک کنم که ریمل مناسب چشم هایت را پیدا کنی و در آخر چند مورد از بهترین ریمل های حجم دهنده را به تو معرفی کنم پس با منودلیار همراه باش تا بدانی کدام ریمل می تواند چشم هایت را زیبا و جذاب کند.

اول از همه بهتر است به سراغ سلامت چشم ها برویم. هیچ زیبایی ارزش به خطر انداختن سلامت به ویژه سلامت عضو حساس و مهمی مانند چشم را ندارد. از آن جایی که مژه ها وظیفه محافظت از چشم ها در برابر آلودگی ها و گرد و غبار محیط را بر عهده دارند و ریمل نیز که برای زیبا تر و جذاب کردن مژه ها به کار می رود به طور مستقیم با چشم در تماس است، اولین فاکتوری که لازم بوده در مورد انتخاب یک ریمل در نظر داشته باشی، کیفیت و مرغوب بودن آن است. در ضمن به زمان تعویض ریمل نیز توجه کن.

دومین موردی که حائز اهمیت بوده نوع و فرم طبیعی مژه ها به شمار می رود. اگر مژه های کوتاه و پر پشت داری، ریمل ژله ای یا ضد آب انتخاب مناسب تری نسبت به ریمل حجم دهنده برای تو خواهد بود. مواد تشکیل دهنده این مدل ریمل ها حلال در آب بوده به همین دلیل به راحتی و با کم ترین کثیفی از مژه ها به سرعت پاک می شود. همچنین فرچه یا برس آن ها از جنس پلاستیکی و باریک با مو های کوتاه و فاصله دار طراحی شده است به همین دلیل مژه هایت را بلند تر نشان داده و شکل طبیعی آن ها را حفظ می کند به طوری که کمتر کسی متوجه ریمل روی مژه هایت خواهد شد.

اما اگر مژه های تو به طور طبیعی بلند هستند، ریمل های حجم دهنده مناسب آن ها است چرا که معمولاً مژه های بلند به سمت پایین تمایل پیدا کرده و به اصظلاح عامیانه جارویی می شوند و فر طبیعی خود را از دست می دهند. در ضمن بلندی آن ها موجب شده کم حجم به نظر برسند.
مواد تشکیل دهنده ریمل های حجم دهنده، حلال در چربی هستند به همین دلیل هنگام پاک کردن آن ها خیلی لازم است توجه کنی چرا که می تواند کثیفی و سیاهی زیادی در اطراف چشم ها به وجود بیاورد (از پاک کننده مخصوص آرایش چشم یا گلاب به همراه پد نخی برای پاک کردن ریمل های حجم دهنده استفاده کن.). فرچه یا برس این مدل ریمل ها، حجیم بوده و دانه های آن الیافی یا جنس مو و منسجم و چسبیده به هم است که هم مژه های تو را فر داده و شکل می دهد و هم پرپشتو حجیم نشان خواهد داد.

مطالب مرتبط : با این متد آرایشی در پاییز بدرخشید

در ادامه چند مدل از بهترین ریمل های حجم دهنده را با تو در میان می گذارم.

نکاتی طلایی در مورد انتخاب ریمل مناسب و لاکچری

مطالب مرتبط : چرا بعضی خانم ها غلیظ آرایش می کنند؟

ریمل یکی از پر کاربرد ترین لوازم آرایشی است که در آرایش روزمره تقریباً تمامی خانم ها به کار می برد و در کیف آرایشی همه ما جا خوش کرده است. ریمل با زیبا تر جلوه دادن به مژه ها، چشم ها و در نتیجه آرایش را جذاب تر و چشمگیر تر می کند. برخی از ما مژه های پر ولی کوتاه داریم که می خواهیم به کمک ریمل آن ها را بلند تر جلوه دهیم و برخی دیگر مژه های بلند داریم که از ریمل به منظور حالت دادن و پر حجم تر نشان دادن ها آن ها بهره می بریم.

اول قدم تعیین هدف از خرید و استفاده از ریمل است. استفاده از ریمل، در جذابیت مژه ها تأثیر به سزایی دارد. با انتخاب ریمل مناسب، مژه هایی پرپشت، بلند و زیبا خواهی داشت. طبق تحقیقات انجام شده، علاوه بر ترکیبات ریمل، شکل برس آن نیز روی حالت مژه ها تأثیر می گذارد. یک قاعده کلی در انتخاب ریمل، وجود دارد: شکل برس، نشان دهنده تأثیر آن بر مژه ها خواهد بود. خوب است به این نکته ها توجه کنی:

اگر مژه هایی حجیم می خواهی، ریمل هایی با برس پرپشت و پرزدار، گزینه خوبی هستند؛
برای داشتن مژه های بلند و تفکیک شده، استفاده از ریمل هایی با برس کوتاه و مو های نزدیک را به تو پیشنهاد می کنم. همچنین برس های کروی شکل نیز مژه ها را به خوبی از ریشه تفکیک کرده و انتخاب مناسبی هستند؛
با استفاده از ریمل هایی که برس منحنی شکل دارند، مژه هایی حالت دار خواهی داشت. میزان انحنای برس با میزان فر شدن مژه ها رابطه مستقیم دارد؛
برای داشتن تمامی این تأثیرات بر روی مژه ها، می توانی از چند ریمل، استفاده کنی. ترکیب ریمل ها، مژه های تو را به شکل دلخواهت در خواهد آورد.
نحو ریمل زدن نیز در حالت دادن به مژه ها حائز اهمیت است. Tippi Hedren یکی از ستارگان هالیوود که هم اکنون ۸۹ سال دارد یکی از راز های گریمور های هالیوودی را در نحوه ریمل زدن آن ها می داند. او می گوید به این منظور یک آینه کوچک را زیر چانه ات قرار دهی و در حالی که به تصویر خود در آن آینه نگاه می کنی شروع به ریمل زدن نمایی، در کمال تعجب می بینی در آخر چقدر مژه هایت فر خورده، خوش حالت و طبیعی ولی جذاب تر و گیرا تر جلوه می کنند به طوری که نیازی به استفاده از فر مژه هم نخواهد بود.

در آخر در نظر داشته باش از آن جایی که پیشگیری همیشه بهتر از درمان است و سلامت نیز در اولویت نسبت به زیبایی قرار می گیرد پس در انتخاب ریمل، به میزان مرغوبیت و کیفیت ریمل نیز توجه نشان بده؛ از یک ریمل بی کیفیت تنها به این دلیل که مژه هایت را درست به همان مدل یا شکلی که همیشه آرزو داشتی در آورده است، استفاده نکن چرا که این بی توجهی می تواند منجر به ایجاد حساسیت، تورم، سوزش یا قرمزی پلک ها، محل رویش مژه ها یا حتی خود چشم ها شود که حتی می تواند به چشم هایت آسیب برساند.