دوشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۸ ۱۴:۲۷
ورزش های هوازی در یک باشگاه شیک و مختلط

باشگاه مختلط در تهران

ورزش های هوازی در یک باشگاه شیک و مختلط
برخی باشگاه‌های ورزشی کلاس مختلط برگزار می‌کنند و با وجود مربی زن، یک مرد آموزش کلاس‌های بدنسازی را در دست می‌گیرد.

در این باشگاه علاوه بر آموزش ها توسط آقایان،‌ تمرینات مختلط بانوان و آقایان در یک سالن ورزشی مشترک برگزار می شود.

پیش از این برخی از ورزشکاران هم مدعی شده بودند که تمرین هایی به صورت مختلط برگزار می کنند که این تمرین ها بیشتر در اردوهای این تیم ها دیده شده است.

متاسفانه با گذشت زمان نه تنها جلوی فعالیت این باشگاه ها گرفته نمی شود بلکه فعالیت‌های آنها در حال گسترش است.

حضور بازیگر خانم در باشگاه مختلط

اگر گشتی در صفحات اجتماعی سلبریتی‌ها بزنید، گاهی با پست‌های عجیب و خلاف موازین شرع مواجه می‌شوید که به خصوص از هنرمندان به عنوان نماد فرهنگ یک ملت انتظار نمی‌رود. به عنوان مثال چندی پیش شاهد انتشار ویدئویی از رقص بدنسازان در یک مراسم بودیم که خبر از شکل‌گیری یک موج ناخوشایند در مسیر بی‌فرهنگی میان ورزشکاران می‌دهد.

 پرستو صالحی بازیگر سینما و تلویزیون که مدتی قبل به خاطر ازدواج و جدایی ناگهانی‌اش خبرساز شده بود، این بار با لایو جنجالی‌اش در اینستاگرام نام خود را بر سر زبان‌ کاربران انداخت.

برخی کابران با بازنشر لایو این سلبریتی که حضور وی در یک باشگاه مختلط ورزشی را به تصویر می‌کشید، از این اقدام وی انتقاد کردند. اقدامی که حکم یک زنگ هشدار برای قوه قضاییه و همچنین وزارت ارشاد دارد تا با پیگیری و نظارت بیشتر از شکل‌گیری چنین جریاناتی جلوگیری کنند.

پس از دریافت گزارش مردمی در بستر سامانه دادسرای جرائم امنیت اخلاقی تهران(ارشاد) و درخواست پیگیری ویژه به دستور مرجع قضایی توسط پلیس امنیت اخلاقی تهران این باشگاه پلمپ و متصدیان آن بازداشت شدند.