شنبه, ۰۹ آذر ۱۳۹۸ ۲۲:۵۹
آشنایی با مدل های بوت زنانه لاکچری

لاکچری ترین بوت های پاییز و زمستان 98

آشنایی با مدل های بوت زنانه لاکچری
اواخر پاییز هستیم و دیگر نمی شود با کالج رفت بیرون پس با ما همراه باشید تا لاکچری ترین بوت های مد روز را خدمت شما معرفی کنیم.

از حالا تا ماه آخر زمستان پوشیدن بوت و همچنین نیم بوت رواج میشود

لذت بردن از روزهای برفی و قدم زدن در میان برف های نرم و دوست داشتنی، نیاز به بوت دارد که پاها را گرم نگه دارد و از خیس شدن آن ها جلوگیری کند. وقت آن رسیده که کمد لباس های پاییز و زمستان را تکمیل کنی و برای رسیدن روزهای سردتر و پر باران تر آماده شوی.

۱- بوت لاکچری ارتشی:

این مدل بوت پنجه گرد مشکی که به بوت ارتشی معروف است، امسال لاکچری بوت است. این مدل بوت ساده و بدون بند و زیپ، کاملاً پوشیده و بسته است و برای فصل سرد زمستان بهترین انتخاب است. می توانی آن را با شلوار گشاد یا حتی جذب و اسکینی ست کنی و برای تکمیل این استایل از ژاکت های کژوال استفاده کنی. با وجود این که این مدل بوت ها مردانه به نظر می رسند، اما در دنیای مد جدید گاهی هیچ تفاوتی بین زن و مرد وجود ندارد و به نظر من درستش هم همین است! 

مطالب مرتبط : بوت های مد روز پاییز 98

۲- بوت لاکچری بند دار:

این مدل بوت که بسیار متفاوت و جذاب است، به دوران های گذشته و سلیقه سبک های قدیمی مرتبط است که با استایل این روزهای ما خود را هماهنگ کرده است. همانطور که می بینی این مدل بوت بندهای زیادی دارد و ترکیب رنگ فوق العاده جذابی دارد که شاید لاکچری ترین انتخاب برای آن، ترکیب رنگ های کرم و شکلاتی باشد. این مدل بوت، پنجه نیمه تیز- نیمه مربعی دارد و پاشنه های آن هم نیمه سوزنی و نیمه مکعبی است. بهترین انتخاب برای این لاکچری بوت، شلوار جین است که با یک شومیز ساده ست شود. 

۳- بوت لاکچری دهه ۸۰:

این مدل بوت بسیار جذاب و زنانه است که با شلوار جین اسکینی مشکی، جذابیت آن چند برابر می شود. پنجه تیز و پاشنه های سوزنی این مدل بوت سفید، پاها را کشیده تر نشان می دهد و بر فرم پاها تأکید زیادی دارد. می توانی این لاکچری بوت را با انواع دامن هم ست کنی اما شاید به خاطر بدنه شل و فرم خاص آن، بهتر است آن را با لگ یا شلوار اسکینی ست کنی. 

۴- بوت پنجه گرد لاکچری با پاشنه مکعبی:

این مدل بوت مشکی با پاشنه های مکعبی و حتی ذوزنقه ای و پنجه نیمه مربعی- نیمه ذوزنقه ای، همان چیزی است که امسال تو را لاکچری نشان می دهد. چون این مدل بوت بدنه بلندی دارد، بهتر است آن را با شلوار اسکینی ست کنی یا از دامن هایی استفاده کنی که قد آن ها تا بالای بوت است. 

۵- بوت لاکچری با فلس کروکودیل: 

همانطور که می دانی مدتی است که طرح پوست ماری و کروکودیلی لاکچری شده است و در استایل خیابانی ما جایگاه ویژه ای پیدا کرده است. همین طرح جذاب، در بوت لاکچری امسال هم دیده می شود و طرح پوست کروکودیل در بوت مشکی با پنجه نوک تیز و پاشنه های سوزنی به کار رفته است. می توانی از این مدل بوت در انواع رنگ ها استفاده کنی و مطمئن باشی که انتخاب شایسته ای داشته ای. 

مطالب مرتبط : لاکچری ترین کفش های پاییز امسال

۶- بوت سفید لاکچری :

بوت سفید یکی از آن گزینه هایی است که هیچ وقت از مد نمی افتد و همیشه جذاب و دوست داشتنی به نظر می رسد. بنابراین اگر در کمد لباس هایت یک بوت سفید داری، با اطمینان از آن در استایل خیابانی امسال استفاده کن. 

۷- بوت لاکچری کابوی:

سبک کابوی یکی از استایل های پر قدرت امسال بود که لاکچری شده بود و آیتم های مختلف آن در استایل های مختلف دیده می شد. بوت کابوی، یک مدل بوت لاکچری فوق العاده است که در ترکیب با کت چرم و شلوار جین، جذاب تر از همیشه به نظر می رسد. می توانی از انواع بوت کابوی در رنگ ها و طرح های مختلف استفاده کنی و ظاهر لاکچری را تجربه کنی. 

مناسبت ترین بوت های زنانه برای زمستان 98 چیست

با رسیدن فصل سرما و زمستان استفاده از کفش‌های بوت و نیم‌بوت افزایش یافته و خانم‌هایی که وقت خود را در بیرون صرف می‌کنند به دنبال خرید کفش مناسب برای گرم کردن پاهای خود در زمستان هستند. کفش‌های بوت در دو مدل هستند که نوع نوع نیم بوت که تا مچ با را در بر می‌گیرند و بیشتر نیز مرسوم هستند. نوع دوم آنها نیز با بوت شناخته می‌شوند که تا زیر زانو و حتی زانو هستند.

از آنجایی که کفش‌های بوت مختص فصل سرما طراحی شده‌اند، انتخاب بوت خوب مسئله مهمی است که باید از جنس مناسب در ان استفاده شده باشد. بهترین بوت های زنانه زمستانی با جنس چرم طراحی شده‌اند که در برابر نفوذ آب و سرما مقاوم باشند. جدایی از این در بوت‌های زنانه از پشم نیز استفاده می‌شود تا به خوبی پاها را گرم نگه دارد.

از بوت می‌توان در محیط‌های رسمی و کاری استفاده کرده و در فصل زمستان پاها را از سرما محافظت کرد. بوت‌های زنانه به دو دسته پاشنه‌دار و مسطح نیز تقسیم بندی می‌شوند که نوع پاشنه‌دار گاهاً دارای پاشنه‌های بلند است. در طراحی بوت از جیر به دلیل اینکه آب را به خود جذب می‌کند استفاده نمی‌شود. برای خرید کفش زنانه بوت نکاتی وجود دارد که با استفاده از آنها می‌توانید انتخاب مناسبی داشته باشید.