پنج شنبه, ۰۷ آذر ۱۳۹۸ ۱۱:۱۶

منوچهر هادی این بار با سریال عاشقانه دل

منوچهر هادی این بار با سریال عاشقانه «دل»
سریال «دل» یکی از جدیدترین سریال‌های منوچهر هادی در پخش شبکه نمایش خانگی تولید شده است این کارگردان پیش تر سریال عاشقانه را توزیع کرده بود و قصد دارد فصل دوم عاشقانه را نیز بسازد.

سریال «دل» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی جواد فرحانی یکی از جدیدترین سریال‌هایی است که در شبکه نمایش خانگی تولید شده است.

«دل» دومین سریال منوچهر هادی برای شبکه نمایش خانگی است. او پیش از این و در سال ۹۵ سریال «عاشقانه» را به نویسندگی علیرضا کاظمی پور و سعید جلالی با بازی محمدرضا گلزار، ساره بیات، پانته‌آ بهرام، حسین یاری، بهاره کیان افشار، هومن سیدی، فرزاد فرزین، سارا رسول زاده با موضوعی اجتماعی پیرامون زندگی چند خانواده به تصویر کشیده بود.

فیلم های دیگر منوچهر هادی که موفق شدند، فیلم من سالوادور نیستم، رحمان 1400، عاشقانه، کارگر ساده نیازمندیم، ایینه بغل، پاهای بی قرار و … می باشند.

معرفی سریال دل

سریال دل یکی از سریال های بی نظیر به نویسندگی بابک و میثم کایدان است و تهیه کنندگی آن را علی اکبر نجفی به عهده دارد. این سریال توسط عوامل سریال عاشقانه ساخته شده است و ملودرام عاشقانه ای دارد.

تولید سریال «دل» اواخر سال گذشته آغاز شد و تصویربرداری آن ماه گذشته به پایان رسید و از لوکیشن‌های این سریال می‌توان به تهران و سکانس‌های کوتاهی در شمال کشور اشاره کرد.

مطالب مرتبط : از مانکن تا قورباغه؛ ازدحام ستاره‌ها در شبکه‌ی نمایش خانگی

پیش بینی می شود که این سریال به دلیل ژانر درام و عاشقانه ای که دارد تبدیل به یکی از سریال های پرفروش سال 98 شود.

titrebartar.com

 

بازیگران سریال دل

بهرام افشاری، بیژن امکانیان، افسانه بایگان، حامد بهداد، ساره بیات، کوروش تهامی، سعید راد، لیلا زارع، علی سخنگو، مهراوه شریفی نیا، تینو صالحی، مهدی کوشکی، نسرین مقانلو و یکتا ناصر بازیگران سریال دل را تشکیل می دهند.

دلیل عدم حضور مهناز افشار در این سریال هم به دلیل ممنوع التصویر شدنش است.

البته قرار بود بهرام رادان هم در این سریال ایفای نقش کند که او پیشنهاد منوچهر هادی را نپذیرفت.

دلیل عدم حضور محمدرضا گلزار در این سریال

منوچهر هادی در اینستاگرامش درباره عدم حضور محمدرضا گلزار در سریال دل نوشت: «پس از وقفه طولانی که در ساخت پروژه دل بوجود آمد و شروع پیش تولید جدید سریال دل به اطلاع میرسانم که رضای گلزارعزیز به دلیل مشغله کاری و شروع کنسرتها و سفرهای در پیش رو متاسفانه در این سریال با ما همراه نیست. جناب رضای گلزار عزیز امیدوارم برنامه ها و کارهای شما مثل همیشه با موفقیت همراه باشد و بزودی در پروژه دیگری در کنارت باشم و اثر دیگری را خلق و ثبت نماییم. خاطره زیبای همکاری با شما در کارهای قبلی همیشه در ذهن من باقیست و جزء افتخارات پرونده کاری من است».

titrebartar.com

داستان سریال دل

سریال دل در اصل داستانی مستقل دارد و ادامه و یا فصل دوم سریال عاشقانه نیست، بلکه عاشقانه جدید دیگری از منوچهر هادی است.

قصه سریال «دل» در زمان حال اتفاق می‌افتد و سریالی عاشقانه است. داستان سریال از این قرار است که بین دو نفر جدایی می‌افتد و …

زمان توزیع سریال دل در شبکه خانگی

منوچهر هادی کارگردان سریال دل با انتشار پستی خبر از زمان دقیق توزیع این سریال در نمایش خانگی داد.
این سریال جدید منوچهر هادی با بازی بازیگران سرشناس سینما از چهارشنبه سیزدهم آذر در شبکه نمایش خانگی توزیع می شود.

این سریال ۲۸ قسمتی در دو فصل ۱۴ قسمتی و به قلم بابک و میثم کایدان به نگارش درآمده است. کایدان قبلتر نویسندگی سریال‌های «هشت و نیم دقیقه»، «دلدادگان» و «مانکن» را به عهده داشته است.

همزمان با مشخص شدن زمان توزیع در نمایش خانگی از لوگوی این سریال رونمایی شد.

منوچهر هادی با انتشار عکسی از لوگوی سریال دل نوشت: «چهارشنبه سیزدهم آذر قسمت اول توزیع می شود. خسته نباشید به همه عوامل محترم فیلم. طراح لوگو محمد روح الامین».

تصویربرداری سریال دل به نویسندگی بابک و میثم کایدان از اواخر سال گذشته آغاز شد و چند ماه پیش به پایان رسید.

منوچهر هادی که تجربه ساخت سریال عاشقانه را در نمایش خانگی داشت باز هم با عاشقانه ای دیگر به زودی مهمان خانه های مردم می شود و به زودی فصل دوم سریال عاشقانه را کلید خواهد زد.

منوچهر هادی کیست؟

منوچهر هادی کارگردان و فیلمنامه نویس متولد 28 مرداد سال 1351 در شهر تهران است. این بازیگر از سال 1371 فعالیت بازیگری را در عرصه تلویزیون و سینما شروع کرد و تا به حال توانسته است فیلم های زیادی را کارگردانی کند.

منوچهر هادی در سال 85 نخستین تجربه کارگردانی را در کارنامه اش دارد و یک تله فیلم را کارگردانی کرد. اما نقطه اوج کار او پس از کارگردانی چند تله فیلم، فیلم بلند او به نام قرنطینه بود.

او به دلیل کارگردانی کردن فیلم من سالوادور نیستم در سال 94 به شهرت رسید. این فیلم فروش گیشه بالای 17 میلیارد داشت. پس از این فیلم به عنوان یک کارگردان موفق مطرح شد. او در سال 95 سریال عاشقانه را برای شبکه نمایش خانگی ساخت که پرفروش شد.

titrebartar.com

 

یکتا ناصر همسر منوچهر هادی

منوچهر هادی متاهل است و همسر او یکتا ناصر بازیگر معروف ایرانی است. این دو در سال 94 ازدواج کردند و مهریه یکتا ناصر فقط 5 سکه طلا است.

این دو در فیلم های زیادی تحربه همکاری داشته اند که می توان به فیلم من سالوادور نیستم اشاره کرد. حاصل ازدواج این دو، دختری به نام سوفیا است.