پنج شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۸ ۱۷:۱۹
برای اولین بار در ایران:

ساخت موسیقی‌های هدف دار در درمان بیماری‌ها توسط نوشین رشوند نابغه و مبتکر ایرانی:

برای اولین بار در ایران:
تقریبا بسیاری از مردم جهان در منزل و ماشین خود و یا هر مکان دیگری که قصد رفتن دارند با واژه موسیقی و شنیدن آن روبرو می‌شوند و تقریبا موسیقی زمان زیادی از زندگی افراد را شامل می‌شود. حال آنکه موسیقی چقدر بر سلامت روحی و جسمی افراد تاثیر گذاشته است خود جای بحث است و حتی تجربه ثابت کرده که گوش دادن به برخی موسیقی‌ها برای سلامت جسم و روح مضر است.

نوشین رشوند ، نابغه و مبتکر با تفکرات طلایی به همراه تیم تحقیقاتی خود، توانسته است اینبار ایده ای را طراحی کند که نه تنها حال آدمی را خوب می‌کند بلکه موجب می‌شود بیماری‌ها درمان و کدهای منفی ژنتیکی در بدن انسان توسط موسیقی‌‌های خاص و هدف دار کمرنگ شوند. گفت وگویی با این نابغه کشور ترتیب داده ایم:

نوشین رشوند، در گفت وگو با خبرنگار تیتر برتر، به رابطه تنگاتنگ موسیقی و ژنتیک پرداخت و گفت: با موسیقی هدف دار می‌توان بر روی DNA افراد تاثیر گذاشت. یعنی می‌توان برنامه‌ها و کدهای ژنتیک افراد که موجب بیماری می‌شود را تغییر و نسل‌های سالم پرورش داد.

این دختر نابغه ایرانی ادامه داد: در حال حاضر در حال تلاش برای ساخت موسیقی‌هایی هستیم که بتوانیم تاثیر آن‌ها را به گونه ای بر ژن‌ها اعمال کنیم که بر زیبایی و جوان سازی افراد کمک شایان شود همچنین از بین بردن دیابت، روند پیری، افسردگی و خشم‌ها ژنتیکی و استرس‌ها و سایر از جمله اقداماتی است که با موسیقی هدف دار می‌توان آن‌ها را تقلیل و یا از بین برد.

www.titrebartar.com

نوشین رشوند تصریح کرد: به عقیده من در تمام کروموزم‌های ما کدهایی قرار دارند که با باورهای نیاکانی ما در ارتباطند و ما نادانسته تمام این کدها را به نسل‌های بعد منتقل می‌کنیم. مسائلی همچون بیماری‌ها، خشم،غم و...که بسیار مسئله مهمی در روند زندگی است.

وی به هدف خود اشاره کرد و گفت: متاسفانه امروزه برخی از موسیقی‌ها نه تنها آرامش را در فرد ایجاد نمی‌کند بلکه باعث بروز بیماری‌ها و حتی متاسفانه اختلال در سبک زندگی‌ها هم می‌شود و به همین خاطر حس انسان دوستانه در من باعث شد تا تحقیقاتم را گسترش داده و تلاش کنم تا به وسیله ساختن یک موسیقی مورد هدف، کدهای منفی ژنتیکی را کمرنگ کنم و همچنین با ساخت موسیقی هدف دار در جهت آماده سازی ذهن و DNA افراد، موجبات کمتر شدن بیماری‌ها و حتی درمان در افراد شوم.

نوشین رشوند، فارغ التحصیل از دانشگاه پونا در هندوستان، در پایان گذری هم به زندگینامه خود داشت و خاطرنشان کرد: وقتی پانزده ساله بودم با یک فرد معلول آشنا شدم که بسیار زندگی من را تغییر داد و همان جا نقطه عطفی در زندگی ام ایجاد شد تا تصمیم بگیرم دستگاهی برای معلول‌های قطع نخاعی طراحی کنم و همین اتفاق باعث شد من به هندوستان بروم و درمان‌های متفاوتی را در دانشگاه آموزش ببینم.