چهارشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۸ ۱۷:۴۶

رونمایی از سایت سامانه آبسوز و بنیاد انرژی جاسمی زرگانی

رونمایی از سایت سامانه آبسوز و بنیاد انرژی جاسمی زرگانی
دکتر علاءالدین جاسمی زرگانی مخترع سامانه های آبسوز در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، از این سامانه که از سال 1395 فعالیت آن آغاز شده است، رونمایی کرد.

دکتر علاءالدین جاسمی زرگانی، گفت: سامانه تبدیل آب به سوخت را تولید کردیم و در حال حاضر در انبارهای در حال ذخیره کردن سامانه هستیم به بیان ساده تر روزی 2500 سامانه تولید و ذخیره می شود و اکنون در حضور اصحاب رسانه در حال رونمایی از سایت شرکت هستیم.

جاسمی اذعان داشت: با وجود مشکلات و چالشها و عدم باورها و عدم همکاریهای مختلف انتظار داریم که  به یاری دولت این سامانه را به  دست مردم برسانیم.

وی افزود: برندی را به نام بنیاد انرژی جاسمی زرگانی تاسیس کردیم با وجود مشکلات خاص حاضر و عدم همکاری متولیان امر و رفتارهایی سلیقه ایی تا این لحظه اجازه دانش بنیان شدن را ندادند و  ما به طور خودجوش و با دستور مقام معظم رهبری که فرمودند: «کسانی که صاحب ایده هستند و دیده نمی شوند خود وارد کار شوند» و با این دستور رهبری آتش به اختیار وارد عرصه  و بازار خواهیم شد ولیکن لازم به ذکر است مجوز های لازم را جهت نصب دریافت کرده ایم. محصول ما، محصولی کاملا خدماتی است این محصول میتواند آب را جایگزین سوخت های فسیلی کند.

مدیر عامل بنیاد انرژی جاسمی زرگانی ادامه داد: سایتهایی سامانه رونمایی شده سامانه متشکل از 50 درصد آب و 50 درصد سوخت های فسیلی است. این سامانه به این معنا است که اگر به عنوان مثال خودروی پژو 405 که 60 لیتر بنزین را حمل میکند به صورت ترکیبی می تواند 500 کیلومتر حرکت کند با سامانه ای که طراحی کردیم این امکان را به وجود می آید که 50 در صد سوخت آب و 50 درصد سوخت فسیلی را مصرف کند واز500 کیلومتر به هزار کیلومتر ارتقا پیدا کند. این سامانه همچنین با توجه به طرح احتمالی دو نرخی کردن بنزین می تواند دولت را از این چالش بزرگ نجات دهد و اگر نگاه فرا راهبردی به مسئله ی انرژی داشته باشیم در یک چشم انداز بلند می تواند بحران انرژی  و خاتمه دهنده  به  تمامی جنگها در جهان باشد، مسئله ای که همواره جنگ های متعددی بر سر آن شکل گرفته است.

وی گفت: از دیگر فواید سامانه این است که می تواند خروجی بخارآب داشته باشد که یکی از مباحث و مشکلاتی که در کلان شهر ها مطرح  است بحث بحران آلایندگی و آلودگی هوا و مبحث تحریمها، ناشی از آلاینده را خاتمه بدهد است که در فصل سرما دچارآن هستیم و بسیاری از هموطنان ما در این موقع از سال با مشکلات تنفسی دست و پنجه نرم می کنند، این سامانه این امکان را می دهد که خروجی بخار آب از اگزوزها و با حالت پلاسمایی بخار آب خارج شود و می تواند تهران را به 17 سال قبل با آن ظرفیت خوردو کم و هوای پاک ببرد.

در پایان این نشست خبری علاءالدین جاسمی زرگانی ضمن تشکر از صبر و شکیبایی مردم در این مدت، از عرضه ی سامانه آبسوز در سال جاری در بازار مصرف کننده خبر داد.

در ادامه متقاضیان می توانند برای ثبت نام جهت نصب سامانه های آبسوز روی آدرس سایت www.absooz.com کلیک کنند.