دوشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۸ ۱۱:۲۲

بازیگر معروف ازدواج کرد

بازیگر معروف ازدواج کرد
بازیگر معروف سریال گاندو ازدواج کرد در تیتر برتر به این بازیگر می پردازیم باما همراه باشید.

نیلوفر شهیدی بازیگر سریال‌های تلویزیون که چندی پیش به همراه کاروان چهل چراغ برای زیارت اربعین به کربلا سفر کرده بود، روز گذشته تصاویری از مراسم عقد خود را  در صفحه اینستاگرامش منتشر و خبر ازدواجش را علنی کرد.

این بازیگر در اینستاگرام خود نوشت:

دل نبستم به جهانی که همه وسوسه است

از همه ارث جهان یک تو برایم کافی ست ...

آغاز فصل جدیدی از زندگی

ممنونم از همه دوستانی که در مهمترین اتفاق این فصل زندگیم در کنارم بودند.

نیلوفر شهیدی بازیگر کم حاشیه سینما و تلویزیونوی فرزند اسنفدیار شهیدی از فیلمبرداران قدیمی می باشد. این بازیگر جوان در سریال ها و فیلم های زیادی هنرنمایی کرده است و اخیرا از وی سریال های گاندو و مرضیه پخش شده است.

معرفی نیلوفر شهیدی

نیلوفر شهیدی متولد ۱۳۶۰ در تهران، بازیگر است.وی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد در رشته مهندسی کامپیوتر میباشد، پدرش اسنفدیار شهیدی از مدیران قدیمی فیلم برداری سینما و تلویزیون است.

خانواده شهیدی

وی که دختر اسفندیار شهیدی تصویربردار سینمای ایران است در پایان درباره مخالفت پدرش با حضور او در عرصه بازیگری بیان کرد: اوایل قرارداد می‌بستم و منتظر می‌شدم که جلوی دوربین بروم بعد می‌شنیدم که پدر با عوامل پروژه مورد نظر تماس می‌گرفت که اگر می‌شود نیلوفر را جلوی دوربین نبرید ولی از بعد از «به کجا چنین شتابان» اتفاق خوبی برای من رخ داد و الان پدرم یکی از طرفدارانم است.

آغاز فعالیت هنری

همان زمانیکه بطور تصادفی سر کار آقای کرمیار رفته بودم ایشان به من پیشنهاد بازیگری دادند و من خودم حقیقتا زیاد جدّی نگرفتم تا اینکه حدود دو ماه بعد یک روز به من زنگ زدند و گفتند قرار است یک فیلم تلویزیونی را بزودی کلید بزنند و از من دعوت کردند در آن بازی کنم که عنوان آن رؤیا بود. من اصلاً از دوربین نمی ترسیدم ولی برای این فیلم که نخستین کارم بود، خیلی برایم دشوار بود و آن روز حس کردم بازیگری کار بسیار سختی است.

من در این فیلم نقش رویایی خانم مرجان شیر محمدی را بازی می کردم؛ زنی که در حال مرگ بود و دائم یک رویا را مشاهده می کرد و وی آن رویا را در واقعیت پیدا میکند و همسر و کودکش را به وی می سپارد و بعد فوت میکند.

بیشتر بخوانید:

نقش آفرینی در سریال گاندو

نیلوفر شهیدی می‌گوید که در سریال «گاندو» نقش خواهرزاده یکی از مسئولان را بازی می‌کند که آقازاده‌ای است که ندانسته درگیر ماجرایی می‌شود و به دلایلی بدون اینکه بداند اطلاعات امنیتی را لو می‌دهد.

نیلوفر شهیدی یکی از چندین بازیگر سریال «گاندو» است که نقشی متفاوت ایفا کرده است. این بازیگر در گفت‌وگوی انجام شده پیرامون نقشی که به عهده داشت، گفت: در «گاندو» نقش خواهرزاده یکی از مسئولان را بازی کردم.

بازیگر سریال «گاندو» درباره همکاری بازیگران در شکل‌گیری نقش‌های مختلف سریال امنیتی جاسوسی «گاندو» گفت: بیشتر حجم بازی‌های من با لیلا اوتادی و داریوش فرهنگ و وحید رهبانی بود. داریوش فرهنگ که دیگر نیاز به تعریف و تمجید من ندارد و آنقدر حرفه‌ای و کاربلد هستند که هر لحظه در کنار ایشان بودن لذت‌بخش است. بقیه دوستان هم همینطور بودند و همه‌چیز در کمال احترام و به شکل حرفه‌ای انجام شد.