شنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۸ ۲۳:۳۵
اولین صادر کننده استارت و دینام

کمپانی ایسکرا در نمایشگاه قطعات تهران

اولین صادر کننده استارت و دینام
چهاردهمین نمایشگاه قطعات خودرو از ۱۸ لغایت ۲۱ آبان ماه از ساعت ۹ الی ۱۷ در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران در حال برگزاری می باشد.

ایسکرا در سالن ۳۵ نمایشگاه بین المللی تهران پذیرای علاقمندان به صنعت قطعه سازی کشور خواهد بود.

 شرکت ایسکر اتوالکتریک ایران به منظور عرضه محصولات جدید، توسعه صادرات، افزایش سطح داخلی سازی قطعات و در نهایت کمک به اشتغال و رونق تولید در نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو حضور پیدا کرده است.

گفتنی است ایسکرا در این نمایشگاه محصولات و قطعات پیشرفته خودرو را که به تولید داخل رسیده است را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌دهد.

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو از ۱۸ لغایت ۲۱ آبان ماه سال جاری به مدت ۴ روز از ساعت ۹ الی ۱۷ در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود. شرکت صنایع تولیدی کروز در سالن ۳۵ پذیرای علاقمندان به صنعت قطعه سازی کشور خواهد بود.

بیوگرافی شرکت ایسکارا

شرکت ایسکرا اتوالکتریک ایران (IAI) در سال 1377 در تهران تاسیس شد. کارخانه تولید قطعات در شهرک صنعتی امیر کبیر کاشان قرار دارد. شهر تاریخی کاشان در 280 کیلومتری جنوب تهران در حاشیه صحرا واقع است و کارخانه ایسکرا در آنجا دارای 10000 متر مربع زمین است که 6500 متر مربع آن فضای مسقف می باشد. در سال 1391 شرکت کروز 60% از سهام ایسکرا را خریداری کرد و مدیریت فعالیتهای شرکت را به عهده گرفت.شرکت ایسکرا مجموعا دارای 200 نفر نیروی انسانی در تهران و کاشان است و دو گروه از قطعات خودرو را تولید می کند: دینام و استارت.به بیان دیگر، شرکت ایسکرا طراح و تولید کننده انواع دینام خودروهای سواری مختلف و نیز انواع استارت موتورهای احتراقی تا ظرفیت 2 لیتر می باشد.