شنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۸ ۱۹:۲۳
ساختنِ گذشته جعلی و خراب کردن تصویر آینده...

انتقاد محسن نامجو از من و تو : بتازید!

ساختنِ گذشته جعلی و خراب کردن تصویر آینده...
محسن نامجو خواننده معترض به بهانه پخش بدون اجازه و رعایت نکردن حق تصنیف یکی از ترانه هایش به شبکه من و تو حمله و این شبکه را متهم کرد که برای مردم ایران گذشته (حکومت پهلوی)را با چهره مثبت ارائه و آینده را تیره و تار نشان می دهد.

محسن نامجو گفت : دوستان منوتو، شما به اندازه کافی در ویران کردن فرهنگ در سال‌های اخیر نقش داشتید؛ در ساختن تاریخ جعلی از ایران قبل از انقلاب و خراب کردن تصویر آینده... ولی دوره، دوره شماست. در چنین دوره چیپی، قطعاً امثال شما برنده بازی هستید.»

او گفت:«می‌دانم دوره، دوره شماست؛ ویران کردن فرهنگ. در ساختنِ گذشته جعلی و خراب کردن تصویر آینده...».

محسن نامجو که در وقایع سال 88 ایران را ترک و درخارج از کشور مواضعی تندی اتخاذ کرد اما با اظهارات یکی دو سال پیش خود که موضوع حمله آمریکا به ایران جدی شده و گفته بود در این صورت حاضر است به جبهۀ دفاع از ایران برود، آن مواضع را تلطیف کرد، اظهارات ضد«من و تو» را در ویدئویی که در شبکه های اجتماعی منتشر شده، بیان کرده است.

مطالب مرتبط : از ترانه مرگ بر آمریکا تا قاچاق مواد مخدر!!!

او گفته است که ترانه ای بخاطر همسرش خوانده و این شبکه آن را بدون رعایت حق او منتشر کرده و همه جا پخش شده است.

بخشی از این اظهارات محسن نامجو به نقل از توییتر یکی از روزنامه نگاران فرهنگی به این شرح است: 

«دوستان منوتو، شما به اندازه کافی در ویران کردن فرهنگ در سال‌های اخیر نقش داشتید؛ در ساختن تاریخ جعلی از ایران قبل از انقلاب و خراب کردن تصویر آینده... ولی دوره، دوره شماست. در چنین دوره چیپی، قطعاً امثال شما برنده بازی هستید.»

این روزنامه نگار خود در مورد نامجو می نویسد: محسن نامجو را با وجود اشتباهش دوست دارم، نه صرفاً به خاطر صدایش. دوست داشتنی و قابل احترام است، چون در دورانی اعلام بی‌طرفی‌های غیرشرافتمندانه برای به خطر نیافتادن امکان سفر و اقامت آمریکا، او از همان جا با بغض گفت اگر جنگی شود به ایران بازمی‌گردد و برای دفاع از وطن..

همچنین این خواننده گفت من استقلال مالی و درآمدم از راه برگزاری کنسرت‌ها هست و در ادامه از شبکه‌های خارجی فارسی زبان که حق کپی رایت را پرداخت نمی‌کنند خواهش کرد که «کاری به موسیقی و آهنگ‌های من نداشته باشید».

او در پایان گفت پیگیر حقوقی این اتفاق هستم و تا آخر این مساله را پیگیری می‌کنم تا یکبار برای همیشه امثال این تلویزیون به خودشان اجازه ندهند هر استفاده‌ای که دلشان می‌خواهد و هر چیزی که می‌خواهند از آثار دیگران بسازند.