جمعه, ۱۷ آبان ۱۳۹۸ ۱۷:۴۳

بیش از ۱۵ هزار دانش آموز در مدارس شبانه روزی خوزستان تحصیل می کنند

بیش از ۱۵ هزار دانش آموز در مدارس شبانه روزی خوزستان تحصیل می کنند
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان ازتحصیل  ۱۵ هزار و ۲۷۹ دانش آموز در مقاطع فنی و حرفه ای، کاردانش و متوسطه در مدارس شبانه روزی استان خبر داد.

کورش مودت در نشست مدیران دبیرستان های شبانه روزی استان که با حضور نماینده مردم رامشیر و رامهرمز برگزار شد، اظهار کرد: اولویت ها و برنامه های معاونت های آموزش متوسطه استان بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در این نشست تبیین شد.

وی در ادامه گفت: از ۱۵ هزار و ۲۷۹ دانش آموز در مقاطع فنی و حرفه ای، کاردانش و متوسطه در سطح استان خوزستان در مدارس شبانه روزی در حال تحصیل هستند که از این تعداد ۶ هزار و ۵۳۱  نفر در دبیرستان های متوسطه نظری تحصیل می کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان افزود: یک دوره خدمت که با عنوان « مهارت های ویژه سرپرستان مدارس شبانه روزی» در حوزه های مسائل تخصصی آموزشی، تربیتی، اخلاقی، روحی و روانی  به مدت ۲۰ ساعت برگزار شد.

مودت گفت: ارتقای کیفیت آموزشی، تعدیل نمرات امتحانات نهایی، شناسایی دبیرستان های لازم الاتوجه و تجلیل از دبیرستان های شبانه روزی برتر که دارای بالاترین رشد در میانگین نمرات بودند از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

وی افزود: همچنین سه کارگروه بهبود کیفیت آموزش، طرح خوداتکایی و پیشرفت نمرات و درصد قبولی در نشست مدیران دبیرستان های شبانه روزی استان خوزستان تشکیل شد.