جمعه, ۱۷ آبان ۱۳۹۸ ۱۶:۲۳
فهرست موسسه و خودرو تشریفاتی

چگونه خودروهای تشریفاتی اجاره کنیم

فهرست موسسه و خودرو تشریفاتی
گاهی پیش آمده که برای مراسم عروسی و یا مراسمات خاص نیاز به یک ماشین تسریفاتی داشته باشید برای اجاره تیتر برتر شما را راهنمایی خواهد کرد.

کاربرد خودرو های تشریفاتی زیاد و متفاوت است. این خودرو ها اکثرا در مواقع خاص و برای افراد خاص به کار می روند. در دنیای مدرن و به روز امروز، افراد مهم و سران کشور ها برای به رخ کشیدن قدرت سیاسی و اقتصادی خود و کشورشان مقابل یک دیگر، با این خودرو های تشریفاتی جا به جا می شوند.

در مراسم خاص و رسمی گاهی ممکن است نیاز داشته باشید تا با یک ماشین لوکس و گران قیمت وارد شوید. مراسمی مثل عروسی، مهمانی های رسمی، بدرقه و یا استقبال از مسافران و شخصیت های مهم و … همگی نیازمند استفاده از ماشین های لوکس و تشریفاتی هستند. قطعا دیده اید که برای استقبال یا بدرقه یک شخصیت مهم از ماشین پراید استفاده نمی کنند، تا جایی که امکان داشته باشد از ماشین های خارجی یا لوکس بهره می برند. ولی متاسفانه همه افراد توانایی مالی برای خرید چنین خودرو هایی را ندارند پس بهترین راه اجاره خودرو تشریفاتی است.

در اغلب مواقع موارد خودروهای تشریفاتی به دلیل شرایط نسبت به سایر خودرو ها از امنیت بسیار بیشتری برخوردار هستند، خودرو های تشریفاتی دارای شیشه های ضد گلوله و بدنه های مستحکم هستند و از لحاظ سیستم داخلی بسیار قابل اعتماد و باکیفیت هستند. خودروهای تشریفاتی به شما این فرصت را می دهد تا پرقدرت از خیابان ها عبور کنید.

در این میان، سران و مقامات بعضی از کشور ها از ماشین های تولیدات داخلی خود برای جا به جایی استفاده می کنند اما برخی دیگر ماشین های خارجی را برای خود بر می گزینند.

خودرو تشریفاتی از کجا اجاره کنیم

موسسه های زیادی هستند که خودرو تشریفاتی و لوکس را کرایه می دهند. به هنگام عقد قرارداد باید کاملا تمامی بند های آن را مطالعه کنید تا در آخر زیانده نشوید. معمولا افرادی که روزانه می خواهند از ماشین های تشریفاتی استفاده کنند سعی می کنند از گزینه اجاره خودرو بدون راننده استفاده کنند. که در این صورت هر گونه خسارت وارد شده در اثر هر گونه سانحه ای از دوش شخص برداشته شده و مسئولیت کامل آن با راننده خواهد بود .

پس قبل از آن که بخواهید خودروی مورد علاقه تان را اجاره کنید به این فکر کنید که موسسه مورد نظر دارای بند های مختلفی در عقد قرار داد خود باشد. هم چنین وجود بیمه شخص ثالث یکی از بند های اصلی و مهم اجاره خودرو است.

فهرست خودروهای تشریفاتی در ایران

زمانی که حرف از اجاره خودرو تشریفاتی می شود، ذهن همه ما سمت خوردوهای لوکس و گران قیمت خارجی می رود، اما این طور نیست، در لیست خودروهای تشریفاتی اجاره ای اتومبیل های ایرانی مانند پرشیا و 206 صندوق دار مشاهده می کنیم که برای افرادی که نمی خواهند هزینه زیادی کنند، مناسب تر است. برای اجاره ماشین های ایرانی می توانید بدون راننده نیز ماشین درخواست کنید که هزینه آن به نسبت کمتر از خودرو همراه راننده است.

اما در کنار خودروهای ایرانی، اتومبیل های خارجی مانند مرسدس بنز، پورشه، تویوتا لندکروز و هیوندای هم به چشم می خورد که بیشتر در مراسم های عروسی و استقبال از شخصیت های مهم از این ماشین ها استفاده می کنند. البته این نکته را هم در نظر داشته باشد که در مورد برخی از ماشین های لوکس و گران قیمت امکان استفاده بدون راننده نیست و حتما باید با راننده آن را اجاره کنید.

اگر می خواهید در طول استفاده از ماشین اجاره ای خود زمان خوشی را سپری کنید، بدون اینکه استرس خرابی یا تصادف را داشته باشید بهتر است از ماشین های اجاره ای با راننده استفاده کنید.

در ایران از خودرو های تشریفاتی قدیمی تر ساخت کشور های اروپایی مانند انواع مدل های پژو، مرسدس بنز یا مدل های مختلف بی ام و به خصوص سری پنج و هفت برای حمل و نقل رئیس جمهور و دیگر اشخاص مهم کشور استفاده می شود.

البته امروزه دیگر کاربرد خودرو های تشریفاتی مختص مقامات مهم کشوری نیست و کمی نسبت به قبل عمومیت بیشتری یافته است.

برای استقبال افراد مهم از فرودگاه یا شرکت آن ها برای جلسات هم از خودرو های تشریفاتی استفاده می شود. اما از آن جایی که خرید این ماشین ها هزینه های گزافی دارند بهتر است میزبانان این دسته افراد به جای خرید خودرو های تشریفاتی که شاید چند بار در سال بخواهند از آن ها استفاده کنند، به اجاره خودرو های تشریفاتی روی آورند که بسیار به صرفه تر است.

با اجاره خودرو های تشریفاتی شما به یک راننده هم احتیاج خواهید داشت، پس حتما در نظر داشته باشید که اگر می خواهید ماشین تشریفاتی اجاره کنید، باید به اجاره خودرو به راننده فکر کنید.