دوشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۸ ۰۹:۰۰
مدیرعامل پرسپولیس در خبری فوری اعلام کرد

بمب در ساختمان باشگاه پرسپولیس

مدیرعامل پرسپولیس در خبری فوری اعلام کرد
باشگاه پرسپولیس در زمان مدیریت ایرج عرب ۸۰۰ هزار دلار درآمد از فروش علیپور به تیم روسی را از دست داد، نزدیک به ۶۰۰ هزار دلار جونیور را خرید.

محمدحسن انصاریفرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره جذب بازیکن جدید در نیم فصل به خبرنگار تیتر برترگفت: برای نیم فصل برنامه‌ داریم. قطعا یکی از برنامه‌ها جذب مهاجم برای خط حمله تیم خواهد بود.

او ادامه داد: در این زمینه فعالیت‌مان شروع کردیم و در حال بررسی گزینه‌ها هستیم تا برای نیم فصل بازیکن جدیدمان را جذب کنیم.

پرسپولیس هنوز تیم دلخواه هواداران در رقابت‌های لیگ برتر نیست. توقف مقابل ماشین‌سازی در تهران دلخوری هواداران این تیم را به همراه داشته و کالدرون خوب می‌داند بازی به بازی کارش در این تیم سخت می‌شود. شاید اگر پنالتی علیپور گل می‌شد، پرسپولیس وضعیت بهتری داشت، اما همین تساوی و بردهای رقبا کار را برای کالدرون و شاگردانش سخت‌تر کرده است.

با وجود این، پرسپولیس در تلاش است فعلا مشکلات خود را بیرون از مستطیل سبز برطرف کند. گزارش تازه از آخرین وضعیت پرسپولیس نشان از روزهای پرکار انصاری‌فرد و مدیریت این باشگاه دارد.

مطالب مرتبط : اخبار های جنجالی از باشگاه پرسپولیس می رسد

اسپانسر پرسپولیس سوپرایز می کند

ظاهرا به‌زودی بخشی دیگر از طلب سرخ‌پوشان و البته کالدرون و دستیارانش پرداخت می‌شود. اسپانسر جدید که قرار است از برند و نام پرسپولیس استفاده‌های ویژه اقتصادی کند، قرار است طی یکی دو روز پیش‌رو مبلغی را به باشگاه پرسپولیس بپردازد. گفته می‌شود با این پول مبالغی بین 10 تا 20 درصد قرارداد به سرخ‌پوشان و البته کالدرون و دستیارانش پرداخت خواهد شد.

مطالب مرتبط : گمانه زنی های بازگشت پروفسور به پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس با یک شرکت فعال خارجی برای عقد قرارداد اسپانسری یورویی تا آستانه عقد قرارداد پیش رفت، اما درنهایت توافق حاصل نشد و قرارداد به امضا نرسید. تلاش‌های باشگاه در این مورد ادامه دارد و مذاکره با یک شرکت دیگر آغاز شده است. پرسپولیسی‌ها خیلی امیدوارند با عقد چنین قراردادی مشکلات مالی با اعضای خارجی خود را حل کنند.

مطالب مرتبط : گمانه زنی های بازگشت کریم انصاری فرد به پرسپولیس

پرسپولیس 15 گزینه روی میز دارد

پرسپولیسی‌ها برای نیم‌فصل دنبال مهاجم خارجی می‌گردند. پیگیری‌های «تیتر برتر» نشان می‌دهد رزومه 15 بازیکن در اختیار محمدحسن انصاری‌فرد قرار گرفته و او از حالا مشغول بررسی این رزومه‌هاست. قرار است در ابتدا بازیکنان با شرایط فنی خوب گلچین شوند و بعد بررسی وضعیت قرارداد آنها با تیم‌هایشان مورد بررسی دقیق قرار بگیرد. ضمن اینکه قرار است کالدرون هم درنهایت درمورد نفرات گلچین‌شده نظر بدهد. البته گفته می‌شود او یکی دو بازیکن هم مدنظر دارد که خودش به باشگاه قرار است معرفی کند و گفته می‌شود جونیور نیز در نیم‌فصل رفتنی‌ است.