دوشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۸ ۲۳:۱۸
مچ گیری بازیگر زن سینما

سلبریتی خانم خیانت همسر خود را فاش کرد

مچ گیری بازیگر زن سینما
خانمی به جرم سوقصد به جان معشوقه اش و حمله مسلحانه دستگیر شد.

پلیس آمریکا زن جوانی را به جرم ضرب و شتم و سوقصد به جان معشوقه اش دستگیر و زندانی کرد.

بر اساس گزارش پلیس، متهم که بازیگر فیلم بوده است پس از این که به طور ناگهانی وارد خانه معشوقه اش شد و او را  با زن دیگری دید با چاقوی کره خوری به سمت وی حمله ور شده و با ضربات پی در پی چاقو به پا و اندام های دیگرش او را تا نزدیکی مرگ کشانده است.

مطالب مرتبط : سلبریتی بودن خوب است یا بد؟

زن جوان که شاهد این ماجرا بود با فرار و درخواست کمک از همسایه ها پلیس را از این موضوع با خبر کرد و موجب دستگیری این خانم بازیگر مجازی شد.

پس از دستگیری زن 39 ساله و اعترافاتش به سوقصد به جان قربانی پلیس متهم را به دادگاه منتقل کرد تا حکمی برایش در نظر گرفته شود.

مطالب مرتبط : ماجرای جنجالی پوشش لباس سلبریتی ها

پس از تکمیل نهایی پرونده و گزارش، قاضی پرونده متهم را به جرم حمل سلاح سرد و سوء قصد به جان یک انسان به 15 سال زندان محکوم کرد.

انسان‌ها،‌‌ آدم‌های عجیبی هستند، بعضی از آنها با تمام وجود آرزوی ازدواج می‌کنند و پس از اینکه این آرزو پاسخ داده شد و متاهل شدند دوباره با تمام وجود آرزو می‌کنند که طلاق بگیرند و از شریک زندگی‌شان جدا شوند. این قضیه در میان سلبریتی‌ها رواج بیشتری دارد و چهره‌های سرشناس زیادی را سراغ داریم که هر از گاهی خبری از طلاق و ازدواج دوباره آنها در رسانه‌ها منتشر می‌شود.

گاهی اوقات نیز سلبریتی‌هایی که به اخلاق و رعایت اصول خانوادگی پایبند نیستند حتی در زمانی که ازدواج کرده‌اند نیز روابطی ناپایدار را برقرار می‌کنند و با خیانت به همسرشان، اصول اولیه ازدواج و تاهل را زیر سؤال می‌برند.

به سلامتی تعداد این سلبریتی‌ها کم هم نیست و چهره‌های سرشناس زیادی را سراغ داریم که از خیانت ابایی ندارند و چندین بار تاکنون دست آنها رو شده است. به همین منظور در این مطلب قصد داریم با هم به سلبریتی‌های خائنی اشاره کنیم که از هرفرصتی برای خیانت به همسر خود استفاده می‌کنند.