چهارشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۸ ۱۳:۱۱

استاد محمد علی بادامی مفتخر به دریافت تندیس جوان کارآفرین موفق شد

استاد محمد علی بادامی مفتخر به دریافت تندیس جوان کارآفرین موفق شد
طی مراسمی از سوی حامیان جوانان موفق که از طرف موسسه امیدان حضور جوان برگزار شد، استاد محمد علی بادامی مفتخر به دریافت تندیس به عنوان کارآفرین و جوان نمونه گردید.

جوانی پویا و خلاق که توانسته با بهره گیری از تجربه و تلاش زیاد، مفتخر به گرفتن تندیس به عنوان جوان کارآفرین برتر و مدرس عرصه پتینه شود. استاد محمد علی بادامی، جوانی خلاق در عرصه آموزش تابلوهای دکوراتیو، پتینه، نقاشی طرح سنگ و دیگر هنرها است که از سوی موسسه امیدان حضور جوان، که حامی جوانان موفق است مفتخر به کسب تندیس سال شد.

استاد محمد علی بادامی به تیتر برتر گفت: نتیجه زحمات و تلاش شبانه روزی را امروزه در حال دیدن و تماشای آن هستم و قطعا خوشحالم که این تندیس به من داده شده است. البته این افتخارات باعث می‌شود تا رسالت کاری من سخت تر شود اما با ابتکار و خودشناسی که از خودم دارم امیدوارم همچنان با قدرت و عشق به دیگران خدمت کنم.

این کارآفرین و جوان برتر، رمز موفقیت خود را تلاش و تکیه بر خلاقیت فردی دانست و گفت: برای رسیدن به این جایگاه فعلی خیلی تلاش کردم و اگر ذره ای موفقیت حاصل شده است زمینه ساز آن تلاش و کوشش و مهمتر از همه آزمون و خطاهای فردی و تکیه بر هوش و دانش خودم بوده است.
این مدرس برتر پتینه گفت: پتینه کاری هنری است که این روزها بسیار در منازل شخصی افراد، ادارات و شرکت‌ها کارایی دارد و نه تنها نقش و نقوش را زیباتر می‌سازد بلکه محیط ما سرشار از هنرهایی می‌شود که کار دست است و قطعا این حرکت با اشتغال زایی جوانان با استعداد هم همراه است.

www.titrebartar.com

 

وی در توصیه ای به جوانان اظهار داشت: قطره ای از یک اقیانوس هستم که بخواهم به جوانان کشورم توصیه ای داشته باشم اما اگر بخواهم تجربه طلایی خودم را در اختیار دیگران قرار بدهم این است که تا می‌توانید آزمون و خطا کنید و از آزمون دادن نترسید یک روز به جایی می‌رسید که خود در مقام استادی و تدریس هستید. تجربه کنید و از تجربیات طلایی دیگران هم استفاده کنید. شاد باشید.

www.titrebartar.com