سه شنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۸ ۲۲:۳۴
آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات

بمب نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات
کدام یک از تیم های لیگ برتری در فصل و نقل و انتقالات زمستانی بهتر عمل می کنند

پرسپولیس تهران اولین صیاد لیگ برتر خواهد بود که شاه ماهی را از آن خود کند؟

کریم انصاری فر در تور پرسپولیس

خط حملۀ ناکارآمد و افت کردۀ پرسپولیس تا کمتر از 7 هفتۀ دیگر به طور رسمی تقویت خواهد شد تا بخش مهمی از مشکلاتی که گابریل کالدرون با آن دست و پنجه نرم می‌کرد برطرف شود و سرخ‌های تهران در نیم‌فصل پرفشار دوم، به  کورس قهرمانی را با جدیتی بیشتر دنبال کنند، چرا که اکنون با وضعیتی که خط حملۀ پرسپولیس دارد به جدیت می‌توان گفت که آنها هر موفقیتی را به دور از دسترس می‌بینند.

طبق افشاگری نشریات صبح امروز فوتبال ایران، کریم انصاری‌فرد، مهاجم سابق پرسپولیس که نزد مدیرعامل کنونی باشگاه محبوبیت ویژه‌ای دارد و  به دنبال آن است تا به دوران حضورش در فوتبال قطر پایان بدهد.

در سر لیست خرید پرسپولیس برای زمستان پیش‌رو قرار دارد تا کاپیتان تیم ملی به خانۀ خود پس از مدت‌ها بازگردد و مشکلات خط حملۀ تیمش را برطرف نماید.

مطالب مرتبط : برانکو و پرسپولیس به کجا رسیدند؟

مهاجم برزیلی پرسپولیس فسخ می کند؟

محمدحسن انصاری‌فرد با اشاره به شرایط تیم فوتبال پرسپولیس در تعطیلات لیگ گفت: تیم تمریناتش را زیر نظر گابریل کالدرون سرمربی تیم انجام می‌دهد و امیدوارم که تلاش کادرفنی و بازیکنان با نتایج خوب همراه شود.

وی افزود: با کالدرون در مورد شرایط تیم صحبت می‌کنم و اوضاع روز به روز بهتر می‌شود. تدابیر کالدرون و برنامه‌های مد نظر او در تیم در حال جا افتادن است. امیدوارم مشکل گلزنی هم حل شود.

مدیرعامل پرسپولیس با اشاره به اهمیت حمایت هواداران خاطرنشان کرد: حمایت هواداران یکی از عوامل اصلی موفقیت‌های پرسپولیس در چند سال اخیر بوده است. هیچگاه تاریخ فراموش نخواهد کرد که همین هواداران هنگامی که در بازی آخر فصل با راه‌آهن، پرسپولیس به خاطر تفاضل گل کمتر نتوانست قهرمانی را بدست آورد،  ایستادند و تیم را تشویق کردند و همان موضوع و انگیزه، زمینه‌ها را برای قهرمانی‌های متعدد در سال‌های بعد فراهم کرد.

وی خاطرنشان کرد: به طور حتم روزهای خوبی برای پرسپولیس در راه است. نباید یادمان برود که ما در ۶ هفته نخست با چهارمدعی اصلی قهرمانی دیدار کردیم. در کنار آن هم بدشانسی‌هایی داشتیم اما دیدید که رفته رفته اوضاع بهتر شد و در دو بازی آخر عملکرد خیلی بهتری داشتیم.

انصاری‌فرد در مورد صحبت‌هایی که مبنی بر فسخ قرارداد با جونیور مطرح می‌شود، گفت: چنین چیزی به هیچ وجه مطرح نیست و هیچ صحبتی در این باره در باشگاه و هیات‌مدیره مطرح نشده است. از طرفی کالدرون در مورد بازیکنان نظر نهایی را می‌دهد و او هم هیچ جیزی در این باره نگفته است.

وی در مورد نقل و انتقال تصریح کرد: باید تا نیم فصل صبر کنیم تا ببینیم چه شرایطی پیش می‌آید. تا آن زمان نمی‌توانیم بازیکن بگیریم و از طرفی فسخ قرارداد با بازیکنان هم به منزله باز شدن جای خالی نیست. لیست نفرات بزرگسال پر است. کالدرون همچنین خواهان جذب یک مهاجم خوب و با کیفیت زیر ۲۳ سال است که بازیکن خوب در این سن و سهمیه آزاد بعید است که پیدا شود. با این حال ما تلاشمان را به کار می‌گیریم تا اگر گزینه مناسبی پیدا کردیم به کادر فنی معرفی کنیم.

انصاری‌فرد در مورد شرایط علی علیپور هم اظهار داشت: او آقای گل لیگ است و سابقه حضور در تیم ملی را دارد. او از سرمایه‌های ما است و باید از او حمایت کنیم. مطمئن هستم هنگامی که پای او به گلزنی باز شود، گلزنی‌ها استمرار خواهد داشت. او تلاشش را می‌کند و در دو بازی اخیر هم یکی از بهترین‌های تیم ما بوده است. با این حال امیدواریم که این مشکل هم برطرف شود و پای علیپور به گلزنی باز شود.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد جلسه در وزارت ورزش برای خصوصی سازی گفت: در این جلسه مباحثی در مورد خصوصی سازی مطرح شد. باید در این زمینه راهکارهای قانونی به طور کامل بررسی شود تا به بهترین نحو این اتفاق رخ دهد.

وی اضافه کرد: در این جلسه من هم نظرات خود را مطرح کردم. یکی از معدود باشگاه‌ها و شاید بتوان گفت که تنها باشگاهی که به صورت صد در صد اصولی از طریق سازمان خصوصی سازی به بخش خصوصی واگذار شد باشگاه راه‌آهن بود. در این زمینه در آن زمان پروسه طولانی مدتی طی شد. در آنجا هم کارهای زیادی انجام دادیم تا این اتفاق به صورت اصولی رخ دهد. با توجه به آن تجربه، ما راهکارهایمان را گفتیم تا این کار به صورت اصولی انجام و سرانجام این طلسم شکسته شود.

استقلال و سایپا به توافق رسیدند

علی دشتی با استناد به یک بند در قراردادش در نقل و انتقالات قرارداد خود را با سایپا فسخ و با استقلال قرارداد امضا کرد.اما مدیران سایپا با شکایت به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال فسخ قرارداد دشتی و عقد قرارداد با استقلال را غیر قانونی دانستند تا بتوانند از این بازیکن غرامت دریافت کنند.

مطالب مرتبط : چالش و جنجال های جدید استقلال

با این حال مدیران دو باشگاه سایپا و استقلال برسر انتقال علی دشتی به توافق رسیدند و قرار است آبی ها مبلغی را به عنوان رضایت نامه به این باشگاه پرداخت کنند تا باشگاه سایپا از پیگیری شکایت خود صرف نظر کند.