پنج شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۸ ۰۸:۱۱

قهرمانان قرآنی 31 استان در اصفهان رقابت کردند

قهرمانان قرآنی 31 استان در اصفهان رقابت کردند
یحیی قاسمی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به برگزاری 14 روزه مسابقات ملی قران در اصفهان گفت: شرکت کنندگان این مسابقات از 31 استان در 9 رشته با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی با بیان اینکه قرعه کشی مسابقات بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته و هر 4 سال یکبار برای تعیین میزبان انجام می‌شود، افزود: امسال و پس از سه دهه این مسابقات به میزبانی اصفهان برگزار شد.

قاسمی با بیان اینکه متولی مسابقات قرآن اوقاف است و حامی مالی ندارد، گفت: بر این اساس نیمی از هزینه‌ها از سوی سازمان اوقاف و نیمی دیگر از محل اعتبارات ادارات استانی تامین میشود.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه اصفهان در گذشته نیز میزبانی مسابقات را بر عهده داشته است، گفت: برنامه ریزی برای برگزاری این مسابقات از چهار ماه گذشته انجام شد و با همکاری بسیاری از ادارات ودستگاه‌ها موفق به برگزاری اینمسابقات شدیم و امیدواریم میزبانی شایستهای برای قهرمانان قرآنی بوده باشیم.

وی همکاری صدا و سیما، دانشگاه علوم پزشکی، شهرداری، سپاه صاحب الزمان (عج) برای برگزاری این مسابقات را مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: برکت برگزاری مسابقات قرآن شامل حال مجموعه اوقاف شد و تاکنون بدون حاشیه و دغدغه این مسابقات ادامه داشته است.