چهارشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۸ ۱۹:۴۴
راز زیبایی موهای خانم ها

رنگ مو لاکچری پاییز 98

راز زیبایی موهای خانم ها
درخشش و در چشم دیگران مانند الماس بدرخشید این نکته را خانم های زیبا و جذاب می پسندد.

امروز می خواهیم هیجان را با شما در میان بگذاریم سوپرایز های ویژه ای برای شما تیتر برتری ها داریم پس در ادامه این مقاله ما رو همراهی بفرمایید و در انتها نظرات خود را در مورد این مقاله با ما در میان بگذارید.

همانطور که برای این فصل دلنشین، استایل خیابانی جذاب و منحصر به فردی را در نظر می گیری، خوب است موهایت را هم آماده کنی و با رنگ مو های فوق العاده ترندی، چهره ات را هم تغییر دهی. آماده ای این رنگ های فوق العاده را بررسی کنیم؟

رنگ های سایه لاکچری پاییزی

در فصل پاییز، سایه رنگ های متنوع تأثیر فراوانی خواهند داشت. می توانی از موهایت به عنوان یک اکسسوری فوق العاده در کل استایل بهره ببری و موهایت را با لباس هایت ست کنی. همانطور که فندی Fendi در فشن شو کوتو اوتوغ پاییز و زمستان ۲۰۱۹- ۲۰۲۰ خود نشان داد، مدل ها رنگ مو همسانی با کل استایل خود داشتند و این بی اندازه چشمگیر بود. می توانی رنگ موهایت را کمی روشن تر یا تیره تر از استایل کلی در نظر بگیری یا اینکه در کل همان رنگ را انتخاب کنی. 

رنگ مو بلوند کرمی مخصوص بانوان لاکچری

این رنگ مو کلاسیک که هیچ وقت از مد نمی افتد، ترند رنگ مو پاییز ۲۰۱۹ است. این رنگ مو در فشن شو Louis Vuitton بسیار لاکچری و جذاب به نظر می رسید. یکی از نکات مهم این است که همراه با این رنگ مو بلوند کرمی، کمی تناژ صورتی را به کار بگیری تا هم به آن رنگ و لعاب تازه ای بدهی و هم کمی مدرن ترش کنی. 

رنگ موهای پانک پاییزی

رنگ مو های پانک در پاییز امسال چشمگیر خواهند بود. مو بلوند با رگه هایی از رنگ آبی، سبز یا نارنجی، برای فصل پاییز انتخاب شایسته ای است و با طبیعت هم نشینی دارد. این ایده از برند Kurt Cobain در شو پاییز و زمستان کپنهاگن ۲۰۱۹- ۲۰۲۰ مردان الهام گرفته شده است. 

پاییز 98 با رنگ مو سایه های پاستلی

برای فشن شو پاییز و زمستان ۲۰۱۹- ۲۰۲۰ برند Mary Katrantzou، از “ابرهای رنگی” با رنگ های مرجانی، نارنجی و صورتی استفاده شد که بسیار چشمگیر بود. همین مدل رنگ مو ترند پاییز امسال خواهد بود. برای رسیدن به چنین رنگ مویی باید از رنگ های پاستلی استفاده کنی که بهترین نتیجه را زمانی به دست می آوری که زمینه اصلی موهای تو روشن باشد. بهتر است نقطه ترکیب این رنگ ها به هم، محو باشد و خطی رنگ ها را از هم جدا نکند.

مطالب مرتبط : بهترین تیپ های لاکچری سال 99

رنگ مو براق لاکچری

نقره ای- قهوه ای و قهوه ای- خاکستری دو تا از ترندی ترین رنگ موهای پاییز امسال هستند که جلوه فوق العاده ای دارند و در فصل پاییز امسال، بعد تازه ای از رنگ مو قهوه ای را نمایش می دهند. بهترین کار این است که از کمی واکس مو برای صاف و یکدست کردن ظاهر موها استفاده کنی و به آن ها برق بیندازی.

رنگ موی خاکستری لاکچری خاص

رنگ مو خاکستری ترند پاییز امسال است. می توانی برای اینکه به این رنگ جذاب اما ساده و خنثی بعد تازه ای بدهی، از سایه رنگ های صورتی، یاسی، هلویی و … به همراه آن استفاده کنی. رنگ های سبز، آبی، بنفش و مرمری محبوبیت زیادی دارند و رنگ های پاستلی کلاسیک به حساب می ِآیند. بهترین کار این است که چند شامپو رنگ پاستلی تهیه کنی و به موهایت رنگ و بوی تازه ای بدهی. 

رنگ های گرم و طبیعی مخصوص پاییز 98

رنگ های اسموکی و خاکستری گرچه ساده هستند، اما جلوه زیادی دارند که در کنار رنگ ای گرم و طبیعی، ترند رنگ مو پاییز را تشکیل می دهند. این رنگ ها از دهه ۷۰ میلادی الهام گرفته شده اند و در آن ها تناژ خردلی ، فندقی و اخرایی دیده می شود. استفاده از رنگ های گرم، روشن و نورانی در این پاییز بسیار جذاب خواهد بود.