چهارشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۸ ۱۷:۳۶

اروپا با پرتقال به پایان می رسد

اروپا با پرتقال به پایان می رسد
الگاروه جنوبی ترین منطقه پرتغال است - مکانی که اروپا در آن پایان می یابد. در حقیقت ، مردم ساکن آنجا در دوران قرون وسطایی معتقد بودند که جنوبی ترین نقطه عطف منطقه محل پایان جهان است.

Algarve محبوب ترین مقصد توریستی پرتغال و همچنین یکی از محبوب ترین مکان های تعطیلات در غرب اروپا است. در بعضی جاها ملاقات با یک فرد آلمانی یا انگلیس راحت تر از یک محلی است. این آب و هوا زیبا ، سواحل شگفت انگیز با آب شفاف ، غذای عالی و مناظر دیدنی است که گردشگران را در اینجا به خود جلب می کند. اما اگر به دنبال چیز دیگری هستید که فقط در دریا قرار بگیرید ، منطقه می تواند فعالیت های بسیاری را با قیمت های بسیار مناسب ارائه دهد. همچنین مکانهای خارق العاده زیادی برای بازدید وجود دارد ، بنابراین حوصله شما را نخواهد کرد.

چگونه به الگارو برسیم

مطالب مرتبط : آیا در پیزا چیزی وجود دارد؟

اگر به اروپا سفر می کنید ، رسیدن به آلگرووه دشوار نیست. این فرودگاه در فارو واقع شده است. پروازهای مستقیم بسیاری از شهرهای اروپایی وجود دارد و رسیدن به آنجا از هر نقطه در اروپا حداکثر 3 ساعت طول می کشد. متأسفانه هیچ پرواز مستقیمی از خارج از قاره اروپا انجام نشده است. زمان رانندگی از لیسبون به لاگوس حدود 2 ساعت 30 دقیقه و از سویل در اسپانیا - 2 ساعت است.

اگر به فرودگاه فارو رسیدید و می خواهید به لاگوس سفر کنید ، چند گزینه دارید: تاکسی (حدود 1 ساعت رانندگی ، 80-90 یورو) ، یا با اتوبوس از فرودگاه به مرکز شهر فارو بروید و بعد از آن سوار شوید. قطار یا اتوبوس از فارو به لاگوس.

چه چیزی را در الگاروه ببینید

سفر خود را در لاگوس ، یک شهر زیبا و کاملاً کوچک اما جذاب در سواحل جنوبی پرتغال آغاز کردم. تاریخ آن 2000 سال قدمت دارد و کلیساها و موزه های قدیمی زیبا وجود دارد که می توانید از آنها بازدید کنید. معماری در حال تحمیل است ، می توان به راحتی تأثیرات اروپایی و شرقی را دید که در مرکز شهر قدیمی مخلوط شده اند. خود خیابانها یک اثر هنری است ، سنگفرش های رنگارنگ در موزائیک های چشمگیر مرتب شده اند. کلیه جاذبه های اصلی با فاصله کمی با پیاده روی در دسترس هستند.

مطالب مرتبط : شهر سنگی مسیحی و مکان عالی قطار مقدس

در مرکز شهر و کنار ساحل تعداد زیادی رستوران دنج دنج وجود دارد. غذا بسیار عالی است بنابراین خدمات. و قیمت ها حتی عالی تر هم هستند. می توانید یک وعده غذایی خوب با قیمت 10 یورو بخرید. در بسیاری از مکان ها ، امکان انتخاب از یک آکواریوم وجود دارد که ماهی مورد نظر خود را روی بشقاب خود بکشید. قبل از غذا ، یک غذای تازه شروع شده است: نان ، کره و روغن زیتون ، و ، مگر اینکه بگویید که آن را نمی خواهید ، حتی اگر شما سفارش آن را نداده اید ، باید هزینه آن را بپردازید.

من ماه ژوئن در لاگوس ماندم و در طول روز واقعاً گرم بود ، تا 40 درجه سانتیگراد. با این حال ، شب یک نسیم خنک از دریا به همراه داشت و شب ها کاملاً سرد بود.

به غیر از شهر قدیمی جذاب و سواحل ، در مجاورت نزدیک لاگوس ، صخره های روشن ، قهوه ای روشن تا نارنجی در صخره های رنگی وجود دارد که به طرز شگفت انگیزی با آبهای روشن و فیروزه ای تضاد دارند. در اطراف اسکله چندین آژانس مسافرتی وجود دارد که مسافرت های قایق را می فروشند (با قیمت بسیار مناسب ، حدود 12 یورو در هر نفر) که با قایق به زیر صخره ها می روند. این یک تجربه عالی است ، به خصوص به این دلیل که قادر خواهید بود درون غارهای حک شده در صخره ها را با آب وارد کنید و همچنین می توانید از قایق پرش کرده و در اطراف شنا کنید. نوع دیگری از گشت و گذار در دسترس یک سفر با قایق با سرعت در اطراف خلیج برای دیدن دلفین ها است. آنها معمولاً به قایق نزدیک می شوند و تقریباً می توانید آنها را لمس کنید. اگر خوش شانس باشید ، می توانید نهنگ ها را نیز بشناسید.

بعد از چند روز ماندن در لاگوس ، تصمیم گرفتم منطقه را کمی بیشتر کاوش کنم و سفر خود را به سیلز آغاز کردم.

مطالب مرتبط : چرا نباید به این کشور مهاجرت کرد

من یک قطار را از ایستگاه راه آهن لاگوس برداشتم و این بهترین ایده نبود. قطار بسیار کند است ، بعد از ظهر بسیار گرم است و تهویه مطبوع ندارد. بهتر است از اتوبوس که راحت و مطبوع است استفاده کنید.

Silves شهری بسیار کوچک ، جذاب و حتی پر رنگ تر و زیبا تر از Lagos است. وقتی با قطار به Silves سفر می کنید ، باید از ایستگاه آگاه باشید ، که به نظر می رسد کمی گنگ و متروک است ، کمی از شهر خود دور است. با این وجود یک اتوبوس شاتل وجود دارد که به Silves می رود بنابراین باید بلافاصله پس از پیاده شدن از قطار آن را پیاده کنید زیرا به سرعت حرکت می کند و هیچ اطلاعاتی در مورد آن وجود ندارد. من آن اتوبوس را از دست دادم و مجبور شدم چند کیلومتر در گرمای متناوب و نزدیک به 40 درجه سانتیگراد قدم بزنم.

وقتی من به Silves می رسیدم ، امروز بعد از ظهر بود و زمان سیستا بود. شهر کاملاً متروک به نظر می رسید ، اما من توانستم یک رستوران باز را بیابم که غذای عالی داشته باشد. بعد از غذا ، خیابانهای شهر باریک را پیموده ام ، با بسیاری از آثار باستانی جالب توجه ، کلیسای جامع Silves و قلعه Silves با قدیمی ترین قسمت های آن که متعلق به قرن هشتم است ، از این موزه دیدن کردم.

این شهر بسیار کوچک است و یک روز برای بازدید بیشتر از حد کافی است.

روز بعد ، تصمیم گرفتم که بیشتر به غرب سفر کنم و به ساگریس سفر کنم. این بار اتوبوس عمومی را انتخاب کردم که انتخاب بسیار خوبی بود.

شهر ساگرس درست در جنوبی ترین نقطه غربی الگوروه واقع شده است. در نزدیکی این قلعه ویرانه های قرن شانزدهم وجود دارد. موقعیت مکانی منظره ای شگفت انگیز از ساحل و صخره ها و وزش نسیم از سپرهای دریا از گرما ایجاد می کند. این بادگیرترین منطقه منطقه است. همچنین یک موزه در سایت وجود دارد و اطلاعات بسیاری در مورد چگونگی تغییر ایده در قاره ها در دوره استعمار وجود دارد. یک مسیر کوتاه در امتداد صخره ها و چند سواحل خوب و شنی با تعداد بسیار کمی گردشگر وجود دارد ، بنابراین اگر جمعیت را دوست ندارید ، مکان مناسبی برای شماست.