یکشنبه, ۰۷ مهر ۱۳۹۸ ۱۷:۰۰

سپاهان از بهترین تیم‌های ایران و آسیاست/ حریف دست و پا بسته‌ای نیستیم

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد مدعی شد: حریف این تیم در جام حذفی روز سختی خواهد داشت.


خیبر خرم آباد

مهرداد خادمی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص دیدار مرحله یک‌شانزدهم نهایی خیبر برابر سپاهان اصفهان در جام حذفی اظهار کرد: بدون شک بازی سختی خواهیم داشت، چون سپاهان از بهترین تیم‌های ایران و آسیاست ولی ما هم حریف دست و پا بسته‌ای نیستیم.

وی ادامه داد: آقای قلعه‌نویی پر افتخارترین مربی ایران است و بازیکن‌های خوبی نیز در اختیار دارد ولی نباید فراموش کنیم که ما هم نماینده لرستان هستیم و برای آبروی فوتبال استان به دنبال بازی باکیفیت و جوانمردانه هستیم.

خادمی تاکید کرد: تیم ما هر دو بازی ابتدایی در لیگ دسته دوم را با پیروزی پشت سر گذاشته و در جام حذفی نیز برابر استقلال ملاثانی خوزستان به برتری رسیده‌ایم و از لحاظ روحی‌روانی شرایط خوبی داریم البته نباید فراموش کنیم که سپاهان با برتری مقابل پرسپولیس در لیگ برتر روحیه خوبی دارد.

سرمربی خیبر خرم‌آباد گفت: به هواداران فوتبال لرستان قول می‌دهم بازی خوبی به نمایش بگذاریم و بدون شک سپاهان روز آسانی در ورزشگاه تختی خرم‌آباد نخواهد داشت.

وی در پاسخ به پرسشی که خیبر مثل سال ۶۵ که پرسپولیس تهران را در ورزشگاه تختی خرم‌آباد یک بر صفر شکست داد، در این بازی نیز می‌تواند شگفتی‌ساز باشد؟ گفت: تیم ما تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه است و در جام حذفی امکان دارد هر نتیجه‌ای رقم بخورد و جام شگفتی‌ها است.

خادمی بیان کرد: مطمئن هستیم هواداران خیبر در روز بازی با حضور در ورزشگاه ما را تنها نخواهند گذاشت و انتظار داریم فرهنگ غنی لرستانی‌ها را بار دیگر به نمایش بگذارند.