شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ ۱۰:۲۱
بررسی عملکرد نمایندگان خوزستان در هفته چهارم لیگ برتر

فولادمردان، نفتی های آبادان و مسجدسلیمان؛ خداقوت

بررسی عملکرد نمایندگان خوزستان در هفته چهارم لیگ برتر
نگاهی کلی به عملکرد نمایندگان لیگ برتری فوتبال خوزستان در ایستگاه چهارم لیگ برتر

بدون تردید می بایست عملکرد این هفته نمایندگان لیگ برتری فوتبال خوزستان را تحسین نمود. چرا که مقابل مدعیان قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی عملکرد درخشانی در اکثر دقایق بازی ارایه دادند. در حالی که بسیاری از طرفداران فوتبال خوزستان به علت بازی های دشوار ابتدای فصل فولاد و عملکرد نه چندان موفق این تیم دلواپس ادامه لیگ شده بودند، شاگردان نکونام طی یک بازی برتر و هجومی در مشهد دست به شگفتی زده و ترمز پدیده را کشیدند.

آن ها از ابتدای مسابقه پیروزی را نجوا می کردند و در حالی که زمزمه های شنیدن سوت پایان بازی به گوش می رسید، عرق پیشانی و ساق پا های بازیکنان خستگی ناپذیر فولاد هنوز به دنبال دست یابی به 3 امتیاز بیرون خانه بود و این تیم با گل دقایق انتهایی لوسیانو پریرا دست پر و با سوغاتی از پابوسی امام رضا(ع) بازگشت. در دیگر دیدار نیز تیم نفت مسجدسلیمان که این فصل عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت، در یکی از روز های گرم اصفهان شاگردان ژنرال را سنگ روی یخ کرد و در حالی که با یک بازی بسته و هوشیارانه فضا های حیاتی را از بازیکنان تکنیکی حریف گرفته بود و قصد استفاده از ضدحملات جهت گلزنی را داشت، نهایتا به تساوی رضایت داد تا شیرینی این تک امتیاز نیز همچون بازی با تراکتور و استقلال کام مردم خوزستان خصوصا MIS را شیرین کند.

در دیدار دیگر در برزیل ایران، تیم نفت آبادان در مقابل دیدگان هواداران طلایی پوش و با تعصبش علی رغم جریان بازی دروازه ذوب آهن دیگر تیم مدعی لیگ را گشود. در ادامه شاگردان منصوریان هر چه زدند، به در بسته خوردند و در حالی که نفتی ها می توانستند با مدیریت جریان بازی در دقایق انتهایی 3 امتیاز بازی خانگی را دشت کنند، اسیر تجربه ذوبی ها شدند تا آتشبازی آنها ذوب آهن را شعله ور تر نساخته و همچون آهن گداخته با این گل تساوی دلشان خنک شود. در خاتمه بایست اعتراف کرد که تیم های خوزستانی علی رغم کسب نتایج نه چندان قابل توجه طی 4 هفته اخیر، بازی های قابل قبولی خصوصا مقابل مدعیان قهرمانی امسال لیگ از جمله تصویر نمایه تراکتورسازی، استقلال، سپاهان، ذوب آهن، پدیده شهر خودرو و دیگر رقبا انجام داده اند.

به قلم : محسن بابادی