چهارشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ ۱۶:۳۰

تیم ملی فوتبال ایران فردا به تهران می آید

باشگاه خبرنگاران جوان : بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران پس از برگزاری بازی با هنگ کنگ فردا (پنج شنبه) بدون لژیونرها وارد تهران می شوند.

تیم ملی فوتبال ایران روز گذشته نخستین بازی اش در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را با برتری ۲ بر صفر مقابل هنگ کنگ به اتمام رساند که سردار آزمون و کریم انصاری فرد در این بازی موفق به گلزنی شدند.

ملی پوشان فوتبال ایران امروز (چهارشنبه) هنگ کنگ را به مقصد دبی ترک کردند. این سفر حدود ۱۰ ساعت طول می‌کشد و قرار است شاگردان مارک ویلموتس پس از رسیدن به این شهر ۲ دسته شوند. بازیکنان لژیونر از امارات به کشور محل بازی شان خواهند رفت و بازیکنان لیگ برتری همراه کادرفنی و سایر عوامل تیم به تهران می‌آیند. گروه دوم صبح فردا (پنجشنبه) به تهران می‌رسند و پس از آن راهی مرکز ملی فوتبال می‌شوند. البته چهار ملی پوش تیم تراکتور یعنی اشکان دژاگه، مسعود شجاعی، احسان حاج صفی و محمد رشید مظاهری پس از اقامتی کوتاه در این مرکز بلافاصله به تبریز می‌روند تا در تمرینات پیش از بازی تیم شان با ذوب آهن اصفهان شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: عربشاهی: تیم ملی هنگ کنگ برای کمتر گل خوردن به مصاف تیم ملی آمده بود/ انتخاب سرمربیان تیم‌های پایه براساس باند بازی است

طبق هماهنگی‌های انجام شده و اعلام سرپرست تیم گل گهر سیرجان قرار است مارک ویلموتس و یکی از دستیارانش همراه با محمدرضا ساکت دیدار این تیم با پارس جنوبی را در ورزشگاه امام علی سیرجان تماشا کنند. در صورت قطعی شدن این سفر آن‌ها صبح جمعه این هفته (۲۲ مرداد) به سیرجان می‌روند.