چهارشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ ۱۳:۳۶

جنیدی: ورود زنان به استادیوم هیچ منع قانونی ندارد

ایسنا نوشت: معاون حقوقی رئیس‌جمهوری با تاکید بر اینکه ورود خانم‌ها به استادیوم هیچ منع قانونی ندارد، اظهار کرد: سلب حق معنایی ندارد و دولت هم همین موضع را دارد و معتقد است که باید از این مساله حمایت کنیم.

لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس‌جمهوری صبح چهارشنبه در حاشیه جلسه هئیت وزرا در جمع خبرنگاران و در واکنش به خودسوزی یکی از دختران طرفدار ورود به ورزشگاه گفت: صحبت من کاملا مشخص و یک جمله است؛ ورود خانم‌ها به استادیوم هیچ منع قانونی ندارد.

 

وی عنوان کرد: بنابراین سلب حق معنایی ندارد و دولت هم همین موضع را دارد و معتقد است که باید از این مساله حمایت کنیم. دولت تاکنون چند مرتبه شرایط را فراهم کرده است و بعد از این بیشتر شرایط را فراهم می‌کند.

 

معاون حقوقی رئیس‌جمهوری همچنین در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود مراجع مخالف حضور بانوان در ورزشگاه هستند و وزارت ورزش نیز قادر به اعمال نظر خود نیست، اظهار کرد: دولت حتما سعی می‌کند با تعامل این مساله را حل کند و این تصمیم جدی دولت است.

 

وی افزود: البته دولت از قبل هم در چندین موقعیت و مسابقه سعی کرده این فرصت را مهیا کند و بعد از این بیشتر هم ان‌شاء‌الله با تعامل تلاش می‌کند که مسیرش همین باشد.