جمعه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ ۱۱:۱۶
اعترافات به قتل امیر اسدی

ماجرای گروه گربه های وحشی

اعترافات به قتل امیر اسدی
گربه های وحشی کیستند و چرا مرتکب به قتل شده اند در اخبار داغ تیتر برتر بخوانید

چند روزی می شود که در رسانه های داخلی و خارجی صحبت از گروهی می شود که مخوف و دست به انجام جنایت های وقیح می زند امروز  با رسانه تیتر برتر می خواهیم این ماجرا را پیگیری کنیم.

اکیپ گربه های وحشی

گروه گربه های وحشی از چند جوان تشکیل شده بوده و رفته رفته افراد زیادی به این کار دعوت شده بودند که کیف

و اموال مردم را به زور از آنان می گرفتند و بعضی اوقلات آنها را با قمه و چاقو مجروح میکردند و وسایل و جواهرات دختران را به زور می گرفتند

بالاخره این باند زور گیری و کیف قاپی به دام پلیس افتاد .

مطالب مرتبط : تیپ جنجالی سحر قریشی در باشگاه بدنسازی+فیلم و عکس

باند مخوف گربه های وحشی در مشهد مقدس

با دستگیری یک تن از اعضای این گروه زورگیر، تعدادی دیگر از اعضای باند به علاوه‌ی عامل قتل پسر ۲۱ ساله نیز دستگیر شدند

در حالی که متهمان دستگیر شده به زورگیری‌هایی در مناطق قاسم آباد و الهیه مشهد اعتراف کرده بودند، یک مالخر تبعه کشور افغانستان نیز به دام افتاد.

وی در اعترافات خود گفت بیش از ۲۰۰ گوشی تلفن همراه سرقتی از اعضای شبکه معروف به «گربه های وحشی» را خریداری و به افغانستان ارسال کرده است.

عکس های جنجالی گروه گربه های وحشی

در میان دستگیرشدگان مالخری وجود دارد که از فروشگاه موبایل فروشی وی تاکنون ۵۰ دستگاه گوشی مشکوک به سرقت کشف شده

که سرقتی بودن ۱۰ دستگاه از گوشی‌ها به تایید رسیده است.

با توجه به اهمیت وحساسیت موضوع و برخورد قاطعانه دستگاه قضایی با مالخران اموال سرقتی، فروشگاه مذکور در خیابان توس ۷۰ مشهد

با دستور دادستان مرکز خراسان رضوی پلمب شد

دستگیری اعضای باند گربه های وحشی در مشهد

با دستگیری پنج عضو دیگر شبکه مخوف زورگیری معروف به «گربه های وحشی» در مشهد، مشخص شد که عاملان

این سرقت‌های وحشتناک، گوشی‌های سرقتی را به مالخرانی می‌فروختند که فقط یکی از این مالخران ۲۰۰ گوشی تلفن همراه

را به خارج از کشور ارسال کرده است .

قتل امیر اسدی توسط گروه گربه های وحشی

جوان 22 ساله با مشاهده رفتارهای خطرناک موتورسواران، پا به فرار گذاشت اما دوست 21 ساله او که «امیراسدی» نام داشت

به دام زورگیران خشن افتاد. سه جوان موتورسوار بی رحمانه قمه ای را بیرون کشیدند و به قصد گوشی قاپی به جوان 21 ساله حمله ور شدند.

یکی از زورگیران با بی رحمی قمه را بالا برد و ضربه ای به شاهرگ گردن امیر وارد آورد و سپس با ضربه های پیاپی دیگر او را نقش بر زمین کرد

اما امیر گوشی خود را به دزدان سنگدل نداد و آن ها با رها کردن طعمه زخمی خود از محل گریختند و بعد از آن این جوان در بیمارستان جان باخت .

اعترافات گروه گربه های وحشی

در آغاز بازسازی صحنه قتل که فرماندهان کلانتری های قاسم آباد و الهیه نیز حضور داشتند، سرگرد وحید حمیدفر (افسر ویژه پرونده «گربه های وحشی») به تشریح ماجرای قتل و چگونگی دستگیری دزدان مخوف پرداخت و گفت: در تاریخ ۹۸.۴.۳۱، سه جوان که سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت هوندا بودند جوان ۲۱ ساله ای به نام امیر اسدی را با انگیزه سرقت گوشی تلفن همراه و با ضربات چاقو به قتل رساندند که با صدور دستورات ویژه ای از سوی قاضی کاظم میرزایی (قاضی ویژه قتل عمد) بلافاصله عملیات دستگیری متهمان با تشکیل گروه تخصصی آغاز شد و تعداد زیادی از اعضای این شبکه مخوف زورگیری به همراه سه موتورسوار تحت تعقیب به دام افتادند. وی افزود: در این میان «امیرحسین-الف» به ارتکاب قتل اعتراف کرد.

در ادامه، قاضی شعبه ۲۱۱ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد با تفهیم اتهام به عاملان این جنایت وحشتناک، از «محمد- خ» (راکب موتورسیکلت) خواست مواظب اظهارات خود باشد و حقیقت ماجرا را بیان کند. در همین حال، متهم ۲۱ ساله این پرونده جنایی گفت: از مدتی قبل شروع به گوشی قاپی کرده بودیم. آن شب نیز چند گوشی زورگیری کردیم تا این که از سمت بولوار میثاق و در خلاف جهت حرکت خودروها وارد بولوار امامیه شدیم. امیرحسین (متهم به قتل) از من خواست دور بزنم تا او از دو جوانی که روی نیمکت پارک خطی نشسته بودند، زورگیری کند! من هم دور زدم و به سمت بولوار میثاق ایستادم.

امیرحسین و جواد پیاده شدند و به سمت آن دو جوان رفتند یکی از آن ها با دیدن چاقو فرار کرد ولی جوان دیگر ایستاد که در این لحظه، امیرحسین چند ضربه چاقو به او زد ولی نتوانست گوشی تلفنش را بگیرد. من فریاد زدم چه کار می کنی؟ او را کشتی؟ اما امیر گفت: خفه شو! ترسو! بعد هم هردو نفر روی ترک موتور پریدند و فرار کردیم! «جواد- ش» متهم دیگر پرونده «گربه های وحشی» نیز گفت: وقتی به سوی آن جوان حمله ور شدیم، امیرحسین فریاد زد سامان خله! تویی؟ این نام را الکی به کار می بردیم تا طعمه ها فرار نکنند! ولی فرصت حرف زدن نیافت چرا که امیرحسین چاقویش را بیرون کشیده بود و ضربات را بر گردن و پشت او وارد کرد. می خواستم جلویش را بگیرم که ضربات بیشتری نزند ولی او گفت: تو هم ترسویی! عرضه نداری! او این توهین ها را کرد و سپس با هم از صحنه گریختیم و ... در ادامه بازسازی صحنه قتل، «امیرحسین- الف» هم با دستور قاضی میرزایی در برابر دوربین دستگاه عدالت ایستاد و درحالی که تعدادی از شهروندان حاضر در محل خواستار اشد مجازات برای اعضای این شبکه مخوف می شدند، درباره چگونگی ماجرا گفت: من تعدادی قرص خورده بودم که به همراه دوستانم و به قصد زورگیری به بولوار امامیه آمدیم.

قصد کشتن آن جوان را نداشتم ولی برای این که گوشی تلفن طعمه ها را راحت تر سرقت کنیم به هرکدام که می رسیدیم و موقعیت مکانی را برای دزدی مناسب می دیدیم ابتدا با چاقویی که همیشه همراهم بود ضربه ای به «سوژه» می زدیم و بعد تلفنش را می گرفتیم. می خواستیم وحشت ایجاد کنیم تا مردم بترسند و ما را دستگیر نکنند از طرف دیگر هم آن «سوژه» می ترسید و خودش گوشی تلفن را می داد! سرکرده این شبکه مخوف زورگیری گفت: شبی سه یا چهار سرقت انجام می دادیم و حتی بعد از قتل هم در منطقه الهیه مشهد زورگیری کردیم! او اضافه کرد: معمولا افراد نوجوان و ضعیف الجثه را در مکان های خلوت و پارک ها شناسایی می کردیم که توان مقابله با ما را نداشته باشند! این متهم سپس خودکاری را به عنوان چاقو در دست گرفت و چگونگی ارتکاب جنایت را در حضور قاضی میرزایی بازسازی کرد.

با پایان یافتن بازسازی صحنه جنایت، مقام قضایی در حالی سه متهم اصلی این شبکه را با دستور بازداشت موقت روانه زندان کرد که تحقیقات بیشتر درباره زورگیری های اعضای شبکه معروف به «گربه های وحشی» همچنان با راهنمایی های قاضی شعبه ویژه پرونده های جنایی ادامه دارد.