پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
شنبه, ۱۳ آذر ۱۴۰۰ ۱۵:۱۹
۱۰
۰
نسخه چاپی

رامایا سیاحی بدل آنجلیناجولی کیست؟

رامایا سیاحی بدل آنجلیناجولی کیست؟
آنجلینا جولی بازیگر معروف دنیاست که همه از هنرمندی بی نظیر او در فیلم های هالیوود لذت می برند اما موضوع این مقاله یک خانم هنرمند ایرانی است که شباهت زیادی به آنجلینا جولی دارد، در ادامه به بیوگرافی رامانا سیاحی بدل آنجلینا جولی می پردازیم.

به گزارش تیتربرتر؛ اگر شما هم علاقه مند به فیلم های هالیوود هستید حتما آنجلینا جولی را می شناسید و بازی های او را دیده اند، رامانا سیاحی از جمله بازیگران و فعالان فضای مجازی است که در سالهای اخیر فالوورهای زیادی را در صفحه خود بدست آورده و از معروفیت زبادی برخوردار است.

رامانا سیاحی به خاطر شباهتش به آنجلینا جولی معروفیتش چندین برابر شده و با عکس هایی که در فضای مجازی منتشر می کند همه از شباهتش به آنجلینا جولی شوکه می شوند.

شباهت عجیب رامانا سیاحی به آنجلینا جولی

شباهت عجیب رامانا سیاحی به آنجلینا جولی
شباهت عجیب رامانا سیاحی به آنجلینا جولی

 

افراد زیادی وجود دارند که چهره شان شبیه اشخاص معروف هستند و کافیست با کمی تغییر در ظاهر و نوع پوشش به طور کامل خود را شبیه چهره شناخته شده دراورد.

دختری ایرانی الاصل به نام رامانا در کشور کانادا زندگی میکنند که چهره ای شبیه آنجلینا جولی دارد و توجه رسانه ها را به خود جلب کرده است. رامانا دختر ایرانی از که به بدل ایرانی آنجلینا جولی معروف شده است و تصاویرش در فضای مجازی به سرعت دست به دست شده است.

رامانا سیاحی کیست؟

رامانا بدل ایرانی آنجلینا جولی دختری ایرانی است که از دوران کودکی در کانادا زندگی کرده است. این دختر مدلینگ ایرانی سفری به ایران داشته و عکس هایی را از خود در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است.

بیوگرافی رامانا سیاحی

بیوگرافی رامانا سیاحی
بیوگرافی رامانا سیاحی

 

رامانا سیاحی بدل ایرانی آنجلینا جولی متولد 12 مهر 1364 در شهر تهران است که در کودکی به کانادا مهاجرت کرده است. او در رشته گرافیک تحصیل نموده است و در حال حاضر به عنوان مدلینگ در شهر تورنتو فعالیت میکند.بیوگرافی و عکسهای رامانا سیاحی بدل ایرانی انجلینا جولی

شهرت در اینستاگرام

فالوئرهای صفحه اینستاگرام رامانا به سرعت افزایش یافته است که بیشتر کاربران آن ایرانی میباشند.

هرچند که چهره او شباهت زیادی به آنجینا جولی بازیگر سرشناس امریکایی دارد اما نحوه آرایش او در افزایش این شباهت بی تاثیر نبوده است.

مطالب مرتبط:

شباهت با آنجلینا جولی بدون عمل جراحی

شباهت با آنجلینا جولی بدون عمل جراحی
شباهت با آنجلینا جولی بدون عمل جراحی

 

این دختر ایرانی معتقد است که بدون هیچگونه عمل زیبایی شبیه این بازیگر معروف شده است و از این که به او شباهت دارد خوشحال است.

او میگوید وقتی به خیابان میروم مردم کانادا از دیدن من خوشحال میشوند و از من تقاضای عکس یادگاری میکنند.

او در فیلم شاخ کرگدن در نقش آنجلینا جولی بازی کرده است.

در این فیلم بازیگرانی چون پژمان بازغی ، اتری وسکانیان ، رضا حیدری ، انوشیروان محسنی ، شقلیق کفایی ، ویکتوریا آنتابیان ، آشوت وسکانیان ، فرشید شفیعی ، فرید کیانی و بابک نوری ایفای نقش می کنند.

وضعیت ازدواج و همسر رامانا سیاحی

وضعیت ازدواج و همسر رامانا سیاحی
وضعیت ازدواج و همسر رامانا سیاحی

 

از وضعیت ازدواج و همسر رامانا سیاحی خبر موثقی در دست نیست.

صفحه اینستاگرام رامانا سیاحی ramanasayahii@

اگر وارد صفحه اینستاگرام خانم سیاحی شویم بر صفحه اینستاگرامی اش تعدادی از پست های منتشر شده توسط او را می بینیم، خانم سیاحی نزدیک به ۴۰۰ هزار دنبال کننده در این شبکه اجتماعی دارد که این آمار روز به روز در حال افزایش و قابل توجه می باشد.

درد و دل های رامانا سیاحی

پدران ما بد نبودند فقط بلد نبودند هنوز هم وقتى باهاش حرف میزنم راجع به جبهه و اون زمانها چنان با عشق حرف میزنه که به نفس نفس میوفته

انگار تو اون روزگاره هنوز ببخش پدرم که برات ازون روزگار فقط یه تن پٌر از تاول و ریه داغون ویه اعصابِ خراب موند و هیچى به دست نیووردى جز اندوهى که هنوز دلت میخواد اون روزا باشه تو باز برى بجنگى

مصاحبه رامانا سیاحی درباره شباهتش به آنجلینا جولی

سیاحی در ابتدای این مصاحبه خود را مدل و بازیگر معرفی کرد و گفت در حال حاضر ساکن ایران است.

او گفت شباهتش با آنجلینا جولی اتفاقی است و سعی نکرده خود را شبیه او کند. سیاحی همچنین گفت سبک زندگی مخصوص به خودش را دارد و از جولی تقلید نمی کند. او گفته البته در گذشته شاید دوست داشت سبک زندگی جولی را در پیش گیرد اما حالا اینگونه نیست و زندگی بسیار متفاوتی با جولی دارد.

سیاحی گفت در ایران دو فرزند خوانده دارد که یکی دختر و یکی پسر است.

او گفت کاربران ایرانی وقتی وارد صفحه ی اینستاگرام او می شوند ابتدا با تصور اینکه او در حال تقلید از جولی است نسبت به او جبهه می گیرند اما پس از مدتی که متوجه می شوند او زندگی و کار خود را دارد می گویند که او را نه به خاطر شباهتش به جولی بلکه به خاطر خودش دوست دارند.

سیاحی گفت در کشورهای دیگر از شباهت زیادش به جولی می نویسند اما چون در ایران به عنوان بدل آنجلینا جولی شهرت یافته مردم تصور دیگری از او دارند، در حالی که این شباهت اتفاقی و نه عمدی است.

او گفت چند سال قبل او و آنجلینا جولی همزمان در فرانسه حضور داشتند و به او گفتند که اگر مایل باشد شاید بتواند با جولی دیداری داشته باشد اما سیاحی گفت که شاید جولی اصلاً تمایلی به دیدن او نداشته باشد و در نهایت دیداری صورت نگرفت.

او همچنین از ماجرای معروف شدنش به آنجلینا جولی ایران گفت.

سیاحی گفت ماجرا از سال ۲۰۱۳ آغاز شد که یکی از دوستانش برای او صفحه ای در اینستاگرام درست کرد. بعد از گذشت چند ماه یک روز سیاحی با پیام های زیادی مواجه شد که در حقیقت لینک مطلبی در یک نشریه ی اماراتی به نام لیالینا بود. این نشریه تصاویر سیاحی و جولی را در کنار هم قرار داده و از شباهت زیاد او به این هنرپیشه ی هالیوودی گفته بود.

آنچه دیگران می خوانند:

گردآورنده: علیرضا یوسفی



+ 10
مخالفم - 7
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری