پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
یکشنبه, ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ ۰۷:۴۲
۲۳
۱
نسخه چاپی

آخرین فیلم ارشا اقدسی بعد از تصادف در لبنان+ عکس

آخرین فیلم ارشا اقدسی بعد از تصادف در لبنان+ عکس
ارشا اقدسی در بیمارستان سن جورج روم بیروت بستری است.

به گزارش تیتربرتر؛ ارشا اقدسی بدلکار سرشناس کشورمان در بیمارستان سن جورج روم بیروت در حال کما است.

آخرین وضعیت سلامتی ارشا اقدسی

آخرین وضعیت سلامتی ارشا اقدسی
آخرین وضعیت سلامتی ارشا اقدسی

 

«ارشا قدسی» بدلکار حرفه‌ای سینما در صحنه فیلمی در لبنان دچار حادثه شد و هم اکنون در شرایط بحرانی قرار دارد.

خودرو ارشا اقدسی در حین فیلمبرداری به عنوان بدلکار، واژگون شده و او در حال حاضر در بیمارستان بستری است.

پزشکان معالج وی در بیمارستان سن جورج روم بیروت اعلام کردند ارشا اقدسی در حال حاضر به کما رفته و از ناحیه سر و گردن به شدت آسیب دیده است.

همچنین این پزشکان گفتند با تثبیت وضعیت ارشا اقدسی، از روز دوشنبه عمل‌های حراجی به روی ناحیه سر و گردن او آغاز خواهد شد.

سفارت کشورمان در لبنان نیز پیگیر وضعیت جسمانی و درمان ارشا اقدسی است.

آخرین مصاحبه ارشا اقدسی

آخرین مصاحبه ارشا اقدسی
آخرین مصاحبه ارشا اقدسی

 

ارشا اقدسی اظهار کرد: سینما یک صنعت مانند سایر صنایع است، صنعت می تواند به سادگی چرخه یک کشور در حوزه های مختلف را بچرخاند.

وی ادامه داد: سینمای ایران در حوزه سیاست و فرهنگ به خوبی فعالیت می کند.

طراح صحنه های اکشن فیلم «بادیگارد» با اشاره به اینکه سینمای ایران افراد جریان ساز بسیاری ندارد، گفت: سینمای ایران هنوز افراد جریان ساز بسیاری ندارد که بتوانند جایزه های بین المللی کسب کنند.

اقدسی در ادامه با اشاره به اینکه سینمای ایران یک صنعت فرهنگی سیاسی تبدیل شده، افزود: درحال حاضر به این درک رسیده ایم که سینمای ایران یک صنعت فرهنگی سیاسی تبدیل شده که باتوجه به موضوع و ژانر خود حرف های نظامی و سیاسی بسیاری می زند.

سینما خوشی، تعصبات و ناراحتی های یک ملت را به تصویر می کشد. فیلم های سینمایی حرف ها را به سادگی بازگو می کنند

وی با اشاره به اینکه سینما بازگوکننده تعصبات و ناراحتی های یک ملت است، یادآور شد: سینما خوشی، تعصبات و ناراحتی های یک ملت را به تصویر می کشد. فیلم های سینمایی حرف ها را به سادگی بازگو می کنند.

طراح صحنه فیلم سینمایی «بادیگارد» گفت: هرچقدر هم که برای صنعت سینما هزینه شود، باز به نفع کشور است. اثر خوب ساختن و به یادگار گذشتن از فرهنگ مملکت راه دوری نمی رود.

اقدسی ادامه داد: نیاز داریم که در همه ژانرها یک اثر خوب داشته باشیم. برنامه های سینمایی خوبی می توانیم بسازیم که مخاطب بارها و بارها ببیند و از دیدنش خسته نشود.

این بدلکار همچنین درباره تمایل خود برای ساخت فیلم اکشن در ایران، اظهار کرد: علاقه بسیاری به فیلم سازی دارم، ژانر مورد علاقه من اکشن است اما تولید مجموعه ای در این سبک در کشور ما هزینه بسیاری دارد.

مطالب مرتبط:

علاقه بسیاری به فیلم سازی دارم، ژانر مورد علاقه من اکشن است اما تولید مجموعه ای در این سبک در کشور ما هزینه بسیاری دارد

آخرین مصاحبه ارشا اقدسی
آخرین مصاحبه ارشا اقدسی

 

اقدسی ادامه داد: وقتی یک تهیه کننده می تواند به راحتی در یک فیلم آپارتمانی سرمایه گذاری کند، کمتر پیش می آید که بخواهد هزینه بسیاری برای فیلم اکشن متحمل شود.

وی همچنین به کمبود برنامه اکشن خارجی در کشور اشاره کرد و گفت: مخاطبان وقتی نسبت به دیدن سینمایی های اکشن خارجی تمایل نشان می دهند، پس علاقه بسیاری به این ژانر دارند و دلشان می خواهد که سینمایی اکشن ایرانی هم ساخته شود.

وی افزود: تصور اینکه اکشن خوب ایرانی هم ساخته شود، اصلا دور نیست. در حال حاضر دو فیلمنامه خوب اکشن آماده داریم که اگر تهیه کننده ها پا پیش بگذارند به زودی ساخته می شود.

طراح صحنه های اکشن سریال «قلب یخی» همچنین درباره تجربه سفر به مناطق بومی، اظهار کرد: معمولا برای پروژه هایی که به عهده می گیرم، به مناطق مختلف سفر می کنم و مسافرت را به شدت دوست دارم.

اقدسی افزود: هر زمان که فرصت داشته باشم به مسافرت می روم اما از آنجایی که فرد ناسیونالیستی هستم، در وهله اول سعی می کنم از مناطق مختلف داخل ایران بازدید کنم.

حضورم در خندوانه نقطه عطفی در زندگی من بود که باعث شد بسیاری از مردم لطفشان را به من نشان دهند

این بدلکار سینما در ادامه درباره تجربه حضور در برنامه خندوانه، اظهار کرد: حضورم در خندوانه نقطه عطفی در زندگی من بود که باعث شد بسیاری از مردم لطفشان را به من نشان دهند.

اقدسی حضورش در خندوانه را هدیه ای از طرف خدا دانست و گفت: شرکت در خندوانه یک کادو از سمت خدا بود، من این کادو را قبول کردم و متوجه شدم که باید مسئولیت این هدیه الهی را هم حفظ کنم.

وی ادامه داد: لطف و نگاه پر مهر مردم واقعا یک حس لذت بخش و دوست داشتنی است.

آخرین مصاحبه ارشا اقدسی
آخرین مصاحبه ارشا اقدسی

 

طراح صحنه های اکشن فیلم سینمایی«سقوط آزاد» درباره آخرین فعالیت های خود، اظهار کرد: در حال حاضر در چند فیلم سینمایی و سریال «خوب، بد، جلف» فعالیت می کنم.

اقدسی ادامه داد: در ماه های آینده برای یک مسابقه و یک شوی بدلکاری جهانی که جکی شون هم در این مسابقه حضور دارد، عازم روسیه می شویم.

وی افزود: در روسیه قرار است با یک اسپانیایی ماشین چپ کنم! در این مسابقه افرادی از رکوردداران گینس هم حضور دارند. خود من رکورد گینس ندارم اما به هرحال من را قابل دانستند در آنجا فعالیتی داشته باشم.

ارشا اقدسی (زاده ۱۴ اردیبهشت ۱۳۶۱، تهران) بدلکار و بازیگر ایرانی است.او سابقهٔ مربی گری در رشتهٔ رزمی آی کیدو، و نیز اسب سواری، کمانگیری روی اسب، چتربازی، سقوط آزاد، بیس جامپینگ، کار با طناب، پارکور و ورزشهای رزمی سینمایی فعالیت دارد. ارشا اقدسی هم چنین به عنوان بازیکن حرفه ایی رشته ی جوجیتسو برزیلی در آکادمی ایران جوجیتسو زیر نظر سید امیر خوش بین مشغول فعالیت می باشد .

آنچه دیگران می خوانند:

گردآورنده: علیرضا یوسفی




+ 23
مخالفم - 15
نظرات : 1
منتشر نشده : 0
 
ir
+0
unlike
-0
مهشید ۰۰/۰۵/۱۲ - ۰۳:۳۹
پاسخ
comments وای خدا نباید?????????? ??‍♀️????‍♀️??? ?‍♀️/1
 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری