پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
یکشنبه, ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ ۱۳:۵۱
۱۳
۱
نسخه چاپی

بازیگر نقش ماهور در سریال حورا کیست؟

بازیگر نقش ماهور در سریال حورا کیست؟
سریال حورا از 14 فروردین روی آنتن شبکه سه رفت، در ادامه به معرفی یکی از بازیگران این سریال می پردازیم.

تیتربرتر؛ سریال حورا به کارگردانی رضا کمالی و تهیه کنندگی جواد فرحانی در حال پخش از شبکه سه سیما است یکی از بازیگران این سریال ندا عقیقی است که نقش ماهور را بازی می کند.

بیوگرافی بازیگر نقش ماهور در سریال حورا

بیوگرافی بازیگر نقش ماهور در سریال حورا
بیوگرافی بازیگر نقش ماهور در سریال حورا

 

ندا عقیقی متولد سال ۱۳۷۰ در شهر تهران است.

تحصیلات ندا عقیقی

تحصیلات ندا عقیقی
تحصیلات ندا عقیقی

 

ندا عقیقی فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک از دانشگاه هنر می باشد.

ازدواج ندا عقیقی

ازدواج ندا عقیقی
ازدواج ندا عقیقی

 

ندا عقیقی در حال حاضر مجرد است و ازدواج نکرده است.

شروع فعالیت هنری ندا عقیقی

شروع فعالیت هنری ندا عقیقی
شروع فعالیت هنری ندا عقیقی

 

ندا عقیقی فعالیتش را از تئاتر شروع کرد و در سریال عقیق که سریالی تاریخی بود هم ایفای نقش کرد. او به عنوان دستیار کارگردان هم فعالیت می کند و دانش آموخته همین رشته نیز می باشد.

ندا عقیقی در فیلم سینمایی دارکوب در کنار بازیگران معروفی همچون مهناز افشار ایفای نقش کرده است.

دستیاری کارگردان نمایش شهور لامبورگینی را که بسیار پربیننده بوده است و استقبال زیادی از آن هم شده است را به عهده داشته است. 

ندا عقیقی در سال 1395 توسط ویشکا آسایش بازیگر نام آشنای سینما و تلویزیون برای فیلم دارکوب معرفی شد و اولین بار با این فیلم بهروز شعیبی جلوی دوربین رفت. دیده شدن در تئاتری بنام فهرست نیز باعث شد توسط علیرضا آرا همسر شبنم مقدمی به سریال عقیق در سال 1396 معرفی شود.

به این ترتیب ندا عقیقی اولین بار با این سریال در پاییز 96 وارد قاب تلویزیون شد ، در رمضان 98 نیز با سریال برادر جان تجربه جدیدی در تلویزیون بدست آورد.ندا عقیقی بازیگر نقش افسانه در سریال برادرجان است.

علاقه مندی های ندا عقیقی

علاقه مندی های ندا عقیقی
علاقه مندی های ندا عقیقی

 

ندا عقیقی همچنین در تئاتر هم حضور پررنگی داشته است و به نمایش زنده علاقه دارد.

ندا عقیقی به کتاب خواندن علاقه دارد و بیشتر اوقات فراغتش را کتاب می خواند. تفریح با دوستان قدیمی و صمیمی را دوست دارد و مدام با آنها به تفریح می رود.

ندا عقیقی در دوران کودکی بسیار به هنر علاقه داشت و از کودکی دوست داشت که بازیگر شود و برای رسیدن به آرزویش زحمات زیادی کشید است و بدون واسطه و پارتی بازی و با استفاده از استعدادهای خودش توانسته است وارد عرصه بازیگری شود.

ندا عقیقی به تئاتر هم بسیار علاقه داشت و در این مورد می گوید:

تئاتر برای مـن همیشه شروع کننده یک اتفاق بود. هیچ‌وقت نمی توانم آنرا ندیده بگیرم. نخستین و بزرگ ترین علاقه مـن روی صحنه تئاتر شکل گرفت. بنابر این نمایش برایم یک ارزش اسـت و با هیچ چیز دیگر عوضش نمیکنم.

ضمن این کـه تصویر را دراین یکسال شروع کردم اما ۷ سال اسـت کـه در تئاتر حضور دارم و افتخار می کنم با آدم‌های خوبی کار کردم. باوجود این کـه حالا بـه تصویر علاقه‌مند شده‌ام و برای آن برنامه‌ریزی کردم اما تئاتر را کنار نمیگذارم. تئاتر بـه مـن کمک می کند تا بازیگری یاد بگیرم.

مطالب مرتبط:

مصاحبه با ندا عقیقی

مصاحبه با ندا عقیقی
مصاحبه با ندا عقیقی

 

ندا عقیقی در مورد انتخاب فیلم ها و سریال هایش می گوید: بـه شخصه مدیوم‌ها را جدا نمی دانم ولی سریال را اگر انتخاب خوبی باشد، بازی میکنم. معتقدم کـه سریال ماندگار اسـت و ۹۰ درصد مردم تلویزیون را تماشا می کنند. بنابر این باید در انتخاب‌ها دقت کرد وگرنه می مانی و درجا می زنی.

دیدگاه ندا عقیقی در مورد شبکه های اجتماعی و اینستاگرام: راستش اصلا نمی دانم. چرا کـه اینستاگرام بـه فضایی تبدیل شده اسـت کـه کارگردان‌ها و تهیه‌ کننده از آنجا بازیگر انتخاب میکنند. شاید یکی از دلایلی کـه بازیگران در صفحه‌های شخصی شان از زوایای مختلف صورتشان عکس می گذراند و پست‌های زیادی از بازی‌های شان میگذارند، همین اسـت. این جنبه مثبت حضور بازیگران در اینستاگرام اسـت.

جنبه منفی هم این اسـت کـه مـن فکر می کنم کـه شاید بـه نوعی خودنمایی اسـت. بعنوان مثال اعتراف می کنم کـه دوست دارم عکس بگذارم و مردم تعریف کنند. با این حال همیشه از خدا می خواهم اگر در راه رسیدن بـه هدفم بازیگری موفق و مطرح شوم، کاری نکنم کـه سلبریتی مجازی باشم.

هدیه تهرانی بـه نوعی دراین مورد الگوی مـن اسـت. او کمتر گفتگو می کند ودر فضای مجازی حضور دارد. در حالیکه ستاره سینمای مـا بوده و هنوز هم هست. افراد بسیار دیگری کـه در فضای مجازی حضور دارند اما درگیر آن نیستند. کتمان نمی کنم کـه فضای مجازی بخشی از کار مـا را پوشش میدهد و باید باشد. بنابر این تلاش میکنم تعادل را حفظ کنم.

بازی ندا عقیقی در نقش ماهور سریال حورا

بازی ندا عقیقی در نقش ماهور سریال حورا
بازی ندا عقیقی در نقش ماهور سریال حورا

 

ندا عقیقی در سریال حورا در کنار بازیگرانی چون فاطمه گودرزی, ایرج نوذری, مهروز ناصر شریف, عرفان ابراهیمی, مرجان قمری و ... نقش ماهور را بازی می کند.

معرفی سریال حورا

معرفی سریال حورا
معرفی سریال حورا

 

“حورا″، سریال ایرانی به کارگردانی رضا کمالی و تهیه کنندگی جواد فرحانی محصول سال ۱۴۰۰ در ژانر خانوادگی ساخته شده است 

خلاصه داستان سریال حورا

خلاصه داستان سریال حورا
خلاصه داستان سریال حورا

 

موضوع و داستان مجموعه تلویزیونی حورا درباره یک خواهر و برادر بوده که در ژانر خانوادگی ساخته شده و چالش های یک خواهر و برادر است که فرزندانشان بزرگ شده است. فاطمه گودرزی و مرجان قمری در نقش اصلی و کلیدی بازی میکنند.

اسامی بازیگران سریال حورا

اسامی بازیگران سریال حورا
اسامی بازیگران سریال حورا

 

در این سریال ، فاطمه گودرزی، ایرج نوذری، گیتی معینی، مهروز ناصر شریف، عرفان ابراهیمی، مرجان قمری، ندا عقیقی، فرزاد حاتمیان ، عاطفه سمرقندی، زینب عباسی، نوشین حسن زاده، حسام خلیلی نژاد، ضحی منفرد به همراه تعداد دیگری از بازیگران جوان ایفای نقش کرده اند.

 فاطمه گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون تا کنون موفق به دریافت یک سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازی در فیلم غزال و دو نامزدی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول در سال ۱۳۷۷ شمسی و نقش مکمل زن در سال ۱۳۷۰ شمسی در جشنواره فیلم فجر شده است.

زمان و ساعت پخش سریال حورا

سریال حورا از ۱۴ فروردین ماه روی آنتن شبکه سه سیما رفت.

سریال حورا در ۱۰ قسمت از ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سه پخش خواهد شد؛ زمان بازپخش و تکرار این سریال نیز ساعت ۱:۱۵ و ۱۴:۳۰ روز بعد است.

آنچه دیگران می خوانند:

گردآورنده: مریم بالوی فیلی



+ 13
مخالفم - 12
نظرات : 1
منتشر نشده : 0
 
ir
+0
unlike
-0
ه ۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۸:۲۲
پاسخ
comments بازیتون‌عاااااا اااااااااالیه/2
 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری