پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
یکشنبه, ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ ۱۷:۰۹
۲۵
۳
نسخه چاپی

ماجرای مرگ آزاده نامداری با قرص اعصاب

ماجرای مرگ آزاده نامداری با قرص اعصاب
سرپرست دادسرای جنایی تهران: موضوع خودکشی آزاده نامداری از طریق مصرف داروهای اعصاب و روان مطرح است.

به گزارش تیتربرتر؛ سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفت: موضوع خودکشی آزاده نامداری از طریق مصرف دارو‌های اعصاب و روان مطرح است.

جزئیات خودکشی آزاده نامداری با قرص اعصاب

جزئیات خودکشی آزاده نامداری با قرص اعصاب
جزئیات خودکشی آزاده نامداری با قرص اعصاب

 

محمد شهریاری درباره آخرین وضعیت پرونده مرگ آزاده نامداری اظهار کرد: با بررسی‌های همه جانبه انجام شده از صحنه فوت خانم آزاده نامداری که تا ساعت یک بامداد ادامه داشت و معاینه جسد توسط پزشکی قانونی در محل فوت، با توجه به اینکه هیچگونه آثار ضرب و جرح که دلالت بر وقوع قتل یا دگرکشی داشته باشد، به دست نیامد لذا وقوع قتل یا دگرکشی کاملاً منتفی است.

وصیت آزاده نامداری برای دخترش

وصیت آزاده نامداری برای دخترش
وصیت آزاده نامداری برای دخترش

 

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران با اشاره به بررسی دوربینهای مداربسته ساختمان خاطرنشان کرد: در بررسی‌های تکمیلی انجام شده و به ویژه بررسی تلفن‌همراه متوفی و همچنین دست‌نوشته‌های مکشوفه متعلق به متوفی که خطاب آن به دخترش بوده و نوعی وصیت و خداحافظی با دخترش بوده و دارو‌های موجود در صحنه که مورد استفاده مرحوم بوده، بررسی اولیه پزشکی قانونی در روز جاری که مبین وجود داروی قوی ضدافسردگی در آزمایش سم‌شناسی متوفی است؛ لذا موضوع خودکشی از طریق مصرف دارو‌های اعصاب و روان مطرح است که البته قطعیت این موضوع منوط به نظر تکمیلی پزشکی قانونی در خصوص نتایج آزمایش آسیب‌شناسی است.

وی خاطرنشان کرد: تحقیقات تکمیلی درباره این موضوع تحت نظر مقام قضائی در حال انجام است.

مطالب مرتبط:

از مجری گری تا مرگ آزاده نامداری

اولین تصویر خانه آزاده نامداری
اولین تصویر خانه آزاده نامداری

 

ایسنا نوشت: ازدواج دوم آزاده نامداری در فاصله کوتاهی (حدود یک‌سال) پس از جدایی از فرزاد حسنی شکل گرفت. او در سال ۹۴ برای بار دوم ازدواج کرد و در همان سال قصد داشت سری ششم برنامه «خانومی که شما باشی» را روی آنتن بفرستد اما در شرایطی که تیزر این برنامه هم از تلویزیون پخش شده بود، این برنامه هیچگاه روی آنتن نرفت.

و این پایانی بود برای حضور نامداری در قاب رسمی تلویزیون که البته به‌رغم تمام حاشیه‌ها و شایعه‌ها، مانند برخی دیگر از همکارانش هیچگاه به پیشنهادهای شبکه‌های خارجی تن نداد و راه خارج از کشور در پیش نگرفت. حضور این مجری پس از آن به فضای مجازی محدود شد و بیشتر رنگ و بوی اجتماعی به خود گرفت. گفت‌وگوهای چالشی با فعالان مختلف زن در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی از نمونه برنامه‌هایی بود که آزاده نامداری به اجرای آنها در پلتفرم‌ها پرداخت.

اولین تصویر خانه آزاده نامداری
اولین تصویر خانه آزاده نامداری

 

اما در همین حین یک اتفاق دیگر زندگی حرفه‌ای نامداری را به شدت تحت تاثیر قرار داد و در حقیقت او را برای همیشه از صحنه اجرا محو کرد. از این مجری تلویزیونی که همواره در مصاحبه‌هایش خود را متعلق به خانواده‌ای سنتی دانسته بود و پوشش انتخابی‌اش (چادر ملی) به عنوان الگو از سوی برخی مجریان زن تلویزیون و همچنین خانم‌های ایرانی مورد استفاده قرار گرفت، عکس‌هایی بدون پوشش سر، منتشر شد که اگرچه در همان زمان هم از سوی برخی مصداق بارز ورود به حریم شخصی و عملی غیراخلاقی تشخیص داده شد، اما با این‌حال در مدت کوتاهی به سرعت در فضای مجازی دست به دست شد. این اتفاق از سوی نامداری با واکنش مواجه شد و او در ویدئویی اعلام کرد که در مکانی بوده که محارمش حضور داشته‌اند، اما این توضیحات هم کافی نبود تا بتواند مجری زن تلویزیون را از شرایطی که به یک‌باره دچارش شد، نجات دهد.

پس از آن بود که حضور نامداری در فضای رسانه محدود و محدودتر شد و او به انتشار مطالبی اجتماعی و خانوادگی در صفحات شخصی‌اش بسنده کرد و به تدریج هم نامش به عنوان یک مجری تلویزیونی در اذهان عمومی رو به محو شدن بود.

اولین تصویر خانه آزاده نامداری
اولین تصویر خانه آزاده نامداری

 

این در حالی است که انتشار ناگهانی خبر پیدا شدن پیکر بی‌جان مجری سابق تلویزیون در منزلش، در شرایطی که خانواده‌اش هم در سفر بودند و او در منزل تنها بوده است و ورود پلیس به ماجرا برای یافتن علت فوت، آن‌هم در نخستین روزهای فروردین ماه، بار دیگر مثل بمب رسانه‌ای صدا کرد تا حاشیه‌ای دیگر شاید برای آخرین‌بار نام آزاده نامداری را بر سر زبان‌ها بیندازد.

با رفتن همیشگی نامداری تمام حاشیه‌ها و اتفاقات گذشته بار دیگر در ذهن‌ها تداعی شد و در این میان پرسش‌هایی جدید شکل گرفت؛ این‌که در این ساعاتی که از مرگ نامداری می‌گذرد و پیکر بی‌جان او در انتظار کالبدشکافی است، آیا تک‌تک آنهایی که در انتشار عکس‌های او در فضای مجازی و تغییر مسیر زندگی‌اش نقش داشتند، برای یک‌بار هم که شده به عاقبت کار خود فکر کرده‌اند؟!

و این‌که بهتر نیست متولیان امر فرهنگ و هنر در کشور یک‌بار برای همیشه مقابل رفتارهای غیراخلاقی این‌چنینی که مصداق بارز ورود به حریم خصوصی افراد است و حتی پس از مرگ نامداری‌ها هم ادامه دارد، بایستند و رویکردی هوشمندانه‌تر را در دستور کار قرار دهند؟!

آنچه دیگران می خوانند:

گردآورنده: علی اکبر رضایی



+ 25
مخالفم - 19
نظرات : 3
منتشر نشده : 0
 
ro
+0
unlike
-0
سربازرهبری ۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۹:۱۲
پاسخ
comments نظرشهریاری باخانواده مرحوم تناقض داره
واین موضوع مشکوکه
 
 
ir
+0
unlike
-0
امین ۰۰/۰۱/۰۹ - ۰۴:۵۷
پاسخ
comments چون آثار ضرب و جرح روی بدنش مشاهده نشد، پس فرضیه قتل به طور کامل منتفی است؟!
آیا قتل نمیتونه با روش هایی که فاقد خون ریزی هستن اتفاق بیفته؟ مثلا مسموم کردن.
آیا اگر مسموم شده باشه، معنیش اینه که فقط خودکشی بوده؟
 
 
ir
+0
unlike
-0
سارا ۰۰/۰۱/۰۸ - ۲۲:۰۷
پاسخ
comments اجازه میدادن دورویی و دروغ ادامه پیدا کنه ؟ اونهم به یک ملت ؟؟
 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری