پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
پنج شنبه, ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ ۱۹:۴۲
۷
۰
نسخه چاپی

خروجی های پرسپولیس در سال 1400

خروجی های پرسپولیس در سال 1400
لیست خروجی های پرسپولیس برای سال 1400 مشخص شد.

به گزارش تیتربرتر؛ پرسپولیسی ها که برای تقویت تیم شان در نیم فصل برنامه های ویژه ای دارند در زمان مقرر برای جذب مهره های جدید اقدام خواهند کرد.

لیست خروجی های پرسپولیس در سال 1400

لیست خروجی های پرسپولیس در سال 1400
لیست خروجی های پرسپولیس در سال 1400

 

برخی دلال‌ها با نزدیک شدن به مدیران و مسئولان باشگاه و از سوی دیگر دوستان خود در رسانه‌ها و فضای مجازی می‌خواهند بازیکنان خود را بعنوان گزینه‌های پرسپولیس سر زبان بیاندازند و دنبال بازارگرمی هستند. نمونه این اتفاق هم یکی از مدافعانی است که در میانه نیم فصل اول به بهانه اینکه از پرسپولیس پیشنهاد دارد با باشگاه قبلی‌اش تسویه کرد تا با بازارگرمی خود را سر زبان‌ها بیاندازد، اما در نهایت راهی یکی از تیم‌های ضعیف یکی از لیگ‌های کم و نام و نشان کشورهای شمالی ایران شد

در شرایطی که این روزها اخبار زیادی برای نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس به گوش می رسد، اخبار رسیده از باشگاه از این حکایت دارد که فعلا پرسپولیسی ها قصد فروش بازیکنی را ندارد.

البته در شرایط خاص و آن هم به صورت قرضی امکان نقل و انتقالات و جدایی بازیکنانی وجود دارد که البته این نفرات در زمره نفرات اصلی و ثابت این تیم نیستند.

آخرین بررسی ها در خصوص نقل و انتقالات ادامه دارد اما هنوز هیچ تصمیم قطعی در این رابطه از سوی مربیان و مدیران پرسپولیس اتخاذ نشده است. 

در مدت زمان باقی‌مانده بعد از جدایی شجاع در فصل نقل و انتقالات، مهره‌ای را جایگزین او کنند. نزدیک‌ترین مهره‌‌ها به تیم پرسپولیس در آن‌ مدت، شاهین طاهرخانی و حجت حق‌وردی بودند که یکی سر از پیکان درآورد و‌ دیگری هم در پیکان ماندنی شد تا همین اواخر راهی لیگ آذربایجان شود. در مورد بشار هم رفتار مدیریت باشگاه به مراتب غیرحرفه‌ای‌تر بود.

مدیران باشگاه پرسپولیس، به گفته‌ی خود بشار رسن، تا ۳ هفته قبل از فینال لیگ قهرمانان آسیا، جدایی او بعد از دیدار مقابل ا‌ولسان را از یحیی پنهان کرده بودند. خود را جای گل‌محمدی بگذارید؛ اگر ناگهان متوجه شوید که مهم‌ترین بازیکن تیمتان که تمام برنامه‌های تهاجمیتان حول محور او می‌چرخد، تا ۳ هفته‌ی دیگر جمع شما را ترک خواهد کرد و از طرفی زمان نقل و انتقالات هم به پایان رسیده و هیچ بازیکنی را نمی‌توانید جایگزین او کنید، چه حسی خواهید داشت؟ بنابراین شاید تا حدی بتوان به یحیی حق داد که تا این اندازه از مهدی رسول‌پناه عصبانی باشد.

 اما این همه‌ی ماجرا نیست و نمی‌توان تمام نتایج بد پرسپولیس را در جدایی شجاع و بشار خلاصه کرد. برای مثال در همین بازی مقابل آلومینیوم، یحیی در حالی تصمیم به انتقال شیری به پست حساس دفاع وسط گرفت که به نظر می‌رسد این بازیکن هنوز نتوانسته با خودش بعد از تجربه‌ی تلخ فینال لیگ قهرمانان آسیا کنار بیاید.

ضمن این که در مقابل تیم سرزنی مثل آلومینیوم( اراکی‌ها پنجمین تیم لیگ از حیث موفقیت در نبرد‌های هوایی هستند)، استفاده از شیری  در قلب خط دفاع یک قمار بزرگ بود که تیم پرسپولیس تاوانش را روی صحنه‌ی گل دوم داد؛ جایی که شیری در نبرد هوایی از حامد پاکدل شکست می‌خورد و دروازه‌ی لک برای بار دوم باز می‌شود. ( تصویر هفتم) یا به تعویض‌های یحیی در این مسابقه هم می‌توان اشکالات جدی وارد کرد؛ امیری و پهلوان، به عنوان خلاق‌ترین مهره‌های پرسپولیس از بازی خارج شدند و رمضانی و مهدی‌خانی، دو تن از تعویضی‌های پرسپولیس، در نزدیک به ۲۰ دقیقه حضورشان تنها ۱۱ لمس توپ داشتند.

مطالب مرتبط:

نتیجه پرونده رضا شکاری آیا به پرسپولیس می پیوندد؟

خروجی های پرسپولیس در سال 1400
خروجی های پرسپولیس در سال 1400

 

پرونده رضا شکاری و باشگاه تراکتور به مراحل پایانی خود رسیده و فدراسیون فوتبال به زودی رای نهایی این پرونده پیچیده را اعلام خواهد کرد.

رضا شکاری در حالی فصل گذشته در تیم تراکتور تبریز حضور داشت که این فصل اقدام به فسخ قرارداد و جدایی از این تیم کرد. شکاری مدعی بود مسئولان تراکتور در قراردادش دست برده‌اند و برای همین به فدراسیون فوتبال ایران هم شکایت کرد.

شکاری در واقع همان راهی را رفت که پیش از آن رشید مظاهری دروازه بان سابق تراکتور طی کرد. مظاهری هم با فسخ یکطرفه قراردادش با تراکتور و شکایت به فدراسیون، موفق شد مجوز حضور در تیم استقلال را بگیرد.

با این حال پرونده شکاری کمی پیچیده‌تر از رشید مظاهری شده است. پیگیری‌ ها نشان می‌دهد ارکان قضایی فدراسیون فوتبال نتوانسته‌اند صحت اسناد طرفین را تایید کنند و برای همین به شکاری و تراکتور پیشنهاد توافق و مختومه کردن پرونده را داده‌اند.

این درخواست با پاسخ منفی شکاری مواجه شد و به همین خاطر، فدراسیون فوتبال بررسی صحت اسناد و «خط خوانی» را در دستور کار خود قرار داد.

به نظر می‌رسد این پرونده روزهای پایانی خود را طی می‌کند و به زودی رای آن صادر شود.

این در حالی است که رضا شکاری با مسئولان باشگاه گل گهر هم به توافق رسیده است و در صورتی که رای فدراسیون فوتبال به سودش باشد، به تیم تحت هدایت امیر قلعه نویی اضافه خواهد شد.

پیش از این گفته می شد رضا شکاری مدنظر پرسپولیس است ، اما جذب این بازیکن از سوی سرخپوشان به دلایل مختلف منتفی شد.

آنچه دیگران می خوانند:

گردآرونده: علی اکبر رضایی



+ 7
مخالفم - 8
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری