پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
چهارشنبه, ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ ۰۲:۱۰
۲۱
۰
نسخه چاپی
شهرک مهر، شهری مملو از نخاله و مصالح

مسکن مهر یا دزدی از جیب مردم

شهرک مهر، شهری مملو از نخاله و مصالح
براستی در شهرک مهر چه می گذرد ؟! داستان زندگی مردمی زجردیده اما صبور ساکن شهرک مهر از توابع بخش صفادشت ،شهرستان ملارد...

با توجه به تبعیض های ناروا که منجر به از بین رفتن عدالت و ضایع شدن حقوق مردم محروم و رنج کشیده شهرک مهر صفادشت گردیده است، نظر مسئولان را ؛ جهت احیاء حقوق و برپایی عدالت به نکات ذیل جلب می نماییم. لذا انتظار می رود مورد اهتمام جدی قرار گیرد.شهرک مهر صفادشت به رغم مسکن مهر بودن و تازه تاسیس بودن، از مشکلات و تنگناهایی رنج می برد که ضرورت دارد با سیاست گزاری؛ برنامه ریزی بهنگام و تخصیص منابع مالی، به سمت آبادانی رهنمون شود. شهرک مهر در محرومیت و نبود امکانات به سر می برد. به رغم آنکه خدمات نظام مقدس اسلامی، غبار محرومیت دوران رژیم منحوس پهلوی را زدوده است ، اما شهرک مهر از قافله پیشرفت دور مانده و نیازهای مردم شریف این دیار بی پاسخ مانده است. هم اکنون مشکلات متعددی از قبیل؛ نبود امکانات آموزشی (مشارکتی کردن مدارس شهرک) ؛ نبودامکانات بهداشتی و درمانی مناسب جمعیت؛ بیکاری جوانان به خصوص اغلب تحصیلکردگان؛ نبود اماکن و تجهیزات فرهنگی، ورزشی و تفریحی و ده ها مشکل ریز و درشت دیگرِ زیرساختی و زیربنایی، مردم شریف این خطه را با نگرانی مواجه ساخته است. 

بی مهری دستگاه ها به شهرک مهر

www.titrebartar.com

 

ساکنین این شهرک مهر از بی مهری دستگاههای اجرایی اعم ازشهرستان و استان گلایه مند هستند. علیرغم اینکه بارها درد دل مردم از نبود امکانات به گوش ناشنوای مسئولین منعکس شده ؛ متاسفانه تاکنون هیچ گونه اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است. 
شایسته است همه مطلع شوند، در این گوشه از بخش صفادشت؛ شهرکی واقع است که، مرگ زنان و فرزندان ما درحالی مقابل چشمانمان رقم میخورد که جاده مناسب و روشنایی برای انتقال ساکنین وجود ندارد. این درحالیست که درطول روز دستان مادران و پدران چشم نگران ؛ رو به سوی آسمان بلند است که دراین مدت اتفاقی برای اعضای خانواده آنها نیفتد. 
درحالی مسئولین به روستاهای محروم و دور افتاده در نقاط مختلف بخش صفادشت سفر میکنند و پای درد دل هموطنانمان مینشینید که فرماندارهای شهرستان ملارد تاکنون نه تنها هرگز پای به این شهرک محروم تحت مسوولیتشان نگذاشته اند.

فقر فرهنگی در شهرک استراتژیک شهرستان خوشه های طلایی

www.titrebartar.com

 

آیا چنین شهرکی حق برخورداری از یک مدرسه هوشمند ندارد؟ آیا احداث یک مرکز درمانی حتی بصورت سرپائی خواسته زیادی اهالی این شهرک است؟مردم عزیز ایران  شایسته است بدانید؛ اگر اهالی شهرک مهر درجریان انتخابات برای اینکه شهرکی آباد و پر مهر و محبت داشته باشند به پای صندوق های رای آمده اند؛اگر فرزندانشان فقط اجازه دارند تا مقطع نهم تحصیل نمایند و به علت نبود مدرسه؛ برای ادامه تحصیل باید از شهرک مهاجرت نمایند، و…حرفی نیست و گلایه ای ندارند.اما این شهرک به دلایل نامعلومی اسیر نامهربانی مسؤلین بومی و غیر بومی شده است. بگذاریم و بگذریم؛که هر چه هست شرح محرومیت است، محرومیتی که شاید مردم نیز بر آن واقف باشند و این نوشته ها فقط از باب یاد آوری است.شریعت برای تدبیر زندگی چنین افرادی سرپرست مشخص کرده است.

مطالب مرتبط : تاییدیه مسکن مهر شلخته از جوامع بین الملل

توزیع ناعادلانه اعتبارات

www.titrebartar.com

 

مسئولین ذیربط پاسخگو باشید که چرا چنین وضعیت اسفباری در این شهرک حکمفرماست؟ تا کی باید شهرک مهر تازیانه عقب افتادگی بخورد؟ 
 توزیع ناعادلانه امکانات و اعتبارات دولتی درسالهای گذشته، به رغم افزایش درآمدهای دولت های گذشته ؛ موجب عدم پیشرفت شهرک مهر شده است. مردم زجرکشیده و محروم شهرک مهر که تکیه گاهی جزء مسئولان دلسوز به نظام ندارند درمقابل این بی مهری ها چه بگویند؟ جزء اینکه بگویند، آقای بخشدار ،فرماندار،نماینده مجلس به داد بیچارگان برسید، علمای عظام با عنایت به سخن پیامبر اکرم (ص): ((هر کس صدای مظلومی را بشنود و به او کمک نکند مسلمان نیست )) به داد مظلومان برسید ، مسئولان محترم اجرایی دلسوز به نظام ، به داد این محرومان برسید. لذا خواهش و استدعای بسیارعاجزانه اهالی این شهرک از مسئولین شهرستان و دیگر مسئولان عزیز استان تهران این است در اسرع وقت تدابیر و تمهیداتی را برای رهایی مردم محروم این شهرک از این وضعیت اسفبار اتخاذ نمایید ؛ امید است که شاهد هر چه بیشترتحقق اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی در سایه مقام عظمای ولایت و دولت کریمه باشیم. 

حکایت همچنان باقیست

نقطه ی عطفی و شروع مبارک و تازه ای بر این داستان غم انگیز باشید. امید است با تلاش مجدانه مسئولین که مسلما مرضی رضای حق تعالی نیز هست ؛ شاهد استیفای حقوق اهالی این شهرک باشیم. 
در پایان نیز لازم است این نکته را یادآور شویم که مردم شهرک مهر فقط و فقط از سر دین به دیار و سرزمین مادریشان، کمر همت بسته اند و با توکل به خداوند متعال در میدان عمل آماده اند تا به یاری مسئولین بشتابند و سیر آبادانی و سازندگی دیار خویش را تسریع و تسهیل بخشند. اما این انتظار را از مسئولین خدوم کشور، استان و شهرستان دارند که آنها نیز دست همکاری و مساعدت به سوی ما دراز کنند تا این موجب دلگرمی این مردم بزرگ و سرافراز شود و کام مردم به برکت این پیشرفت ها وآبادانی ها شیرین گردد. 
 دستان مردم شهرک مهر منتظر دستان پر مهر شما مسئولین است و چشمهایمان به راه روشن آینده. منتظریم تا شمیم مرکب نامه ی پاسختان را استشمام کنیم و این موجبات دلگرمی مردم شهرک مهر شود برای رفتن به سوی فردایی بهتر.



+ 21
مخالفم - 9
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری