پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
سه شنبه, ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ ۲۰:۰۸
۸
۰
نسخه چاپی

مسی طلسم شکنی میکند یا نه؟

مسی طلسم شکنی میکند یا نه؟
فوق ستاره آرژانتینی هرگز در کوپا دل ری موفق به گلزنی به رئال نشده است.

فردا بازی برگشت نیمه نهایی جام کوپه دل ری بین بارسلونا و رئال مادرید در شرایطی برگزار میشود که بازی رفت بارسا و رئال در نوکمپ 1-1 مساوی تمام شده. در این بازی بارسا باید پیروز شود یا به تساوی 2-2 یا بالاتر دست یابد. برای این مهم، چشم امید همه بارسایی ها به لیونل مسی دوخته شده است. کسی که در 19 باری که در برنابئو به میدان رفته، موفق به زدن 15 گل به رئال شده است اما هیچکدام آنها در کوپا دل ری نبوده است.

در 10 سال اخیر، بارسا و رئال تاکنون 6 بار در کوپا دل ری به مصاف هم رفته اند. ابتدا در فینال سال 2011 که رئال با تک گل رونالدو پیروز شد. سال بعد بارسا در مجموع دو بازی رفت و برگشت 4-3 پیروز شد و به نیمه نهایی رفت. پدرو، دنی آلوس، آبیدال و پویول زنندگان گل بارسا بودند.

 در نیمه نهایی فصل 13-2012 اما رئال در مجموع 4-2 پیروز و راهی فینال شد. گلزنان بارسا آلبا و فابرگاس بودند. ئر نهایت ششمی در فینال 2014 که رئال با نتیجه 2-1 بر بارسا غلبه کرد و عنوان قهرمانی را به دست آورد. گلزن بارسا در فینال نیز بارترا بود.

مسی در هیچ کدام از این بازی ها نتوانست گلزنی کند و قصد دارد فردا این طلسم را بشکند. کلید پیشروی بارسا به سمت سه گانه سوم، درخشش مسی است و حذف برابر رئال، خیلی زود امیدهای بلوگرانا برای رسیدن به سه گانه را از بین خواهد برد. مسی این را خوب می داند.



+ 8
مخالفم - 3
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری