پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
پنج شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۹ ۱۸:۳۱
۱۳
۰
نسخه چاپی

فیلم|مصاحبه سحر تبر با چهره واقعی بعد آزادی+عکس

فیلم|مصاحبه سحر تبر با چهره واقعی بعد آزادی+عکس
سحر تبر با قید وثیقه آزاد شد.

به گزارش تیتربرتر؛ به نقل از رکنا، سحر تبر نام دختر 19 ساله ای است که از چند سال قبل فعالیت های او در فضای مجازی او را به شهرت رساند امروز با قید وثیقه آزاد شد.

جزئیات آزادی «سحر تبر» به قید وثیقه

جزئیات آزادی «سحر تبر» به قید وثیقه
جزئیات آزادی «سحر تبر» به قید وثیقه

 

با توجه به اینکه دادگاه رسیدگی به این پرونده اول اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود، «سحر تبر» حداقل به مدت دو ماه دیگر نیز در بازداشت خواهد بود.

-مهرماه سال جاری فاطمه خویشوند معروف به «سحر تبر» و «عروس مردگان» یکی از «شاخ‌های اینستاگرام» با اتهامات سنگین «معاونت در افساد فی‌الارض»، «تشویق به فساد از طریق تشویق جوانان به اباحه‌گری»، «توهین به مقدسات از طریق توهین به حجاب» و «تحصیل مال نامشروع» بازداشت شد. وی همچنان در زندان بسر می‌برد.

جزئیات آزادی «سحر تبر» به قید وثیقه
چهره واقعی سحرتبر بعد آزادی از زندان

 

در حالی که خبر دستگیری و محاکمه سحر تبر همچون تمامی ابعاد این کارکتر جنجالی بود،چند ماهی می شد که هیچ خبری از این چهره خبرساز منتشر نشده بود.او در سکوت خبری در زندان قرچک ورامین روزگار می گذراند.

سحر تبر یا همان فاطمه خویشوند گفت: به 10 سال حبس محکوم شده است و این در حالی بود که وی از دو اتهام وارد شده تبرئه شده بود.

مصاحبه سحر تبر در زندان

سحر تبر در زندان چهره اش تغییر کرده بود در این باره گفت: خوب در این مدت در زندان کمی چاق شده ام.اما در کل باید بگویم که آنچه شما در اینستاگرام  می دیدید،افکت های کامپیوتری بود که با آن تصویر را می ساختم.دست و صورتم را فرم می دادم و لاغر به نظر می رسیدم.»

حتی گاهی فکر می کردیم که بینی ات واقعا کج است!

خیلی ها این فکر ها را می کردند.حرف و حدیث زیاد بود.می گفتند یک دختر دهه هشتادی از عمد جراحی هایی که کرده که صورتش کج و کوله شود! البته جراحی زیبایی کردم اما می بینید که صورتم کج نیست!

ایده ساخت و پرداخت شخصیت  سحر تبر  چطور به ذهنت رسید؟

ساختن این پیج و این کارکتر چیزی نبود که با برنامه ریزی قبلی و فکر و ایده خاصی پیش آمده باشد.انگار رفته رفته همه چیز به این شکل رسید.

مطالب مرتبط:

علت اصلی چهره ترسناک سحر تبر

علت اصلی چهره ترسناک سحر تبر
علت اصلی چهره ترسناک سحر تبر

 

من از بچگی دلم می خواست مشهور شوم.عاشق بازیگری بودم و رویای شهرت داشتم.از طرفی در  اینستاگرام  هم چند پیج پرمخاطب را دنبال می کردم.بعد با خودم فکر می کردم که کاش می شد من هم مثل آنها شاخ اینستا شوم.شهرت در فضای مجازی راه راحتی بود.خیلی راحت تر از هنرپیشه شدن بود.انگار آدم زود معروف می شد و به آرزوی شهرت می رسید.در همین فکر ها بودم که یک روز یک عکس خیلی ساده از خودم گذاشتم.آن موقع حتی فالوورهای زیادی هم نداشتم.نمی دانم چه شد که آن عکس لایک زیادی خورد.در عرض یک روز نزدیک دوهزار لایک خورد.بعدا فهمیدم آن عکس را در ساعتی در پیجم گذاشتم که در اکسپلور اینستاگرام قرار گرفته بوده است.از آن روز فالوورهای من زیاد شد و به فکر این بودم که چه کار کنم تا هر روز تعداد لایک و فالوورهایم بیشتر شود.

سحر تبر می خواست وحشتناک باشد تا جذاب شود

سحر تبر  در ادامه صحبت هایش می گوید:«روزی که آن عکس در  اینستاگرام  لایک زیادی خورد، خوشحال بودم و خودم را در آغاز راه شهرت می دیدم.همان موقع با یک آقایی آشنا شدم و از او راهنمایی و مشورت گرفتم تا راهی برای بیشتر دیده شدن پیدا کنم.او به من گفت چهره خودت را در  اینستاگرام  نگذارو می گفت اگر وحشتناک باشی بیشتر معروف می شوی.»

به او می گویم:«و وقتی به شهرت رسیدی این شهرت برای تو جذاب بود؟»

می گوید:«این همان چیزی بود که می خواستم به آن برسم.اینکه مورد توجه قرار گرفته بودم برایم جالب بود.روزهایم با این پیج می گذشت و حس خوبی برایم داشت.»

می گویم:«این شهرت چه فایده ای داشت؟مثلا دوستانت زیادتر از قبل شدند یا مهمانی و مراسم خاصی دعوت می شدی؟»

می گوید:«ببینید شهرت من مجازی بود!یعنی اگر با چهره خودم در خیابان می رفتم،کسی من را نمی شناخت!اگر با آن گریم و آرایش بیرون می رفتم من را می شناختند و با من سلفی می گرفتند.اما هیچ وقت به مهمانی یا مراسمی دعوت نشدم.چون این ها اتفاقات دنیای واقعی است.دوستان من همان همکلاسی هایی بودند که قبل از سحر تبر شدنم هم با آنها دوست بودم.شهرت فضای مجازی باعث نشده بود دوستانم زیاد شوند.»

جزئیات دستگیری سحر تبر از زبان خودش

جزئیات دستگیری سحر تبر از زبان خودش
جزئیات دستگیری سحر تبر از زبان خودش

 

وقتی دستگیر شدم واقعا سورپرایز شدم.من هیچ اطلاعی از اینکه کارهای من  جرم  بود نداشتم.من فقط به  شهرت  فکر کرده وبدم اما قبول دارم که راه درستی برای معروف شدن نرفتم.اگر راه درستی رفته بودم الان به اینجا نرسیده بودم.شاید بهتر است بگویم که من می خواستم یک شبه ره صد ساله را بروم!برای همین وارد راه نادرست شدم.

در دفاع از خودت در دادگاه هم همین را گفتی؟

چهار اتهام به من وارد کرده بودند که از دو تای آن تبرئه شدم.برای دو اتهام دیگر از خودم دفاع کردم و قاضی با حوصله به حرف های من گوش داد.نمی خواهم در مورد حرف هایی که در دادگاه زده شد حرفی بزنم چون امید دارم از دو اتهام دیگر هم تبرئه شوم.الان به ده سال زندان محکوم شده ام که به آن اعتراض کرده ام.اما فقط می خواهم یک چیز را بگویم!

گردآورنده: علی اکبر رضایی

انچه دیگران می خوانند:

فیلم مصاحبه سحر تبر با چهره واقعی بعد آزادی از زندان




+ 13
مخالفم - 15
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری