پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
جمعه, ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ ۱۰:۴۶
۱۰
۰
نسخه چاپی

ماجرای بازداشت نسیم مقصودلو خواهر تتلو

ماجرای بازداشت نسیم مقصودلو خواهر تتلو
امیرحسین مقصودلو یا همان تتلو دیشب در صفحه تلگرام خود ادعا کرد که خواهرش نسیم مقصودلو بازداشت شده است.

به گزارش تیتربرتر؛ امیر تتلو خواننده زیرزمینی که همیشه حواشی زیادی با خود همراه دارد این بار با خبرجنجالی بازداشت خواهرش فضای مجازی را بیشتر داغ کرد.

بیوگرافی تتلو

بیوگرافی تتلو
بیوگرافی تتلو

 

امیر تتلو متولد ۳۰ شهریور ۱۳۶۶ در تهران با اصالتی آذری متولد شد. امیر تتلو در یک خانواده 5 نفره در محله مجیدیه تهران بدنیا آمد.

خانواده امیر تتلو

خانواده تتلو
خانواده تتلو

 

مدتی به خاطر شغل پدرش در رشت زندگی کردند، امیر بعلت وضعیت مالی خانواده از نوجوانی کارگری کرده است و دوتا خواهر بزرگ تر از خود دارد. امیر تتلو مدتی در کارگاه نجاری و مدتی هم در یک سوپر مارکت شاگرد بود. تحصیلات امیر تتلو دیپلم ریاضی است.

ازدواج امیر تتلو

ازدواج تتلو
ازدواج تتلو

 

اخبار مختلفی از ازدواج امیر تتلو با ملیکا جواهریان معروف به گرگینه منتشر شده که صحت ندارد. تتلوی هنوز ازدواج رسمی نداشته و مجرد است.

بیشتربخوانید: ماجرای ترور تتلو

آغاز فعالیت موسیقی تتلو

شروغ فعالیت موسیقی تتلو
شروغ فعالیت موسیقی تتلو

 

امیر تتلو موسیقی را با سبک رپ آغاز کرده است. تتلو در سال 1382 آغاز به کار کرد و در سال 2012 میلادی، امیر تتلو نخستین آلبومش را با نام «زیر همکف» منتشر کرد. تتلو در تیر ماه 97 ایران را به مقصد ترکیه ترک کرد.

ماجرای بازداشت خواهر تتلو

 بازداشت خواهر تتلو
بازداشت نسیم مقصودلو خواهر تتلو

 

امیر تتلو خواننده زیر زمینی ساکن ترکیه در کانال تلگرامی خود زا بازداشت خواهرش نسیم مقصودلو خبر داد. تتلو ابتدا با خنده از این اتفاق یاد کرد اما بعد از آن از احتمال کرونا گرفتن خواهرش اظهار نگرانی کرد.

واکنش تتلو به بازداشت خواهرش 

گفتنی است بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی در توییتر خود خبر داده بود نسیم مقصودلو خواهر امیر تتلو در رشت به جرم خوانندگی در یک مراسم خصوصی بازداشت شده است. 

توییت بهمن بابازاده برای بازداشت خواهر تتلو
توییت بهمن بابازاده برای بازداشت خواهر تتلو

 

چندی پیش نسیم مقصودلو کلیپی منتشر کرد که در آن با ظاهری کتک خورده آهنگی اعتراضی در مورد وضعیت زنان خوانده بود. البته مشخص نیست علت اصلی دستیگیری خواهر تتلو چیست.

نیروی انتظامی هنوز به خبر بازداشت خواهر تتلو واکنشی نشان نداده است.

درباره امیر تتلو در تیتربرتر بیشتر بخوانید:

بیوگرافی خواهر تتلو؛ نسیم مقصودلو

امیر تتلو و پدرش
امیر تتلو و پدرش

 

نسیم مقصودلو خواهر تتلو با نام واقعی امیر مقصودلو خواننده جنجالی چند سال اخیر است که در دو سال پیش وارد خوانندگی و عرصه موسیقی شده است. مادرش فریده واثقی و خواهرش نغمه مقصودلو می باشد. خواهرش نغمه ازدواج کرده و یک پسر به نام پارسا دارد که بسیار پسر موفق و با هوشی می باشد.

امیر تتلو و مادرش
امیر تتلو و مادرش

 

نسیم مقصودلو از دو سال پیش وارد خوانندگی شده و تاکنون چند آهنگ نیز منتشر کرده و اکنون با خبر بازداشت و دستگیری در مراسم خصوصی گویا او بطور حرفه ای موسیقی را دنبال می کرده است. چندی پیش کلیپی از نسیم مقصودلو منتشر شده که با چادر و کبودی صورت آهنگی در مورد زنان می خواند.

امیر تتلو و رضا عطاران
امیر تتلو و رضا عطاران

 

امیر تتلو درباره خانواده اش گفت: هم خودم دوست داشتم و هم پدر و مادرم. چون مادرم عاشق خوانندگی بود و مدام تو خونه آواز می‌خوند. خواهرم هم همین طور. پدرم هم عاشق فوتبال بود. فوتبال نگاه می‌کرد و با صدای بلند داد می‌زد.

حاشیه های امیر تتلو 

امیر تتلو و پیام صادقیان
امیر تتلو و پیام صادقیان

 

تتلو ترانه منم یکی از اون یازده تام را در حمایت از تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ برزیل خواند. این آهنگ تمی غمگین دارد و در آن از زمین خاکی، بدبختی و توپ پلاستیکی یاد شده است. امیر تتلو اعلام کرد که پس از آهنگ «مردمان بی عشق» از موسیقی خداحافظی می‌کند و می‌خواهد فوتبالیست شود. 

گردآورنده: علی اکبر رضایی



+ 10
مخالفم - 8
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری