پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
جمعه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ ۱۸:۱۱
۲۵
۱
نسخه چاپی
علی اکبر رائفی‌پور:

تمام حواشی زندگی الهام چرخنده

علی اکبر رائفی‌پور:
تئوریسین اصولگرا در توئیتی از حضور الهام چرخنده پس از ۸سال در تلویزیون خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر تیتربرتر؛ او در توئیتر خود با انتشار تصویری از الهام چرخنده نوشت: حضور الهام چرخنده پس از هشت سال بایکوت در یک برنامه کوتاه ضبطی تلویزیونی یک پیام مهم داشت! اگر سراغ حجاب و آرمان های انقلابی بروید از رسانه ملی حذف خواهید شد و اگر صبح و شب به ارزشهای ملی و دینی بتازید و توهین کنید. رسانه ملی با تمام قدرت شما را پروموت خواهد کرد.

الهام چرخنده کیست

الهام چرخنده کیست
الهام چرخنده کیست

الهام چرخنده (۴ تیر ۱۳۵۷ در کاشان) بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و مستندساز ایرانی است. وی فعالیت خود را از سال ۱۳۷۵ با بازیگری در فیلم عروسی مهتاب آغاز کرد.

چرخنده پیش‌تر به عنوان ترانه‌سرا و خواننده نیز سابقه کاری دارد و یک آلبوم موسیقی نیز ضبط کرده‌است.

او و همسر سابقش در دهه ۱۳۸۰ مجری برنامه «ستاره مهاجر» در شبکه ماهواره‌ای مهاجر بودند که برنامه‌ای به سبک آمریکن آیدل بود.

اظهار نظر جنجالی

چرخنده در یک مصاحبهٔ تلویزیونی نوروزی، با نامیدن حضرت سید علی خامنه‌ای رهبر کشور با عنوان نائب امام زمان تبریک نوروزی خود را به او تقدیم کرد. این عمل وی واکنش‌های بسیاری را در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در پی داشت.

ادعای چادری کردن ۳۹۰۰ نفر

وی در مراسم اکران‌های دانشجویی جشنواره مردمی ادعا کرد که ۳۹۰۰ نفر با کمک او حاضر به استفاده از چادر شده‌اند.

تقدیر مجلس از الهام چرخنده

تقدیر مجلس از الهام چرخنده
تقدیر مجلس از الهام چرخنده

الهام چرخنده، در کمیسیون فرهنگی مجلس نهم حضور یافت و این کمیسیون از وی به خاطر آنچه که آن را فعالیت‌های چرخنده در زمینه دفاع و گسترش فرهنگ ایرانی اسلامی و حجاب در بین جوانان می‌خواند، تقدیر کرد. احمد سالک، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس، در این جلسه بیان کرد:جوانان حقیقت کلام را از زبان چرخنده بشنوند.

پروژه یار دوازدهم

الهام چرخنده که به عنوان مجری طرح پروژهٔ یار دوازدهم در حمایت از بازیکنان تیم ملی در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ انتخاب شده بود، چندی بعد از این سمت استعفا داد. برخی از هنرمندان نسبت به حضور الهام چرخنده به عنوان مجری طرح، اعتراض داشتند و گفتند اگر وی مجری طرح باشد؛ ما در این پروژه حضور نخواهیم یافت.

ادعاها درخصوص پیشنهاد بازیگری

وی همچنین مدعی شد که پیشنهادی چند میلیاردی از سوی یک «شبکه ماهواره‌ای» برای بازی در نقش یک مانکن را رد کرده یا پیشنهادهایی از سوی بالیوود داشته که آن‌ها را نیز نپذیرفته. وی همچنین مدعی شد که در مقطعی که خارج از کشور بوده شانس‌های بسیاری برای برگزاری کنسرت داشته و می‌توانسته در جای خوانندگانی چون گوگوش بنشیند.

کنایه به گلشیفته فراهانی

وی در کنایه ای تند گلشیفته فراهانی را چنان کوچک خواند که به بیان خود او «اسمش را هم در خاطر نداشت». وی در مورد او گفت که در خارج لباس‌های نامرئی می‌پوشد «کنایه به ماجرای برهنگی‌اش» و اخیراً نیز مدعی شد که در یک فیلم «افغانی» برهنه شده‌است.

توهین به یک دانشجو

الهام چرخنده که مدتی را با سخنرانی تبلیغاتی برای حجاب سپری می‌کرد طی سخنرانی ای دانشگاه بابلسر با ویژه‌نامه «با من قدم بزن» حضور یافت و در مورد وضعیت پوشش آنجلینا جولی طی سفری که به افغانستان داشت صحبت می‌کرد که در این بین یکی از دانشجویان از او پرسید که: شما نیز در آنجا بودید؟ در همین لحظه در پاسخ به سؤال یکی از حاضران که پرسید شما آنجا بودید؟ چرخنده پاسخ داد: نه، مامانتان بوده! وی در ادامه گفت: زدی ضربتی، ضربتی نوش کن. وی پاسخ توهین‌آمیز خود را این‌گونه توجیه کرد: که کسی که این‌طور می‌گوید باید این‌طور پاسخ بشنود.

درباره مهاجرت الهام چرخنده به همراه همسر سومش به عراق اینجا بخوانید

چرخنده بعدتر این مسئله را تکذیب کرد و مدعی شد فیلم فوق تقطیع و مونتاژ بوده.

خواهران منصوریان

الهه منصوریان به همراه خواهرش شهربانو منصوریان، ورزشکاران رشته وشو، در طی یک برنامه ضبط شده محاوره محور در خصوص ماجرای چادری شدنشان گفتند که الهام چرخنده با وعده‌های مالی، شامل خانه و خودرو به اضافه صد میلیون تومان وجه نقد به ازای هر نفرشان به پیش آن‌ها آمد و از آن‌ها خواست تا با هدف تبلیغات چادری شوند. آن‌ها در این رابطه افزودند که پس از انجام اعمالی که درخواست شده بود و علی‌رغم استفاده از چادر با گذشت چند سال خبری از وفای عهد چرخنده نشد و چیزی دریافت نکردند و الهام چرخنده آن‌ها را «بازی» داده است.

علی‌اکبر رائفی‌پور کیست

علی‌اکبر رائفی‌پور کیست
علی‌اکبر رائفی‌پور کیست

علی‌اکبر رائفی‌پور (زادهٔ ۸ اردیبهشت ۱۳۶۳)، سخنران ایرانی است که بواسطه سخنرانی های متعددی در دانشگاه‌ها درباره شیطان‌پرستی، فراماسونری، صهیونیسم و تئوری‌های توطئه، شهرت پیدا کرده است. همچنین رائفی‌پور سخنرانی‌هایی در نقد علوم اجتماعی و مباحث اقتصادی نیز دارد. گاهی از وی بعنوان پژوهشگر و نظریه پرداز نیز یاد می‌شود. او دارای مدرک کارشناسی حسابداری است.

حواشی و القاب

رائفی پور تحت عنوان «استراتژیست» به بیان برخی از دیدگاه‌ها می‌پردازد.به گفتهٔ برخی اشخاص و رسانه‌ها، ادعاها و دیدگاه‌های وی فاقد سند علمی هستند.وی در گذر چندسال با سخنرانی‌ها و نظریه‌پردازی‌های خویش در محافل مختلف در رابطه با شیطان‌پرستی، فراماسونری، صهیونیزم و مهدویت مواردی از این قبیل به یکی از چهره‌های شناخته شده در میان علاقه‌مندان به این مبحث مبدل گشت. وی از خود به عنوان «آنتی صهیونیست» یاد می‌کند.او خود را پژوهشگر عرصهٔ آخرالزمان و صهیونیزم و حوزهٔ رسانه و مدرس دانشگاه و صاحب پژوهشگاه مصاف معرفی کرده‌است. وی توانسته با تریبونهایی که داشته توجه جوانان و نوجوانان را جلب کند. حضور او در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بسیار کمرنگ است.او مؤسسه‌ای به نام مؤسسهٔ مصاف ایرانیان تأسیس نموده و مدیریت آن را بر عهده دارد.

رائفی‌پور هرساله از امتیاز صدها ساعت سخنرانی در دانشگاه‌های مختلف کشور برخوردار است.به گفتهٔ ایسنا رائفی‌پور به عنوان نوستراداموس زنده ایرانی هرگز در راه خلق ادعا و جمله‌های عجیب تنها نیست. ادعاهایی شبیه ادعاهای وی همواره به دست بنیانگذاران این مکتب مطرح می‌شوند و از طریق شبکه‌های اجتماعی در زندگی روزمره مردم مورد قضاوت قرار می‌گیرند.

جنبش مصاف

وی در بهمن‌ماه ۱۳۸۹ طی اطلاعیه‌ای خبر از افتتاح «جنبش مصاف» با عنوان ثبت «مؤسسهٔ مصاف ایرانیان» داد و سایت تحلیلی پژوهشی «جنبش مصاف» را در راهبرد همین مؤسسه راه‌اندازی نمود. مصاف مخفف عبارت مبارزه با صهیونیسم، اومانیسم و فراماسونری است.



+ 25
مخالفم - 6
نظرات : 1
منتشر نشده : 0
 
in
+0
unlike
-0
بی پام ۹۹/۰۱/۲۳ - ۱۳:۰۳
پاسخ
comments خیانتکارها
 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری